Wat vooraf Ik ging
Ik ging naar een bankje pakte mijn tel deed mijn oortjes in en luisterde muziek tot ik twee handen voelde bij mijn heupen ik stond in een ruk op en zag een jongen hij keek rood weg "WAT DENK JIJ EH ZEMER" zei ik kei hard heel die schoolplein keek "s..sorry i...ik da..chr dat j..je mijn v..vriendin w..w..was" stotterde hij en keek weg " oké" zei ik droog en ging weg tot ik twee armen om me heen voelde en ik kei hard diegene in ze b*llen sloeg toen ik keek was het...."OMAR" schreeuwde ik ik besprong hem en gaf een 29736373829827 kusjes op zijn wang (voor de mensen die niet weten wie Omar is Omar is haar vriendje xx schrijfster) " Heey schat Hgh" vroeg hij " goed Hamdurillah kan niet klagen en met jou schatje" ik zag een paar jongens naar ons kijken.
Hzo weet ik niet.
Oowh ja ik zit met mijn benen rond zijn middel en met mijn handen rond zijn net en zeg schat😰
Ik gaf hem expres een kus op mijn mond en sprong van hem af nou bijna sprong ik van een berg naar beneden hij is 2 koppen groter dan mij mohiem back to the story ik zag meiden vies naar mij kijken en dromerig naar Omar.
En voor ik het weet deed ik mijn armen rond zijn nek en gaf em een paar kusjes alveral oke ga maar jaloers worden eh kippen.
Ik praatte nog met hem tot die kut bel ging ik gaf hem een afscheids knuffel en kus die nog volgde op meer tot dat ik egt moest gaan hij zwaaide mij uit en ging weg net dat ik weg wou lopen gingen de jongens naast mij staan ik liep en ze liepen mee "ja" zei ik ze reageerde niet en liepen verder okeeee.
Ik liep heel snel naar voren en werd ruw naar achter getrokken door een van die jongens en hij zei tegen mij dat hij mij de weg zou wijzen ik keurde het goed en liep met hun mee ik speelde met mijn telefoon en werd gebeld alle jongens keken naar bij helefoor en er stond 'my king♥️💏💍'
Telefoon gesprek o:Omar s:senae
O:Hey 3mri (mijn leven)
S:Hey schatje wat is er?
O:wil je zo snel van me af
De jongens luisterde mee dus ik beef staan dat hun door lopen kan ik achter hun lopen
S:nee schatje tuurlijk niet maar miss (misschien) had je wat nodig.
O:weet ik schat maar heb je vandaag wat te doen.
En de jongens kwamen weer terug
S:nee hzo😊
O:ik haal je straks met de auto op oké.
S:maar ik ben met de scooter
O:Huh? Sins waneer heb jij een scooter?
S:ik leg je straks alles uit want ik ben hier met een paar jongens die me gaan wijzen naar onze klas maar ik ben der doei Bby van me.
O:doei schat♥️"Hallo mevrouw schimmelhoofd"zei ik de klas lachte en ik keek ze vragend aan "ze heet schrammelhoofd" zei de klas lachtend "oké " zei ik droog en ging naar mijn plek mevrouw schrammelhoofd keek me de heletijd vies aan en probeerde me de heletijd er uit te sturen door dingen te zeggen die niet kloppen buth i doet care bitch.💁🏼♀️
Oké dit was een deel lees Het verhaal van writessx en volg haar en stem op haar delen mohiem volgende deel komt in sha Allah morgen maar het kan ook zijn dat ik het zo plaats ik praat te veel dus Doeii schatjeeess♥️♥️☺️❤️😂😂
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomansAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...