Ahoj jmenuji se Rose Hallová. Mám mladší sestru Annie a milující rodiče. Přezdívají mě Rudá růže. Proč? Protože mé vlasy mám od přírody rudé jako růže. Bydleli jsme v LA, ale stěhujem se do Beacon Hills. Zrovna teď si vybaluju věci do nového pokoje. Prý máme sousedku a jejího syna v mém věku. Něco jsem asi zapomněla zmínit co? Máma je upír a otec člověk, takže já a Annie jsme poloupíři. Převážně vám řeknu jak vypadáme. Husté vlasy, studená kůže jen málokdy teplá, jsme trochu bledí, máme plné rty, náš rod se živí zvířaty a ostatní upíři se živí lidmi, naše oči jsou žluté s náznakem zlaté, přitahujeme ostatní lidi, nosíme čočky, lepší smysly, jsme rychlejší než vlkodlaci, ale silnější jsou více oni, dokážeme ovládnout lidi a kteří třeba já a máma dokážeme zakrýt svůj pach. Máma mi o vlkodlacích povídala. Teď zpátky do reality. Osprchovala jsem se, vyfénovala si vlasy, oblékla si tílko, třičtvrteční legíny a vlasy schovala pod kšiltovku. Musím si je schovávat.
"Jdu si zaběhat!" Zakřičela jsem na mámu. Běžela jsem kolem lesa a přemýšlela jestli si zajdu zalovit nebo prostě běžet dál. Radši zalovit. Zaběhla jsem do lesa. Ulovila jsem si lišku. Ani jsem si to neuvědomila a byl večer. Běžela jsem zpátky domů. Oblékla jsem si tilko a kraťásky a šla spát.
Vzbudil mě ten otravný zvuk budíku. Udělala jsem si hygienu, oblékla si (viz. Média první outfit). Nasadila jsem si barevné čočky a vlasy schovala pod kšiltovku a šla se nasnídat. Vzala jsem si pytlík krve a zároveň čekala na Ann. Rodiče byly na lovu.
"Kde je?" Říkala jsem si. Už jsem chtěla jít k ní do pokoje, ale všimla jsem si lístečku na stole. Vzala jsem ho do ruky a nahlas četla "Šla jsem dřív do školy. Nečekej na mě. Annie." Zmačkala jsem ho a hodila za sebe. Upíří rychlostí jsem byla u školy. Samozřejmě pozdě. Zaklepala jsem na ředitelnu a po chvíli se ozvalo "Dále".
"Dobrý den jmenuji se Rose Hallová" oznámila jsem. "Jistě ta nová jako tvá sestra Annie Hallová" "Ano" "Tady máte učebnice a rozvrh. Teď pojďte za mnou. Zavedu vás do třídy." Pouze jsem kývla a vydala se za ředitelem. Zaklepal na dveře a poté vstoupil. Já radši čekala než mě vyzve. Podívala jsem se na rozvrh. Matika. Tu nesnáším.
"Dobrý den třído. Vedu vám novou spolužačku Rose Hallovou. Pojď dál." Jen co jsem to slyšela jsem vstoupila do třidy. Všechny pohledy padly na mě. Ředitel odešel.
"Rose sedněte si do volné lavice." Rozkázala učitelka. Přikývla jsem a sedla si.
Zrovna byl oběd a já jelikož jsem hlad neměla. Vzala jsem si jablko a sedla si ke stolu. Po chvíli si přisedla Ann a začala vyprávět.
"Co máš další hodinu?" Zeptala se Ann. "Tělocvik" Odpověděla jsem neutrálně. "Dávej si bacha. Víš že naposledy jsme se odstěhovali kvuli tomu klukovi co ti jí sundal, že?" "Vím. Hele budu muset." Řekla jsem a vstala. Došla jsem k holčičím šatnám. Převlékla jsem se a chystala se jít ven, ale nějaká holka mě zdržela.
"Ahoj. Jsem Kira" Představila se Kira. "Já Rose, ale to víš. Co většinou děláte v tělocviku?" "Hrajeme lakros. Máme lakrosový tým a tak hledají nové hráče." Dál jsme se nebavily a šly na hřiště. Kira měla pravdu. Přišel takový divný trenér. Všimla jsem si kluků na druhé straně. Furt pískal na píšťalku. Už hrajeme patnáct minut a mě to stále nebaví.
"Mccalle bež jim ukázat jak se to hraje!" "Ale trenére..." "Žádný "Ale trenére běž" rozkázal. Mccalls náma hrál už pět minut a desetkrát skoroval. Začínalo mě to štvát. Pokaždé jsem se proti němu stavěla na rostřel a ono nic. Ale najednou mám míč. Už jsem chtěla vystřelit, ale Mccall mě odhodil. Takže jsem vyletěla do vzduchu, kšiltovka mi spadlaz hlavy a tím odhalila mé rudé, dlouhé po pas vlasy a jak jsem dopadla se ozval můj bolestný křik a dvojnásobné křupnutí mého zápěstí. První se zpamatovala Kira a pomohla mi na nohy. To už tam byla i Ann.
"Pane já Hallovou odvedu k zdravotnici. Jsem její sestra." Trenér jen přikývl a já Ann pošeptala "Budu si to muset narovnat" "Bude to bolet" zašeptala a už mě táhla pryč. "To je jedno" 5ekla jsem a druhou rukou chytla zapěstí a pořádně škubla. Z pusy se ozval hlasitý bolestný výkřik.
ČTEŠ
Rudá růže...Teen wolf [POZASTAVENO]
FanfictionRudá růže. Přezdívka Rose, upíří dívky. Její přezdívka byla vytvořena kvůli jejím rudým vlasům. Není však obyčejná. Je středem bolesti. Prožila toho tolik, že ji už nic nemůže překvapit. Její minulost je bolestná a smutná. Proč zrovna ona? Ona je zv...