Oke dames er werd gevraagd een samenvatting van het boek te schrijven Geen probleem hier hebben jullie die ook.
Ik ben senae en ben 18 jaar.
Ik had een ex Omar die uiteindelijk vreemd ging tijdens mijn verjaardag.heb ik met soufiane gekregen en die dag nog ook het ging een tijdje goed maar hadden toch een time-out nodig maar tijdens die time-out zag ik soufiane met een Meisje en liet het ook zo.
Mijn vader en moeder zijn gescheiden om de domste redenen en daar door zijn we van het luxe naar ja hoe zeg je dat niet luxe gegaan.
Mijn vader rashid en Omar wouden wraak.
Die ze ook hebben gedaan op vakantie op een eilandje in Spanje hebben ze me ontvoerd en slecht behandelt waar ik toch uit ben gekomen,mijn vader rashid is opgepakt 5 jaar cel straf plus is hij in de straten van Marokko gegooit zo hebben ze het voorgeschreven maar Omar is gewoon van het aardbodem verdwenen als het ware.
Uiteindelijk zijn we van een oud vies klein flatje naar een gezinshuis verhuisd waar sarafdine mij hielp met mijn kamer architect noem je dat.
We zagen elkaar als echte broers en zussen maar de dag dat ik hem ontmoette was er een vreemde vent zijn vriend karim Die mij het liefst dood zag gaan Johh.
Die dag deed ie moeilijk voor omdat ik in zijn auto zat ben toch maar met de scooter gegaan onderweg keek ik niet uit en belande onder een vrachtwagen waardoor ik meer dan één week in coma lag toen ik ontwaakt was is mijn moeder naar het buitenland gegaan om mijn vader te bezoeken want die wou haar graag spreken,mijn tante zorgde die dag voor me want sarafdine moest naar zijn vriendin de bel ging en mijn tante feed de deur open effe later zag ik iemand mijn kamer binnen stormen het gebeurde zo snel en voor ik het wist belande ik in een busje...Ik hoop dat jullie het een beetje snappen anders word het terug lezen😬
Alvast Gn liefjes😍
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomanceAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...