Deel 3

3.4K 181 38
                                    

1 week later deze dagen waren geen fijne dagen we hebben elkaar heel erg geslipt maar al Hamdurillah we mogen niet klagen met mij en Omar gaat het ook muaaa.

Maar ik was bezig met mijn koffer en we gaan morgen ochtend naar Nederland (ze wonen in België) .

"Sbah el gair mama" zei ik toen ik mijn moeder zag beneden en mijn vader naast haar en papieren op tabel ik keek er op en zag de scheidings papieren.

"VUL IN" schreeuwde mijn moeder na een tijdje toen ze zag dat hij het niet wou "ja oké rustig" fluisterde hij met tranen in zijn ogen .

Hij vulde in en die word zo effe naar het gemeente gebracht en dan is mijn moeder officieel gescheiden.

6 uur s'ochtend

TRINGGTRINGG

Ik werd wakker en stond op en ruimde mijn kamer op ramen openen, bed opmaken, kleren opruimen ect ect.

Vandaag vertrekken we ik had een afscheidde Feesje en dat was leuk en nu gaan we om 9  uur vertrekken naar Nederland.

toen ik naar beneden ging zag ik mijn moeder met een een groot cadeau ik keek en zag een kaart.

Van mijn vader.

"Mama wat is dat nou" vroeg ik een beetje boos "ik weet het niet moet ik em openmaken ?" Vroeg ze "nee w8 tot dat iedereen wakker is"zei ik.

10 min later

Anuour en Samir waren aangekleed en al naar beneden gekomen met hun koffers met Malak op zijn rug ik lachte en ik zocht amine "Huh waar is amine" vroeg ik verbaast "IK BEN HIERRRRR" en hij storende van de trap mijn moeder schoot in de lach mijn broers keken verbaast naar die doosje "WOOW COOL IS DIE CADEAUTJE VAN MIJ GEKREGEN VAN MESSI" schreeuwde amine en Ron naar die cadeautje ik pakte em om iedereen schoot in de lach "nee schatje we zien zo van wie die is na het ontbijt oké" "OKEEEEE ZUSSIEE" hahaha wat een schatje toch.

Na het ontbijten lazen we het briefje.

Liefe gezin,
Ik zou willen dat jullie beleven maar alles is zo voorgeschreven door Allah swt maar ik heb spijt spijt dat ik jullie in de steek liet en met andere vrouwen ging nu heb ik een cadeautje bbij iedereen in alle kamers en voor jullie mama in de woon kamer vergeet NOOIT dat ik zielsveel van jullie hou en blijf houden in sha Allah komt er een dag dat ik jullie zie

Groetjes Redouan, papa.

"Okeee ga naar jullie kamers kijk of jullie wat hebben en kom der mee terug yallah" zei mijn moeder terwijl ze keek naar haar cadeautje.

Ik zocht in mijn kamer en vond een doosje onder mijn bed ik ging naar amine en daarna naar melek en die van hun was ook onder het bed Samir en anuour hadden em ook we gingen naar beneden en maakte em open.

Samir: sleutels van een nieuwe auto (hij is 20 dus Jaa).

Anuour: heeft een scooter.

Melek: kaartjes voor Disneyland Parijs.

Amine: voetbal kleren en een handtekening van Messi en nog kaartjes om met een groep te gaan vliegen naar een stadion waar je Messi gaat ontmoeten.

En ik: had een sleutels van een scooter en nog heel veel kleren en make-up en nog parfum (Samir en anuour hadden ook nog kleren en riemen der bij en een parfum).

Mijn moeder: zij had een sleutel van een super mooie auto zij had 30.000 euro cash en nog een bankpas der bij om alles in te doen en ze had nog hele leuke kleren wn taksita's (Marokkaanse jureren) 👇🏻

000 euro cash en nog een bankpas der bij om alles in te doen en ze had nog hele leuke kleren wn taksita's (Marokkaanse jureren) 👇🏻

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Malak en amine hadden natuurlijk ook tassen vol met kleren)

"Omg" kwam er uit onze monden we zagen nog koffers voor onze kleren en onze dingetjes en de auto's (2) en de scooters (2) worden meegenomen in een super grote wagen en die gaan ze brengen tot aan onze villa in Nederland .

5 uurtjes later

Heeeeyyy zinaaaa's❤️❤️
Wollah blijf stemmen en reageren en wat denken jullie waar in ze gaan wonen word het een villa of toch een normaal huis ???😂🤷🏼‍♀️♥️

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu