Deel 45

1.1K 82 18
                                    

P.p senae
Ik werd wakker en besloot om mijn tanden te poetsen ik keek effe hoe laat het was in zag dat het 06:57 huh het is echt vroeg ik keek of iemand wakker was maar niemand was wakker.

Ik liep naar beneden en besloot maar ontbijt te maken voor ons drie ik hoorde iemand van de trap lopen en zag mijn 'stief moeder' ze liep mijn richting op en gaf me een kus "sbah el gair dikkont" zei ze tegen me en sloeg op mijn kont.

"Sbah al gair gekkie" zei ik ze lacht en ze begint gelijkt te eten pshhh wollah ik mag deze vrouw "wesh ga je nog eten of blijf je kijken" zegt ze ik lach "en papa dan?" Vraag ik " die maakt zelf maar eten ofzo" zegt ze we lachen en eten.

Ik ruim alles af en besloot maar snel een broodje Nutella met Ne3ne3 thee voor mijn vader te maken want hoorde iemand van de trap af lopen ik hoor iemand de keuken binnen lopen "sbah el gair" zegt iemand maar het is niet mijn vader.

Ik keek achter om en zag karim ik schrok "awhh heeft mijn vrouwtje ontbijt voor me gemaakt" zegt hij "ehh nee dit is voor mijn vader" zeg ik en ga der voor staan ik hoor iemand lachen "je vader heeft me bet een appje gestuurd hij is al op werk" zegt mijn 'stiefmoeder'.

"Nou mag ik nu die ontbijt" vraagt hij met een ze3ma lief gezichtje "ehh nee ik heb honger sorry" zeg ik en ging op de stoel zitten van de Eettafel "nou lekkerdingg dat heb ik ook" zegt hij en tilt mij op en brengt me naar boven.

Ik was zoo bang ik dacht dat hij mij ging verkrachten ofzo hij liep naar mijn bed gooide me erop en rende zo hard als hij kon naar beneden ik schreeuwde dat hij moest wachten ik ren naar beneden en zie hem eten.

Ik spring van achter op hem en begin zijn broodje af te pakken, als ik meebaden waar ik mee bezig ben kleur ik rood en ga snel van hem af ik hoor em nog lachen "Je bent rood lekkerding" zegt ie "wat noem je mij lekkerding" zeg ik "kan je niet tegen de waarheid dat je het bent" knipoogt hij.

P.p anuour
Ik loop richting de lounge van een vriend moet effe wat vragen als ik tegen iemand aan knal "auw" hoor ik een zachte stem ik kijk naar beneden en zie een bloedmooie meisje ik pak haar op "Ehm sorry" zegt ze snel "WAT STA JE BIJ EEN JONGE AH HOER" roept iemand.

"Sorry bro maar wie ben jij?" Vraag ik boos "IK BEN HAAR BROER AH ZEMMER" roept hij boos even doet het me denken aan mij en senae "ik kwam tegen haar aan je doet zomaar boos tfoee man" zeg ik tegen hem "sorry he" zeg ik tegen dat meisje en loop door.

Aangekomen bij zijn lounge hoor in overal geschreeuw, als ik binnen loop hoor ik het nog erger ik loop naar zijn kantoor als ik em open doe zie ik iemand zich omdraaien ik schrik even voor wie ik zag....

Hey dames sorry ik was het vergeten omdat mijn tel was uitgevallen rond 5,6 uur en ik was buiten uiteindelijk ging ik naar de moskee daar was dars (lezing) over de ramadan en het is een beetje schaamteloos als ik mijn telefoon pakte nogmaals sorryy!💕

Volg me effe op insta:
Zeinab.bnax
En
Rapvideo.nl

Drop jullie insta hier:

(590 woorden)

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu