Lily a Mike mě dneska nedoprovodili, ale Ann šla zase do školy. "Teď mám ekonomii, ty?" Zeptala jsem se jí. "Já tělocvik." Odpověděla s úsměvem. Budovou se rozlehlo zvonění. Rozloučili jsme se a každá se vydala na hodinu. Sedla jsem si do prázdné lavice a kupodivu si ke mě nikdo nesedl. Sama pro sebe jsem se usmála. Když přišel učitel, postavili jsme se a potom si zase sedli. Chvíli jsem poslouchala, ale potom mě přemohla myšlenka na včerejší noc. Zase jsem si vzpomněla na tu vůni. Tu krásnou vůni. Ani jsem nepostřehla, že se mi zaply smysly. Z myšlenek mě vyrušil až papírek na mojí lavici. Rozbalila jsem ho. 'Po škole čekej u veterinární kliniky. Scott' "Co zas chce?" Zašeptala jsem.
-------------------------------------
Opřená o budovu jsem na něj čekala. V uších jsem měla sluchátka a poslouchala hudbu. Najedou mi někdo poklepal na rameno. S trhnutím jsem se na něj podívala. Stál tam Mccall. Vytáhla jsem si sluchátka a podívala se na něj. S ním tam byl ještě Stiles. "Tak?" Zeptala jsem se. "Pojď dovnitř." Řekl a oba vešli do budovy. Rozešla jsem se za ním. Dostali jsme se až do místnosti, kde jsem se poprvé probudila. "Potřebujeme si s tebou promluvit." Řekl vážně Mccall. "A o čem?" Zeptala jsem se otráveně. "Co jsi? Hmm?! Nějaká vražedkyně?!" Vychrlil Stiles. "Co? Ne! A vůbec, proč bych vám to měla říct?" Zeptala jsem se s velkou dávkou ironií v hlase. "Protože víš, co jsem já a moje smečka a taky jsem tě zachránil." Odpověděl klidně Mccall. Zamyslela jsem se nad tím. "Nejspíš máš pravdu-" Povzdechla jsem si a pokračovala. "Jsem upír jako moje rodina. Náš rod se živí zvířaty. Člověka by jsme se ani nedotkli. Obyčejné lidi dokážeme ovládnout, ale nadpřirozené bytosti zvládne jen pár silných upírů. Ještě něco?" Stočila jsem na ně pohled. "Kdo byl ten muž, který ti chtěl ublížit?" Zeptal se Mccall. "To byl legendární lovec upírů. Jsou dost silní a naše rodina by proti nim nestačila, proto jsme se odstěhovali z LA. Zaměřují se speciálně na náš rod. Mají jednoho vůdce, Jamese. Už několikrát jsme proti němu stáli v tváři v tvář. Mě říká Rudá růže. Stačí?" Zeptala jsem se. "Vítej ve smečce." Usmál se Mccall. "Cože?" Nechápala jsem. "Svěřila ses nám a nechala se postřelit kvuli mě. Dokážeš obětovat život pro své blízké a toho si ceníme. Pomůžeme tobě a tvojí rodině je porazit. Ode dneška patříš do smečky."
ČTEŠ
Rudá růže...Teen wolf [POZASTAVENO]
FanfictionRudá růže. Přezdívka Rose, upíří dívky. Její přezdívka byla vytvořena kvůli jejím rudým vlasům. Není však obyčejná. Je středem bolesti. Prožila toho tolik, že ji už nic nemůže překvapit. Její minulost je bolestná a smutná. Proč zrovna ona? Ona je zv...