Deel 10

2.2K 138 53
                                    

Wat vooraf ging:

Zo lagen we een tijdje op de bank (zeg maar hij ligt en ik lig zeg maar voor hem en hij slaat een arm op mij heen) en toen kwam die moeder binnen ze glimlachte ik sprong van hem af ze lachtte en zei "ik ga al hahaha" toen ze weg was trok souf mij weer terug......

~~~~~~~~~~~~~

"Schat" zei ik tegen souf "hmmm"zei hij terug "ik ga naar huis het word al laat" zei ik zacht "oké hbiba moet ik je brengen" vroeg hij en stond op "graag" zei ik terug.

Toen ik thuis aan kwam gaf ik hem een kus op zijn wang en zei gedag en ging weg naar binnen "ben je gek bij je hoofd waar was jij!!" Schreeuwde anuour mijn moeder kwam aanrennen met een slipper klaar dit is het einde van mijn leven.

Ze gaf een kei harde klap aan:
ANUOUR HAHAHAHAHA

"Ssssttt Amine en Malak slapen eh hmar" zei ze en gaf hem nog een klap ikkk plat op de grond van het lachen toen mijn moeder mij zag gooide ze die slipper mijn kant op.😢

"AHHAHAAHA LEKKER" zei anuour mijn moeder keek ons aan en zei "tfoeee waarom heb ik zulke kinderen" en ging weg Ahhaha.

NEKST MORNING

Vandaag heb ik afgesproken met Amir Hzo weet ik niet maar hij wou me spreken ik kleedde me aan.👇🏻

Ik heb mijn gestreepte shirtje aan, mijn grijze Broek,mijn bruin mantel en mijn witte schoentjes

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb mijn gestreepte shirtje aan, mijn grijze
Broek,mijn bruin mantel en mijn witte schoentjes.

Ik werd gebeld en ik nam op en er stond 'Amir💪🏻' ja zo heeft souf het gdn ahahahha.
A=Amir
S=senae
A:Hey ik ben buiten kom je.
S:Ehm ja ik kom er aan momentje.
A:oké schoonheid tot zo.
S:Ehm ik heb een vraag.
A:ja schat?
S:wil je me aub niet Zo noemen.
En ik hing gelijk op jaaah Ahahhaha.

Ik kwam buiten aan en ik zag em leunend tegen zijn auto aan toen ik aan kwam liep hij naar mijn toe.....












P.p souf
Vandaag zal senae met Amir afspreken za zal niks doen en ik vertrouw haar ook en het zijn gwn vrienden en ik hoop meer niet.

Mijn moeder vond haar een top meid wn ze zei tegen mij dat ze haar graag wilt als schoondochter altijd moeders he HAHAHA.

Ik ging naar de stad met mijn zusje want ze wou nieuwe schoenen en ik zag een bekent gezicht Huh...maar dat is...











"KARIM" hij draaide zich om en kwam naar me toe karim is een goeie vriend van me gij gaf me een mannelijke omhelzing we spraken hier en daar nog wat tot dat hij iets zei waar ik heel erg van schrok "ik ga verhuizen naar Dubai en miss moet ik het contact Verbeken" ik keek hem aan en zag dat hij heel erg verdrietig is (mensen Hahaha ik wou gewoon dat hij uit deze boek gaat want ik heb teveel mensen en dat ga ik niet onthouden ahhahah) "ik knuffelde hem en zei hem alvast gedag hij zei dat hij volgende week weg gaat dus we kunnen nog wat leuks doen.

Toen ik en mijn zusje bijna klaar waren jullie denken bijna je want we gaan ETENNNNNNN FOOD IS BÆ😍😍🤤

We liepen de Mac binnen en ik zag Amir en senae ik liet ze gwn maar ik bed dus een arm geslagen om mijn zusje en ja senae keek me aan en jullie raden het al ze liep op mij af.

"Dus zoo ben jij okehh" Ahahha mijn zusje keek haar niet begrijpend aan en keek naar mij en zei "OMG IS DIT SENAE DAT ZO'N SCHOONHEID MET JOU WIL HAHAHAHA" en ze gaf een kus aan senae.

Senae keek mij niet begrijpend aan en Amir was ook al gekomen en ik zag dat hij lang naar mijn zusje zat te kijken 😡

Ik keek hem waarschuwend aan hij keek gelijk weg tot senae begon te praten "dus je vertelt je andere vriendinnen over mij en weet je wat ik nu over jou ga zeggen het is u-" snel onderbrak mijn zusje 'boushra' haar "HAHAHAHA IK BEN BOUSHRA ZIJN ZUSJE" ik zag dat senae rood weg keek ik schoot in de lach en pakte haar handen vast en trok er naar mij toe "nooit dat ik vreemd zal gaan zine inou het is mijn zusje" fluisterde hij in mijn oor tot dat Amir begon te praten "Ehm boushra kom we laten hun wel effe alleen" ze knikte met een rood hoofd en knipoogde naar me.....

Heeey meiden ik wil effe zeggen dat ik geen inspiratie heb op dit moment dit was een saai deeltje dus ik denk dat ik een beetje ga voorstoelen met de tijd dus het word zeg maar 1/2 jaar later willen jullie dat?♥️

Ik heb nog een vraag willen jullie mij promoten en stem want bij de 1000 lezers komt er een xxl deel en nog alle foto's van de persontage's xx
Stemmmmm♥️

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu