Deel 14

1.7K 112 37
                                    

P.p moeder senae aicha

Er kwamen 2 mannen binnen ze pakte mij op "je moet naar de baas"zegt eentje moet ik weeer naar Omar Oowh senae wat hen je ons aangedaan.

Toen ik aankwam lieten ze me los de baas wacht binnen op je ik knik en liet naar binnen.

Tot mijn schrik zie ik Redouan "r..Redouan" zei ik zacht "de enige echte" zei hij trots "w..wat d...o..ee je h..hier" vroeg ik stotterend "dat wil je wel weten he.

Ik knikte "niks ik wil wraak" zei hij droog maar ook kwaad "voor" ik kijk hem niet begrijpen aan "alles aicha alles" zei hij met tram WoW w8 huilt hij "wat bedoel je schat waarom doe je me dit aan wrm pakken jullie niet senae ofzo" zei ik huilend.

Hij keek me aan ik liep rustig naar hem ik knuffelde hem strak "kijk wat is dat" zei ik en keek geschrokken achter hem BAM ik sloeg een vaas tegen zijn hoofd...

P.p Redouan vader senae

"Kijk wat is dat" schreeuwde aicha geschrokken ik draai me op en BAM voor ik het weet zie ik zwart...

Ik werd wakker in een andere kamer Huh deze kamer ken ik niet ik keek om me heen en stond op maar viel al gauw shit waar ben ik ik hoorde de deur open gaan ik keek en zag Samir en anuour "mijn zonen gelukkig waar ben ik ik bedank jullie dat jullie mij hier uit helpen waar is mijn vrouw aicha" zei ik nep dat ze me hier nog uithelpen Ahahhaha "AHHAHAHHAHA" lachte ze hard "jij denkt wij gaan jou helpen sirt kowed wij zijn degenen die jou heeft gepakt eh mongool wat je mijn moeder hebt aangedaan ga je voor boete" zei Samir en liep samen met auour weg shit ze hebben me maar ja ik heb toch me tel.

Huh waar is dat tering ding ik zocht en vond em niet ik hoorde een microfoon lachen ik keek om me heen en zag camera's "ZOEK JE JE TELEFOON" riep iemand door de telefoon als ik het goed heb Ehmm Samir "ja waar is die" zeg ik "HAHAHAHA KOWED KIJK IS OOWH WACHT JE KAN ONS NIET ZIEN AHHAHA WE HOUDEN JE IN DE GATEN MONGOOL" zei anuour shit man ze hebben me tfoeeeee...

P.p aicha moeder senae

Toen ik hem bewusteloos sloeg paté ik zijn telefoon ik ken ehmmm Samir zijn telefoon nummer 06 ******** ik belde hem na 2 keer over gaan hoorde ik mijn lieve zoon "hallo met wie spreek ik" zei hij gebroken "mijn zoon haal mij op aub jou vader-" ik stopte en huilde "WAT HEEFT HIJ GEDAAN" schreeuwde hij "hij heeft mij en Amien en Malak help" zei ik huilend "stuur locatie ben onderweg snel" voor ik wat kon zeggen was er opgehangen snel had ik locatie gestuurd en wachtte ik. "MENEER KAN IK HAAR PAKKEN OF WAT" schreeuwde een man shit wat nu.

Ik klopte twee keer op de tafel "nee wacht" zei ik met een mannen stem" ik ben echt domm "oke meneer" zei hij opgelucht hield ik adem na een paar minuten hoorde ik harde schoten ik schrok en verstopte mij onder het bureau.

"MAMA BEN JE HIER" hoorde ik Samir schreeuwen snel ging ik onder de tabel vandaan "hier mijn zoon" zei ik huilend "mama kom snel MANNEN NEEM HEM MEE" schreeuwde hij naar zijn mannen er kwamen 2 brede mannen binnen ik was al bang.

Twee weken later...

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu