Deel 38+🎉+?

1.1K 79 22
                                    

Meiden inou,
Ik wil jullie bedanken voor de 11k❤️

Ik heb nog een vraag!:snappen jullie mijn boek want ik ben een beetje onzeker over deze boek geworden dus tell me!!
..............................................................
P.p senae
Ik zie een onbekende jongen waarschijnlijk iemand die mee werkt "broer wat doe je?" Zeg ie en duwt zijn dronken vriend op een stoel terwijl ik nog steeds met tranen in mijn ogen stokstijf blijf staan.

Ik word rustig op een stoel gezet en voordat ik kon zien wie het is was diegene al ik de menigte verdwenen.

Ik verdwijn haast in mijn gedachtes en denk te weten hoe ik hier uit ga komen alleen moet ik weten waar we heen gaan dan gaan we kijken wie nog kan lachen.

Ik word na een tijdje wakkergeschud door iemand "Wakker worden we zijn er" hoor ik een onbekende stem zeggen ik doe mijn ogen open en dan word ik mee gesleurd ik hoef me niet zorgen te maken mijn familie helpt mij hier wel uit en dan word alles zwart.
Dat is wat je denkt voor je het weet hebben ze je de rug al gekeerd lieve senae...

P.p souf
Fayn ah sbe3's alles goedishttt,
Goedzoo houden zo hé.

Oké ik ben weer back ik de game ma niffoo Ewa luister dan ik heb kapot veel te vertellen maar we beginnen rustig.

Ibtissam is alhamdurillah weer op het goede pad hoofddoek wil ze nog niet doen ze wilt alles rustig aan doen met mijn dochtertje gaat het ook  Hamdurillah goed, gister waren ik en ibtissam naar moskee geweest ze was prachtig maar ik ga der niet dwingen, verder zijn we getrouwd zonder bruiloft islamitisch zijn we getrouwd en we hebben ook een handtekening gezet bij de gemeente, en karim heeft me gister zomaar gebeld en gezegt dat hij voor altijd in het buitenland blijft wat wel jammer is, morgen gaan ik ibtissam en siham op vakantie naar Dubai gwn voor 1 week en we gaan kijken voor een nieuwe huis in Dubai dat we der misschien langer kunnen blijven een keertje,ik heb een autobedrijf gestart 'soufgardenpaleis' en ja we leven alhamdurillah een lekker en rustig leventje.

Maar niet voor lang...

P.p anuour
Weet je wat, wollahmeh ik ga der zoeken zij zorgt altijd voor problemen met haar tering vriendjes gedoe ze heeft haar f*cking mbo diploma niet eens af gemaakt wat mij betreft mag ze daar lekker blijven en hoeft ze ook niet terug te komen KECH.

Ik rij terug naar huis en hoor mijn ringtone Rinkelen ik neem op zonder te kijken "hallo"  ik hoor een huilende moeder "anuour waar is senae?" Vraagt ze nog al overstuur "mama ze is er vandoor gegaan met jongens ze wil niet terug ze is gewoon een HOER" zeg ik nog al boos "Ewa kom naar huis ze hoeft dan niet terug te komen alsof ik haar wil Tfoe altijd haar vriendjes gedoe 'ik hoop dat ze nooit meer thuis komt' Tfoe" en toen hing ze op.

P.p Redouan 'vader senae'
"Schat ik ben thuis" schreeuw ik door het huis ja jullie horen het goed ik heb een nieuwe ja nu nog vriendin maar ze word in sha Allah over paar uurtjes mijn vrouw zonder bruiloft maar gwn islamitisch en dan gwn een klein Feesje bij haar ouders.

ik ben in middels al 49 en ben in love met een 45 jarige alhamdurillah kan ik zeggen want we lijken eigenlijk rond de 35/37 jaar oud maar ma3lish 'liefde kent geen leeftijd' zeggen ze wel.

Ze geeft me een dikke kus en wilt me niet eens los laten "heb je me zo erg gemist" vraag ik "elke moment van de dag lieverd" zegt ze ik kijk haar lachend aan ik haar 'groen bruine ogen' ze gaat na een tijdje van me af en loopt naar de keuken "kom eten" zegt ze als ik de woonkamer in loop.

Tijdens het eten wil ik een beetje grappig doen you know "weet je waar jij recht op hebt" ze kijkt me vragend aan "meiden hebben recht bij de aanrecht" zeg ik lachend ik ga helemaal stuk en zij eet gwn verder en kijkt me aan zo van bruh.

Na het eten ruimt ze alles op "ga jij douchen zoek ik een leuke film uit schat" zegt ze "stink ik zo erg dan" vraag ik "pfff Jaa man gaga yallah nu" zegt ze en houd haar neus dicht ik ga lachend naar boven en douch me 10 min.

Hier licht ze dan slapend in mijn armen en snoep in haar handen ze mag dan wel al 45 jaar oud zijn maar ze veranderd nooit kwa IQ ik til haar op en loop met haar naar boven ik leg haar in haar eigen kamer en loop na een tijdje staren naar mijn eigen kamer ja we slapen apart na een tijdje val ik in een diepe slaap.

Oké mensen ik heb een lange deeltje gemaakt omdat im daarvoor echt hele korte deeltjes maakte maar ja.

En hoe vonden jullie?

(863 woordjes)

'Mensen effe een mededeling deze deeltje hoort eigenlijk gister online te zijn maar ik was enog niet klaar en wou een lange deeltje schrijven sorry❤️'

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu