Persontages

5.5K 252 31
                                    

Senea: het 17 jarige Marokkaans meisje mooi donkerblond stijl haar groen-grijzige ogen een lichaam waar je uw tegen zegt mooie volle lippen en ze is geen meisje meisje ze houd meer van trainingspakken.

Samir: Samir is de broer van sanae hij is 20 en is een goeie moslim ook hij is mashallah een mooie jongen opscheertje, Licht bruine ogen, mooie kledingstijl (mengt dus zeg maar bershka en Bijenkorf zegmaar) en een breed postuur.

Anuour: broer senae 18 ook hij is een mooie jonge ook een beetje het zelfde net als zijn broer zeg maar maar soms is ie wel te vinden in een shicha lounge.

Melek:zusje senae 6 jaar een klein lief schattig meisje mashallah krullend zwart haar licht bruine ogen, ook zij draagt veel merk kleren en is soms heel koppig...

Mohamed-amine: dit is het broertje van senae 4 jaar hij is ook een leuk schattig jongetje mooie licht bruin haartjes en ook hij heeft licht bruine ogen en ook hij draagt veel merk maar natuurlijk is die moeder ook te vinden in de primark...

Aicha:moeder senae 41 jaar en zij is een hele lieve vrouw maar klappen kunnen de kinderen wel van haar krijgen hoor😂 zij heeft licht bruine stijl haar (draagt wel een hoofddoek) en zij is niet zo van die merk maar wel met jassen,schoenen en tasjes alleen dat want ze draagt a3baya..

Redouan: vader senae 45 jarige man hij is een goeie vader maar kan wel soms heeel irritant zijn hij zelf verwent zijn kinderen veel mischien ietsjes te veel en hij heeft donkere haar (zijn oudste zonen hebben ook zwarte haar) en ook een opscheertje en een breed postuur hij houd van zijn kinderen en vrouw maar als dat zo altijd blijft.......

In het verhaal zelf komen er nog personages bij maar dat zien jullie vanzelf x

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu