Kapitola 3.

759 39 0
                                    

Stála jsem proti němu na hřišti. Proti lovci upírů, který má mou malou sestřičku. Vyndala jsem si čočky z očí a cenila své tesáky. Mé oči svítily jasné žlutou barvou. On držel mojí sestřičku pod krkem. Po chvíli za mnou stála Kira se Scottem. "Pusť ji!" Zavrčela jsem. "Ale notáák, žádný boj. Nic!" Zasmál se. "Proti tobě své schopnosti používat nebudu." Teď nasadil vážnou tvář. "Sundej si svůj náhrdelník z lapisu lazuli a shoř nebo tvé sestře uštědřím bolestivou smrt!" Zakřičel. Lusknul prsty a vedle něj přiběhli dva vlkodlaci. Otočila jsem se na Kiru a Scotta. Přiběhla jsem k nim a přikázala. "Zapomeňte co se tady stalo a běžte zpátky do třídy." Zopakovali co jsem řekla a odběhli pryč. Ale jak jsem se otočila na zemi ležela Ann v bezvědomí a vedle ní injekce s železníkem. Rychle jsem k ní přiběhla. Vzala na záda a nadpřirozenou rychlostí odběhla domů. 

"Mami, tati!" Zakřičela jsem. Ihned byly u mě. Ann jsem postavila na nohy a začala vysvětlovat, že lovec upírů, perspektivně našeho rodu tady je a má jako posilu dva vlkodlaky. 

Zrovna teď by skončila škola, ale my byli doma.  Seděla jsem u sebe v pokoji a přemýšlela co uděláme. Tak dlouho jsme utíkali před problémi, ale nikdy neutečeme. V rohu pokoje stála velká bílá postel s tyrkysovým povlečením, vedle toho noční stolek z bílého dubu a na něm lampička, v druhém rohu pokoje stál psací stůl také z bílého dubu a na něm fotky. Na první jsem byla já a Ann jako malé kde se obímáme s věnečky ve vlasech. Na druhé je celá moje rodina. A na třetí jsem s mými kamarády Lily a Mikem. S nimi jsem se seznámila v LA. Stěny byly natřeny  bílou barvou a podlaha byla z dřeva stromu dubu. Potom velká skříň z bílého dubu. A na konci pokoje je okenní parapet na sezení. Na něm jsem růžové a tyrkysové polštářky a nakonec velké okno. 

Najednou někdo zaklepal na dveře a následně otevřel. Mamka vešla a spustila. "Zařídila jsem ti brigádu. Zítra po škole začínáš na veterině. Bude ti tam pomáhat chlapec ve tvém věku." Jak to do řekla odešla a z vedlejšího pokoje se ozval smích mé teď protivné mladší sestry. Nechala jsem to být a šla do sprchy. Jakmile jsem vylezla. Oblékla jsem si spodní prádlo a kraťásky. Vlasy jsem vyfénovala a vlezla zpět do pokoje. Hledala jsem tílko. Nakonec jsem ho nasla u okna za polštářkem. Vítězně jsem se usmála a pohled zvedla ven z okna, ale v ten moment mi úsměv povadl. V protějším okně stal kluk bez trička a jeho pohled směřoval na mě. A kdo jiný než Mccall. Upustila jsem tílko a vystrašeně se na něj dívala. Překřížila jsem si ruce na prsou, abych se aspoň trochu zakryla a začala ječet. Popadla jsem prázdnou plastovou láhev a lidskou rychlostí vyběhla z domu a běžela k Mccallovým. Z jejich dveří vyběhl Mccall naštěstí v triku. Ale já naneštěstí tílko upustila, takže jsem stála proti Mccallovi jenom v kraťáskách  a podprsence, ale neřešila jsem to. Začala jsem ho tou plastovou lahví bít do hlavy. Až ze mě všechen vztek vyprchal jsem mu láhev vrazila do ruky a oznámila. "Můžeš si ji nechat." S tím jsem odešla zpátky domů a radši si to tílko oblékla. Ještě jsem slyšela smích Ann a táty. Mamka šla do práce. Radši jsem šla spát.

Rudá růže...Teen wolf [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat