Deel 22

1.4K 120 12
                                    

10 stemmers zijn gehaald dus vandaag gaan we hoger😏
——————————————————-—————
P.p sarafdine
Ik der kapot van dat ze haar stekker eruit willen halen had ik maar wat kunnen doen en bij haar blijven en nooit meer los laten.

Maar jammer genoeg kan dat niet ze zit nu in lichte coma en willen haar stekker eruit halen Karim ik weet niet wat er met hem is maar hij is iets van plan wat weet ik niet maar daar kom ik wel achter......

P.p karim
Jaja mensen i am backk
Maar dan met iets gevaarlijks hun gaan spijt krijgen voor hun daden allemaal 1 voor 1 kijk het zit Dus zo die ene ex van souf dus senea haar vader heeft op  mijn vader een poging tot moord geprobeerd eigenlijk zal mijn vader Allah y rahmoe nu nog moeten leven het ging dus zo mijn vader Allah y rahmoe was een man die tegen alles en iedereen kon zelf deed hij niet aan zwart geld alleen aan wit hij had bedrijven die in de top 5 stonden alleen die vader van die kut senae had dus een leger van zijn mannen op mijn vader allah y rahmoe afgestuurd ze hebben hem meegenomen mishandeld en noem maar op al het geld mee genomen en die shit het ergste is ze zijn broers en dat die je niet dus mijn "oom" moet boeten niet hij gaat voelen maar senae gaat voelen en zo gaat hij rustig ook voelen hoe het is om iemand kwijt te raken en dat SLETJE koautar is der vriendin dus haar gaan we pakken en dan gaan we  rustighand laten voelen en dan kan die vader voelen om iemand kwijt te raken..

Heeyyy mensentjesss ik ga nu zeg maar kleine deeltjes maken maar als jullie willen dat in vaak ga maken moeten jullie stemmen en reageren♥️

Is het terecht dat hij wraak neemt??

Klopt het verhaaltje van karim??

Wie is de vader?

Zoveel vragen en geen antwoord willen jullie weten hoe dit afloopt vergeet niet op dat steretje te klikken links onderin je beeldscherm alvast bedankt♥️

12 stemmen
8 Upp comment en ik ga door

356 woorden❤️

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu