Bahsettiğim soru cevap bölümünü buraya eklemekte karar kıldım çünkü Asphodel daha bitmedi, hikaye dışı bölümlerle çok doldurmak istemedim.
Sizlerden gelen soruları toparlayıp röportaj haline getiren Sahide'ye teşekkürler!
(Asphodel'i okumayanlar için spoiler içerebilir)
Sahide
SeçilAsphodel Marcus'u ile Elysium Marcus'u arasında sence fark var mı?
Bence yok. Eğer siz de fark ettiyseniz Marcus hâlâ aynı sadece artık büyüdüler (ikisi için de geçerli) haliyle tavırları olgunlaştı.
Thanatos başta çok soğuk ve ters bir karakterdi. Sonradan niye yumuşadı?
Aslında sertliği ve sevimsizliği Shaila'dan kaynaklanıyordu çünkü onu Shaila'nın bakış açısıyla görüyoruz. Bir de ilk kitapta neredeyse bütün karakterlerin ağır sorunları vardı. Hades çocuklarının birbirini sevmemesi gibi. Onun da etkisi oldu tabii.
Hera'nın karakterini bir türlü çözümleyemiyoruz. Sen de mi karar veremiyorsun ve kendi anneni mi yansıtıyorsun?
Hayır, annemle alakaları yok. Annem kitaptaki bir karakter olacaksa kesinlikle Persephone olurdu 😂 Hera'nın biraz arada bir karakter olmasını istiyorum ve bunu bilerek yapıyorum çünkü o bir kraliçe tanrıça. Yani hem sert duruşundan ödün vermemesi gerek hem de bir anne olarak Shaila'ya yardım etmesi gerek diye düşünüyorum.
Shaila'yı ilk kitapta naif, ikinci kitapta sert, üçüncü kitapta kibirli bir karakter olarak gördük. Bunun sebebi ne?
Şöyle ki hemen hemen her kitabın baş karakteri mükemmel olmak zorundaymış gibi bir algı var. Shaila mükemmel değil, hatalar yapıyor, hatalarından ders alıyor, bazen duygularına yenik düşüyor... Kısacası okuyan herkesin "ya evet, bu benim" diyebilmesini istedim. Herkesin kötü davranışları vardır, Shaila'nın da var. Mükemmel karakterlerden alacağımız pek bir şey olmaz.
Okuyucularına genelde arkadaşlarım diyorsun, dikkatimi çekti. Neden?
Eh çünkü burası sanal bir dünya ve ben gerçek bir yazar değilim. Gerçi sanal olmasa da yolun başındayım ve kendimi yazar olarak nitelendiremem. Kendimi yazar olarak görmediğimden okuyucu yerine arkadaş demeyi tercih ediyorum. Zaten hepsini aşağı yukarı biliyorum, yorumlardan bile olsa mutlaka konuşmuşluğum var.
Biraz spoiler verir misin NOOOOLUUR?
Pekala, kırmayayım 😂 Yakın zamanda bölümlerde bir dejavu yaşayacaksınız.
Bir de dördüncü kitabın kurgusu hazır.Ileana'yı boğmak istiyorum. Boğabilir miyim?
Bence sorun yok hatta yardım ederim 😂
Thanatos yanındaysa bir sorar mısın bugün kendisini nasıl hissediyormuş?
Aşşırı yakışıklı, mükemmel ve yalnızmış öyle dedi, selamı var 😂
Seriyi neden bastırmıyorsun? Yerinde olsam bastırırdım.
Henüz o olgunlukta değilim, hikayelerde eksik gördüğüm yerler var. Kendimi hazır hissettiğimde yayın evleriyle iletişime geçeceğim.
Shaila ve Marcus kaç çocuk düşünüyorlar?
Bilmem ki 🤔 Aslında Shaila hiç istemiyordu ama size benden bir güzellik, ipucu Tartarus ve Asphodel'de var.
Theron ve Teadora olacak mı?
Zaman gösterecek, kendimden emin olamıyorum 😂
Leanus ve Lotus'u şipleyebilir miyim?
Marcus duymasın...
Sence yazı yazmanın en zor yanı nedir? Bir de neden hiç oy falan istemiyorsun?
Çünkü yazmak benim için oy gibi sayısal bir şeye dayatılamayacak kadar büyük bir tutku. Bu yüzden yazdıklarımı okuyan birkaç kişi olsun yeter diyorum. Bu nedenle de yazı yazmanın bir zorluk olduğunu düşünmüyorum.
Yazarken önceden planlıyor musun?
Aslında hayır ama elime kalemi alır almaz kurguladığımı da söyleyemem. Kafamda birkaç gün düşünceler dönüp duruyor, yazmaya başladığımda daha güzel ortaya çıkıyorlar.
SORULARINIZ VE İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tartarus'un Sırrı (ES 2)
FantasiİLK KİTAP : ELYSİUM'UN SIRRI Gökyüzünün ve hava olaylarının mutlak hakimi Zeus elinde şimşeğiyle düşmanını bekliyordu. Güç dolu bakışlarında tereddütün damlası bile yoktu. Karşısında her ne varsa ondan daha kudretli değildi. Arkasında ışığın koru...