Deel 21

1.4K 102 18
                                    

P.p souf
Ik draai me om en zie gek genoeg kaoutar in een khimaar en ibtissam a3baya met hoofddoek ik zag dat ze schrok van mijn komst "sinds wanneer dragen jullie hoofddoek sinds jullie van club komen oellah" zeg ik boos en pak ibtissam van haar kraag "ga fucking mensen niet met jou leven betrekken kaoutar is altijd goed geweest eh hoer"zei ik en duwde haar weg ik liep toen naar kaoutar "en jij waar de fuck is je zelfrespect gebleven? ben jij ze3ma nog maagd? Ik zag je als een zusje!" Zei ik boos en liep naar  siham "kom papa zet je effe boven in bed" ik liep rustig naar boven ik ging naar de logeerkamer en als jullie denken waar zijn de ouders van sarafdine en kaoutar die zijn nog geen 2 jaar geleden omgekomen bij een zware auto ongeluk in Frankrijk Allah y rahmoe.

Ze viel net in slaap als ik ibtissam binnen zie wandelen "souffie" zei ze we noemde elkaar altijd zo ik zei dan ibbi "wat?" Vraag ik bot ze loopt naar me toe en zakt voor mij op de grond en begint te huilen ik pak der tussen mijn armen en zij zet haar hoofd op mijn borstkas "m..mijn vriendin" huilt ze ik keek haar niet begrijpend aan "wat is er met haar" zeg ik en til der op en zet er op het bed en ga langs haar liggen "z..ze ligt i.inn c..omaaaa" schreeuwd ze en huil het uit en ja hoor daar is het baby gehuil siham is wakker ibtissam staat op en loopt naar siham ze pakt haar op en geeft haar 1000de zoenen en ik hoor haar noch zacht sorry mompelen "sorry sorry schat ik zou je nooit meer alleen laten" en ze viel huilend Op haar knieën ik liep naar siham die al bang keek en legte haar op het bed en tilde ibtissam op en liep naar beneden en legte haar op het bank en ging naar boven pakte siham in en liep naar beneden en hoorde twee stemmen praten "ja hahaha hij gelooft het nu is hij van mij" zei ze lachend "Isgoed maar morgen gaan we wel naar senae want ze ligt in het ziekenhuis schat" zei kautar "Isgoed maar ga snel zo is ie der nog" hoorde ik haar zeggen "nee hoeft niet ben er al" zei ik achter hun ze keken geschrokken mijn kant op.

P.p kautar
Ik MOET hem hebben het moet dus ga ik mijn best doen om haar leven omstekop word gezet en dan ga ik bezig zijn met Het geloof hoofddoek dragen en dan is ie van mij
Gaat het lukken denk je schat bereid jullie allemaal maar voor want er gaan dingen gebeuren die jullie niet wouden zien.

Ping
Ping
Ping
Ping
Ik keek en zag een onbekende nummer
O:ga maar slapenmorgen word het de ergste dag van je leven.
O:groetjes aan je broer sarafdine.
O:ik houd je in de gaten trooster.
O:doei.
Voor ik nog wou zeggen ben ik al geblokt en is die nummer verdwenen.
—————————————————————-
Je doet nu wat je wilt doen en voelt geen pijn
Maar je zal de pijn nog voelen
Niet nu hier beneden van je broers/zussen/fam
Maar van onze heer
Allah swt hij zal je straffen
Niet nu
nee wanneer je bij hem bent
Je gaat naar discotheeks je bent stoer
Later wat ga je zeggen
"Twerk twerk" net als wat je altijd zei
Nee dus let op wat je nu doet komt boven terug
~Zeinab

Hey schatten ik heb snel een deel geschreven!

Zal ze haar wraak toch kunnen doen?

Wat zal der gebeuren?

Wie is onbekend?

Zoo veel vragen geen antwoord je zal het lezen als je op stemmen drukt.

10 stemmen
Gaan we dat halen??
637 woordjes

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu