Kapitola 9.

602 29 0
                                    

"Vstávejte Rose, Lily!" Přistála na mě ledová voda. Vyletěla jsem z postele a zmateně se rozhlížela. Lily mezitím spadla z postele. Až teď jsem si všimla Mike, který se našim výrazům strašně tlemil. S Lily jsme se na sebe spiklenecky podívali a vrhli se na něj. Mačkali jsme ho v objetí a po chvíli pustili. "No ták... holky!" Zamumlal a šel se zase převléct. "Dneska ti oblečení vyberu já!" Vyhrkla a vrhla se mi do skříně. "Tohle ne, to taky ne, to je perfektní!" Usmála se a podála mi krémové šaty s riflovou bundou. "Tohle si na sebe nevezmu." Protestovala jsem. Povzdechla jsi a vrátila je zpátky. "Tak to!" Vrazila mi do rukou bíle triko se slony, roztrhané kraťasy a krémový svetřík. Sama si potom vzala černé tričko s nějakým potiskem, roztrhané kraťasy a červenou kostkovanou košili. Převlékli jsme se a já byla nucena si vzít řasenku. Taky mi musela udělat něco s vlasy. Dva holandské copy, ale několik vlasů se z toho vypadlo a na hlavu mi nasadila umělý veneček. V kuchyni už byl Mike a zkoumal tekutinu ve skleničce. Čapla jsem ji a celou vypila. "Džus." Vysvětlila jsem. Ještě jsem si obula boty a přes rameno hodila tašku. "Jdeme!" Zavelela jsem. Oba se celou cestu rozhlíželi a obdivovali krajinu. Došli jsme před školu překvapivě brzo. "Zajdu si pro kávu." Upozornil nás Mike a odešel k automatu. "Tak, kde je ten kluk?!" Skočila mi na záda Lily a všemožně se rozhlížela. "Jaký kluk?!" Zeptal se výhružně Mike a stoupnul si před nás. Lily se začala smát a její smích je tolik nakažený, že rozesmál nás oba. Poprvé, co jsem tady, jsem se zásmala od srdce. Smála jsem se tak moc, že jsem myslela, že obě spadneme. Ale když jsem ucítila několik pohledů, co mi propalují záda, smích ihned přešel. Otočila jsem a spatřila Mccallovu party. Když si Lily všimla, kam se dívám, začala pokřikovat. "To je on!" Zacpala jsem ji pusu. "Počkejte tady." Usmála jsem se na oba a vydala se směrem k nim. Z tašky jsem vytáhla oblečení a předala ho Lýdii. "Díky za to oblečení." Věnovala jsem ji upřímný úsměv. Nejspíš jí to vykojelilo. "A tobě za záchranu." Otočila jsem se Mccalla a vydala se zpátky. "Budete muset jít." Popohnala jsem je. Přikývli a radši odešli. Doběhla jsem do třídy a posadila se. Ale vedle mě se prostě musel posadit Stiles. "Jaktože jsi dneska tak usměvavá?" Stočil ke mě pohled. "Přijeli mí přátelé." Usmála jsem se a začala se věnovat učiteli.

-----------------------------------------------------

"Konečně." S povzdechem jsem vyšla ze školy. "Lily! Miku!" Hledala jsem je. "Kde jsou?" Povzdechla jsem si a šla se podívat na lacrossové hřiště, kde měli kluci trénink. a ni tam nebyli. Oběhla jsem celou školy, ale nejsou nikde k nalezení. Vytočila jsem a Lilyno číslo a čekala na odezvu. Po asi šesti píputí to zvedla. "Musíš rychle přijít domů!" Vyhrkla. "Cože? Proč?!" Skoro jsem vykřikla. "Ann-. Něco se jí stalo. Zamkla se v pokoji a slyším tam rozbíjení věcí. A když jsem za ní chtěla jít, řekla, ať tam nechodím nebo se mi něco stane. Prý jí můžeš pomoct jenom ty." Hlas se jí třásl. "Jsem hned tam!" Zavěsila jsem a nadpřirozenou rychlostí k domu. Rozrazila jsem dveře od bytu a vrhla se po schodech až k jejímu pokoji. Rozkopla jsem dveře a ty vylétly z pantů. Na nějaké slušné klepání nebyl čas. "Ann-!" Zasekla jsem se. "Kde je!"

Další kapitola je na světě! Vůbec mě nenapadlo, jak ji zakončit, ale rozhodla jsem se pro trochu otevřenější konec. A co si myslíte, že se s Annie stalo? Proč byla tam rozzuřená? Utekla sama nebo ji někdo unesl?
Budu ráda za komentáře...

White Princess

Rudá růže...Teen wolf [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat