P.p nora
Maar van mijn vader die mij boos aan kijkt "leer jij andere jongens kennen in het ziekenhuis ik heb dit nooit van jou verwacht" ik kijk hem met betraande ogen aan "en zal ik zeggen wat ik ook niet in mijn huis verwacht!?" Ik kijk em nog steeds stabiel aan "JOU!" Schreeuwt hij zowat in mijn gezicht waarna hij langs mij heen loopt en weg is papa.
Langzaam zak ik naar beneden en mijn lichaam betreed de koude stenen stoep waarom papa waarom? Ik huil het uit op de borst anuour die al naar mij toe is gezakt "het kont goed houbi stil maar" zegt hij "anuour begrijp het niet als dat ik hem heb ontmoet net als hoe ik jou heb ontmoet anuour hij heeft een vrouw en een dochter en ik heb jou ik zal nooit vreemd gaan" huil ik verder.
Ik zit nu al een tijdje in de auto van anuour we rijden nu naar zijn huis ik zie em stressen "anuour wat is er" vraag ik met fronsende wenkbrauwen "Ehm nee niks we gaan effe langs de bakker oké" zegt hij gestrest "Ehm nee kom we gaan naar huis anuour ik ben super moe" zeg ik want ik ben echt heel moe "Ehm ik moet effe langs de supermarkt boodschappen doen" en rijdt snel naar het supermarkt.
Aangekomen pakt hij zijn tel waarna hij naar buiten loopt en een telefoontje pleegt ik heb net gezegt dat ik in de auto blijf.
Toen hij klaar was had hij alles in de kofferbak gedaan hij liep naar de bestuurders kant en reed naar zijn huis onderweg was het stil maar wel een rustgevende stilte.
Hij tilt de bootschappen en ik heb één zak waar de chocola en chips en lekkere zoetigheid want ja je zult het wel herkennen als meisje zijnde met onze kippen spierballen mee naar binnen Waarna wij naar de woonkamer gaan daar schrik ik me rot waardoor ik de zak laat vallen uit schrik.....
Oeeh cliffhangerr wat zal ze gezien hebben?
Blijf puchen op die stem knop en ik plaats elke dag miss wel 2 delen😊
10 stem
3 Upp
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomantizmAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...