Kapitola 10.

452 29 1
                                    

Snažila jsem se najít její pach, ale nejsme v tom tak dobří jako vlkodlaci. "Co se tady stalo?!" Přiběhla Lily s Mikem. Otočila jsem se na ně a něco mě napadlo. Vytáhla jsem si čočky a zahleděla se do jejich očí. "Zapomeňte na to a běžte do mého pokoje." Řekla jsem rázně. Přikývli a odešli. Oddechla jsem si a čočky zase nasadila. Vyskočila jsem z okna a rozběhla se do lesa. Vyhýbala jsem se všemožným větvičkám, klacíkům a kořenům stromů, trčících ze země. Sice jsem pro obyčejné lidi byla jenom šmouha, ale viděla jsem úžasně. 'Prosím!' Začínala jsem být zoufalá a přepadal mě strach. "Annie!" Křičím jako pominutá, ale najednou... v dálce... jsem uviděla siluetu člověka. Běžela jsem, jak nejrychleji to šlo. Už jsem jí chtěla obejmout, ale Ann to nebyla. Přede mnou se tyčil jen strom. Chtěla jsem odejít, ale něco mi to nedovolilo. Vzduchem se linula půvabná vůně. 'Voní to tak úžasně!' Probliklo mi v hlavě. Začaly mi narůstat špičáky. Byla jsem plně rozhodnuta. Vydala jsem se po čichu. Vůně mi zatemnila mysl, ale přesto se v mé hlavě ozval tichý hlasek, který šeptal pouhá dvě slova. 'Nedělej to!' Neuvěřitelně mě rozbolela hlava. Bylo to nesnesitelné. Jakoby vám do spánku bodaly jehly. Sjela jsem zády po stromě a chtěla začít křičet, ale nemohla jsem. Vyvolalo by to moc pozornosti a to jsem nemohla dovolit. Po úmorném boji sama se sebou vyhrála moje lidská část. Těžce jsem vydechla a mojí mysl zaplavovaly otázky, na které neexistovala odpověď. Najednou se proti mě někdo rozběhl. Hbitě jsem se postavila. Zaplavila mě úleva, když jsem spatřila známou tvář. "Annie!" Zakřičela jsem a už ji mačkala v objetí. "Kde jsi byla?!" Vykřikla jsem a pustila ji. "Já-" Zasekla se. "Teď to nechci řešit." Nepodívala se na mě. "Tak fajn." Vydechla jsem. Radši jsem se na nich dalšího neptala a cesta domů pokračovala v tiché atmosféře. Nebylo to takové to nepříjemné a trapné ticho, ale spíš to bylo příjemné a pozná se, kdy máš být potichu. Když jsme došli, Ann bez jediného slova odešla do svého pokoje. U sebe jsem našla Lily a Mike. Chvíli jsme si povídali a potom jsem usoudila, že by jsme měli jít spát. Mike si šel lehnout k sobě. S Lily jsme na sebe hodili pižamo a taky šli lehnout.

Rudá růže...Teen wolf [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat