P.p senae
Papa....
Hij kijkt mij geschrokken aan en voor ik het weet zot ik huilend in zijn Armen hij sust mij en geeft me een glas water "dus zo ben jij he" zegt zijn nieuwe 'vrouw' boos maar ook verdrietig "gelti wollah het is niet wat je denkt maar" en voor dat ik het weet huil ik al.Mijn vader neemt me in zijn armen "is dat jou ex-vrouw" vraagt zijn 'vrouw' aan hem en kijkt me bitcherig aan ik schud met mijn hoofd "dit is mijn vader" zeg ik en glimlach ik zie haar geschrokken kijken en voor ik het weet balans ik weer in 2 armen "sorry benti sorry".
Karim komt binnen lopen en kijkt ons boos aan ja mensen het is DE karim die mij haatte en ik word nu terug gepakt net als hoe hij het zegt hij wil 'wraak nemen'.
"Broer Hoezo knuffel je mijn vrouw" zegt karim met een boze toon tegen mijn vader "moet ik je zeggen waarom" zegt mijn vader "OMDAT HET MIJN DOCHTER IS" schreeuwt mijn vader dan in zijn gezicht.
Even zie ik karim geschrokken kijken maar hij hersteld zich snel en kijkt naar mij "senae klopt dat" vraagt hij mij "Ja dit is mijn vader die ik na de scheiding van mijn ouders niet meer heb gezien." Zeg ik zacht maar hoorbaar.
"Zijn jullie echt getrouwd?" Vraagt mijn vader "pap nee! Ik ben ook nooit een getrouwde meid geweest papa ze hebben mij ONTVOERD!" Schreeuw ik huilend mijn ja hoe moet ik het noemen 'stiefmoeder' sust mij en brengt me naar een logeer kamer.
"Dit word je nieuwe kamer benti" zegt ze en geeft me een kus en pakt een lingerie Set en een pyjama uit de kast en geeft ze aan mij "dankje mama" zeg ik ik zie haar glimlachen en ze geeft nog een snelle luchtkus en gaat weg.
Ik hou nu al van haar! Maar ik mis mijn familie ze zullen wel ongerust zijn mijn moeder mis ik het meest ze zal nu kapot gaan van het feit dat ik vermist ben.
Na het douchen kruip ik in bed en denk na ik ben zo erg in mijn gedachten tot ik geklop hoor op de deur "ja kom maar" hij word geopend en ik zie karim daar staan "aub karim ik heb je nooit wat aan gedaan laat me met rust" zeg ik terwijl de tranen in mijn ogen springen.
"Senae nee ik wil mijn excuses aan komen bieden en je alles uitleggen waarom ik dit doe" hij loopt naar me toe en knuffelt me een klein beetje maar loopt dan weer naar het einde van mijn bed waar hij gaat zitten.
"Het zit dus zo ik heb jou een paar maandjes terug gezien met mijn beste vriend soufiane en het bleek dat jullie hadden, ik had je een tijdje voor dat je met Omar had gezien in België en ik wou je hebben maar toen kreeg je met Omar ik kreeg een beste vriend Redouan en wat ik tot de dag van vandaag niet weet is dat hij je vader was hij ging scheiden en toen bleek het te zijn dat jou moeder gaat verhuizen naar Nederland het land waar ik ben opgegroeid en waar mijn ouders wonen ik dacht van waarom ga ik niet gewoon terug, maar toen kreeg je met soufiane en mijn geduld was opgeraakt JIJ moet de mijne worden ik heb spijt spijt van wat ik heb gedaan senae vergeef het mij en geef me 1 kans" zegt hij met tranen in zijn ogen.
"Karim ik weet het niet maar ik ga er over na denken" zeg ik en draai me om en voor ik het weet val ik in slaap na een tijdje ging iemand mijn kamer uit en ik wist 100 procent dat het karim was....
Omg meiden ik hou echt van jullie dus deze krijgen jullie en jullie wouden graag een vervolg ik heb em extra lang proberen te maken.
Love jullie!💕
(668 woordjes)
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomanceAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...