Radši jsem se převlékla zpátky do normálního oblečení. Kšitovku jsem taky vzala a vlasy schovala. S Ann jsme se rozdělily a každá šla ke své skříňce. Stejně zrovna zazvonilo. Najednou jsem slyšela šeptnout mé jméno. Otočila jsem se a ke mě běžela Ann. Najednou mi někdo sundal kšiltovku a začal vykřikovat "Vidíte. Říkal jsem to!" Ke mě a Ann přiběhla parta kluků a začali se mi smát. "Co to máš?!" "Kolik barvy tam máš?!" Chtěla jsem jít pryč, ale Ann začala na ty kluky řvát "Co si to dovoluješ?!" Chtěla mu jednu vrazit, ale druhý ji chytil ruku a dal jí pěstí. Ann spadla a začala si otírat pramínek krve, který ji tekl z nosu. Měla jsem takový vztek. Cítila jsem jak se mi v puse tlačí špičáky, ale teď jsem chtěla jediné. Aby zaplatili, že ublížili mé malé sestřičce. Jednoho jsem chytla a dala mu pěstí. Druhého kopla do břicha a ten co Ann dal pěstí začal ustupovat. Jeho dva kámoši už byly K.A.P.U.T. Rozběhla jsem se a srazila ho k zemi. Sedla jsem si na něj obkročmo a nahla se k němu. V očích jsem mu viděla strach a hrůzu. Ukázala jsem mu své špičáky a zasyčela "Ještě jednou a skončíš s prokousnutým krkem." Sladce jsem se usmála a slezla z něho. Sledovala nás snad polovina školy a taky ta Mccallova parta. Oprášila jsem se a pomohla vstát Ann, ale ještě jsem se otočila se stále sladkým úsměvem a těm třem oznámila "Snad nechete přijít k úhoně." A s tím jsme šli domů. Mamce jsem oznámila, že jsem byla prozrazena s vlasy, ale řekla že už se stěhovat nebudeme.
Pohled Scotta Mccalla
Stál jsem s Kirou, Lydií, Stilesem, Liamem a Maliou u skříněk a s údivem pozoroval tu dívku, které jsem omylem zlomil zápěstí. Po chvíli odešla i s její sestrou. "Viděli jste ji?" Zeptala se Malia. "Takovou sílu může mít jen vlkodlak." Řekla Kira. "Já ji omylem zlomil zápěstí při lakrossu a teď s tím nic neměla." Řekl jsem. "Musíme o ní zjistit něco víc." Řekla rozhodně Lydie. Přikývl jsem.
Pohled Rose
Byl večer a tím pádem rodinný lov. Vzala jsem si černé legíny, hnědé tílko a černou koženou bundu jsem nechala rozepnutou. Mamka tátu taky přeměnila, aby byly spolu navždy. Počkali jsme než odbije půlnoc a vběhli jsme do lesa. Já si ulovila tři srnky, Ann dvě, mamka lišku a táta pumu. Museli jsme se s Ann pořádně nakrmit, protože příští den bude úplněk. V ten den jsou upíři nejslabší. Tak musíme pít jenom krev a jsme pořád unavení. Takže ve škole to bude pořádná fuška. Když jsme byly doma převlékla jsem se do spodního prádla, průhledného tílka a kraťásků, takže pyžama a šla spát.
Probudil mě ten otravný budík. Udělala jsem si hygienu. Oblékla si (Viz. média třetí outfit). Seběhla dolů po schodech a zamířila do kuchyně. Tam už seděla Ann a pila ze sáčku krev. Pousmála jsem se na pozdrav a taky si vzala sáček s krví. Naši předkové byli vegeteriáni a my v tom hodlali pokračovat. Prazdný sáček jsem vyhodila a společně s Ann jsme se rozběhli do školy. Zrovna když jsem vstoupila do třídy začalo zvonit. Sedla jsem si do své obvyklé lavice. Fyzika. Ta mi šla, ale byla jsem tak unavená z toho, že má být úplněk jsem usnula. Probudil mě až hlas učitelky "Hallová co to má znamenat?!" Rychlostí blesku jsem zvedla hlavu a nasadila omluvný výraz. "Omlouvám se. Už se to nestane." Řekla jsem. "To doufám." Odvětvila učitelka a šla zpátky k tabuli. Radši jsem si začala zapisovat zápisky, které psala na tabuli.
Seděla jsem v jídelně a čekala až přijde Ann, ale místo ní si sedl Mccall. "Rose. Chtěl jsem se omluvit za to zápěstí." Začal, ale přerušila jsem ho. "Nezajímají mě tvoje omluvy. Mám to trochu nateklé." Najednou na mě začala mávat Ann. Mccall si toho asi všiml a vstal, rozloučil se se mnou a šel za tou svojí partou. Ann si sedla a chtěla se napít krve v plastové lahvi, ale tu jsem jí vytrhla z ruky a napila se místo ní. Hned jsem ucítila ten pocit jako by se vám rozežírali vnitřnosti. Začala jsem ukrutně kašlat. Ann mě chytla a vyvedla z jídelny. "Železník" vychraptěla jsem. "Cítila jsem to." Ann pouze přikývla. Najednou jsem slyšela až moc známý hlas a zdálo se že Ann taky. "Ale, ale konečně jsem vás našel. Rudá růže to schytala místo tebe Annie." Ann se naštvala a chtěla vystartovat, ale chytila jsem ji za zápěstí. "Chápeš on to tak chce. Bude tě provokovat." "To mi je jedno! Zabiju ho jednou pro vždy." Vykřikla a na to mě ovál vítr a byla pryč. Pokývala jsem hlavou a šla na další hodinu.
Rozhlížela jsem se a hledala volné místo. Chemie. Jediné bylo vedle Lýdie. Povzdechla jsem si a usadila se. Usmála se na mě a já se na ní jen pousmála. Začala hodina a já doufala že se Ann nic nestane. Najednou jsem zase uslyšela ten protivný hlas lovce upírů. Podívala jsem se z okna a viděla ho. Stál na hřišti a s ůšklebem mě pozoroval. "Mám Annie. Přemýšlej buď chcípneš ty nebo ona." Říkal posměšně. Byla jsem neuvěřitelně vzteklá. Chtěla jsem mu rozsápat hrdlo. V puse jsem cítila špičáky. Rozdrtila jsem dokonce kus lavice. Zvedla jsem se a rozběhla se ven ze třídy. Mccall za mnou a Kira hned po něm.
ČTEŠ
Rudá růže...Teen wolf [POZASTAVENO]
FanfictionRudá růže. Přezdívka Rose, upíří dívky. Její přezdívka byla vytvořena kvůli jejím rudým vlasům. Není však obyčejná. Je středem bolesti. Prožila toho tolik, že ji už nic nemůže překvapit. Její minulost je bolestná a smutná. Proč zrovna ona? Ona je zv...