Vydala jsem se k sobě do pokoje a sedla si na parapet. Objala jsem polštář, ale najednou mi zavibroval mobil.
------------------
*Nahoře Lily a Mike*
Podívala jsem se, kdo tak brzy ráno otravuje. "Neznámé číslo?" Zamumlala jsem a vypla si zvonění a mobil jsem odhodila na postel. Začal zvonit zvonek u dveří. "Běž otevřít!" Zakřičel táta. Nasadila jsem si barevné čočky a rychlostí světla se ubjevila u dveří a prudce otevřela. Osoby tak, tak stihly uskočit. Když jsem si je pozorně prohlédla, nemohla jsem uvěřit svým očím. Začaly se mi plnit slzami, stejně jako dívce a chlapci předemnou. "Lily! Miku!" Zakřičela jsem a objala je. "Rose!" Rozbrečela se Lily a objetí mi oba opětovali. Stáli jsme tam v hromadném objetí a lidi se na nás dívali jako na blázny. "Co tady děláte?" Vyprostila jsem se. "Slíbili jsme, že tě pojedeme navštívit. Ve škole na týden vypadla elektřina, takže máme volno." Usmála se Lily. "Pojďte dovnitř. Táta s Ann budou paf-" Zasmála jsem se a zabouchla je za námi. V obýváku se objevil táta. "Dobrý den, pane." Řekli zborově. "Už kdysi jsem vám říkal, pro vás jenom Andrew." Věnoval jim úsměv a potřásli si rukou. "Běžte si nahoru popovídat. Určitě si máte, co říct." Popohnal nás. "A co Clarissa. Kde je?" Zeptal se Mike. Z mého obličeje poklesl úsměv. "To vám řekne v pokoji." Řekl táta a my odešli do mého pokoje. "Páni, máš to tady hezký-"Rozplívala se Lily. "Jakto, že nejsi ve škole?" Zeptal se Mike. "Bylo mi špatně-" Zamumlala jsem. "Tak zítra tě tam budeme čekat a zajdeme si na pizzu, ok?" Řekla Lily. Oba jsme přikývli.
Povídali jsme si hodně dlouho, protože už byla tma. "Jak si lehneme?" Přemýšlela jsem. "Máme tu jeden pokoj pro hosty. Tam si lehneš ty, Miku a Lily bude se mnou tady." Rozhodla jsem. "Dobře, ale Lily si jako vždy zapomněla všechno oblečení doma a má jenom vak, peníze, mobil a sluchátka." Ukázal na ni Mike. "Já ji něco půjčím. Máme stejnou velikost. Koupelna je hned naproti pokoje pro hosty. Najdeš ho podle tmavých dveří a ty jsou tu jen jedny." Vystrkala jsem ho. " Tady máš triko a kraťasy a koupelnu mám v pokoji." Poslala jsem ji. Vzala jsem si tílko a kraťasy a chystala se převlíknout, ale nechci, aby se opakovalo to, co minule. Zatáhla jsem závěsy a až teď se převlíkla. Potom jsme se s Lily dívali na album, co nafotila mamka od mého narození až po teď. Rozplívala se nademnou a smála se fotce, kde jsem vyběhla ven v podprsence a kraťasích a mlátím Mccalla petkou. "Až tě zítra půjdeme doprovodit do školy, ukážeš mi ho." Rozkázala a potom jsme šli spát.Omlouvám se, že tak dlouho nevyšla kapitola. Tahle kratší, ale další bude delší.
A pozdrav posílá White Princess.
ČTEŠ
Rudá růže...Teen wolf [POZASTAVENO]
FanficRudá růže. Přezdívka Rose, upíří dívky. Její přezdívka byla vytvořena kvůli jejím rudým vlasům. Není však obyčejná. Je středem bolesti. Prožila toho tolik, že ji už nic nemůže překvapit. Její minulost je bolestná a smutná. Proč zrovna ona? Ona je zv...