20. Další boj

148 11 16
                                    

Sasuke:
Vzpomínky

Ležím skoro neschopný pohybu. Tanaka si stoupla přede mě.
"Vyřídím to."
"Proč to děláš Tanako?" Otočila se na mě a podívala se do mých očí.
Nemůžu ji v tom přeci nechat. Musím vstát. Jemně se usmála a otočila se zpět.
"Protože tě potřebuju, Uchiho."

Tenhle den mám už navždycky v paměti, byli jsme ještě docela malí, ale i tak už jsem věděl, že v ní něco je, jen jsem si to nepřiznával. Už v tý době mě chránila.
'Protože tě potřebuju.' Je to vrytý hodně hluboko.
Taky tě potřebuju Tanako. Musíš se nějak vrátit.
"Oživím ji." Na moje prohlášení reagovala Sakura.
"A jak to chceš udělat? Neumíš léčit, a tohle neumíš už vůbec." To má sice pravdu, ale tamto bych měl dokázat.
"Učil jsem se Tanačino předání čakry, měl bych to zvládnout."
"To je hodně riskantní Sasuke, můžeš umřít." Oponoval mi Asuma. Pevně jsem se mu podíval do očí.
"Ona mi za smrt stojí." Všiml jsem si, jak se Kurenai usmála, asi jako žena ráda slyší, když se muž za ženu obětuje. Znovu jsem se podíval na Tanaku. Je úplně bledá, zraněná, zničená. Tohle jsem jí všechno udělal já. Jak těžký pro ni asi bylo mě nutit ji nenávidět? Pomalu pokládám ruce na její tělo.
"Sasuke, nemyslím si, že to zvládneš."
"Je mi jedno, co si myslíš, jasný?" Jejich názory mě nezajímají, už vůbec ne Sakuřiny, já to udělám.
Soustřeď se Sasuke. Soustřeď se na tok své čakry. Napoj se na ni.
Moje síla mě začala opouštět, daří se mi. Předávám jí svojí čakru, ale přechází moc rychle.
Slábnu.
"Sasuke, máš moc málo čakry. Tímhle tempem ji neoživíš, a zároveň zemřeš." Je vidět, že Naruto umí skvěle vycítit čakru díky Kyuubimu.
"Nemůžu to vzdát." Musím dělat, co můžu. Ale mám minimům čakru, ztrácím vědomí.
"Ino, stoupni si za Sasukeho." Zavelela Sakura. Co chce dělat?
"Jo, to je dobrý nápad." Reagoval Shikamaru. Ino a Sakura začaly s lékařským Jutsu. Cítím, jak se mi pomalu vrací síla.
"Jo!! Přišly jste na to. Sasukemu se vrací čakra a předává se Tanace. Tohle by mělo vyjít." Zakřičel Naruto. Musím uznat, že je to fakt dobrej nápad.
"Děkuju." Je mi nepřirozený za něco děkovat.
"Ještě to není." Odvětila Ino.
To je sice pravda, ale možná, že ji to zachrání.
"Cítím ji. Cítím její čakru."
"Naruto, že si neděláš srandu?" Řekl jsem to docela zoufale. Snad mě teď nebudou mít za slabocha. Kdyby jo, budou hořce litovat.
Tanaka už najednou nebyla tak bledá, jako předtím. Rány se pomalu zacelovaly.
A pak?
Její zelené oči se znovu rozjasnily.
"Sa-sasuke?"
"Povedlo se to. Ty žiješ." Objal jsem ji, jak nejpevněji jsem dokázal.
"Jak? A... Proč?" Všichni vypadali tak šťastně, ale já byl nejvíc.
Oprava, jsi trochu slaboch Sasuke.
"Dost dlouho jsem se učil to tvoje předání čakry, zvládnu to jenom u tebe. Ale bez nich bych byl mrtvý." Při těch slovech jsem se podíval na ostatní, měli úsměvy na rtech. Tanaka se samozřejmě rozhlédla taky.
"Proč jsi to dělal? Proč jsi tak riskoval?"
"Neuvědomila sis, co tvoje smrt bude znamenat. Mě a tvýho bráchu bys tu nechala úplně samotný. Nemohl jsem to dopustit." Vypadala dost pobaveně.
"Uchiho Sasuke. Co se to s tebou sakra stalo?" To ona to semnou provedla.
"Sám nevím."
"Ale, když už jsem naživu, tak moc děkuju. A ještě něco....Naruto, Sasuke potkala jsem vaše rodiče, jsou na vás oba moc pyšný."
"Cože?"
"Cože?" Jakobychom to s Narutem měli nacvičený.
"Měla jsem možnost s nimi mluvit. I s mými rodiči, Kakashi-senseiem a babičkou Chiyo. Sakuro, Chiyo ti vzkazuje, že máš zdokonalovat lékařské schopnosti, jednou překonáš Tsunade. A pokud jde o Kakashiho... doufá, že na sobě všichni pracujete, a že se máte dobře, a to nejen tým 7." Vypadá to, že se tam nenudila. Všichni jsme ale dost zaskočení, jejíma slovama.
"A Itachi tam byl?"
"Ano Sasuke, byl. Doufá, že nesejdeš z cesty, a je rád, jaký jsi. Je hrdý, že jsi tak zesílil."
"Jaký cesty?"
"To neříkal." To je koneckonců jedno. Itachi mě sleduje a je pyšný, to je super.
Tanaka se s mojí pomocí postavila na nohy. Znovu jsem ji objal a nezabránil jsem ani tomu jí dát pusu.
"Hele vy dva. Proč neoživíte třeba svoje rodiče, moje rodiče, nebo  Itachiho....kohokoli?" Přemýšlí Naruto občas? Copak neviděl, jak je to nebezpečný. Tanaka už chtěla mluvit, ale předběhl ji Shikamaru.
"Není to tak snadný. Sasuke se napojí jenom na Tanaku, a ona umí léčit jen Uchihy a svoji krev, ale oživení je ještě něco jiného. Nejde to dělat dokola, zemřela by. Mrtvým se má nechat klid." Hmm, ten kluk je vážně docela chytrej.
"Přesně tak. Naruto, není to tak, že nechci. Já nemůžu. S těží dám život těm, co zemřeli před pár minutami, natož ti, u kterých je to několik let."

Tanaka no SunaKde žijí příběhy. Začni objevovat