1. Čiré zlo

380 22 0
                                    

Tanaka:

"Ne Temari-san, nemůžu tě naučit využít písek, tahle schopnost se nedá naučit."
"Gaaro-kun, ale notak. Vždyť já mám taky větrnou podstatu jako vy dva."
Temari zase řeší s Gaarou využití písku, proč to ta holka nikdy nepochopí?
"Dráha Temari-san, je jedno jestli máš větrnou podstatu, my s Gaarou to máme vrozený, někdo jako ty to nikdy nepochopí."
"Ségra má pravdu, prostě se to nenaučíš."
"Jee ahoj, Gaaro-kun. To se Temari-san zase pokouší o písek?" Bože můj zase ta vlezlá Inari, já vím, že zbožňuješ Gaaru, ale kdo tě zval do konverzace.
"Ať už jo, nebo ne. Tebe Inari, se to netýká."
"Gaaro-kun, proč jsi ke mně takový?"
Koukám, že ona to vážně nikdy nepochopí.
Vidím přicházet Inařinu mamku. To bude hezký, protože ona mě a Gaaru nenávidí, vlastně stejně jako všichni ve vesnici.
"Inari, pojď sem!"
"Ale mami!"
"Inari jasně jsem ti řekla, že se nebudeš bavit ani s jedním z těch zrů..." odmlčela se. Ale je pozdě madam, Gaara už má zase ten svůj pohled.
"No, tak to dořekněte. Co já a Tanaka jsme?" Ať už zněl sebevíc vytočeně, ona ho jen ignoruje.
"Prostě Inari jdeme!" Skoro to ani nedořekla, když už Gaara použil Ryuusa Bakuryuu [Pouštní lavina], on je trochu výbušnější než já a nenávidí, když tak o nás někdo mluví. Inařina matka je lékařský ninja a je i dost silná, ale naší síle, nebo hlavně Gaarově síle se vyrovná málokdo, je to asi hlavně proto, že se bojí.
Inari stála v slzách a bála se zasáhnout, všichni se báli a starší ninjové nebyli nikde poblíž. V Gaarovi se stupňoval vztek a jeho oči už se formovaly do těch Ichibiho, v tu chvíli mi bylo jasné, že to je moc.
"Gaaro, přestaň nestojí to za to."
"Copak ty toho nemáš dost Tanako?"
"Taky to nenávidím Gaaro, ale přestaň prosím, kvůli mně."
Gaara stáhl svůj písek zpátky do tykve a uklidnil se. Inari a Temari se rozeběhly k Inařině mamce a pomohly jí. Byla vyřízená, ale než spolu s Inari odešla dodala ještě: "Nikdy se nezměníte, budete vraždit dokud nezničíte Písečnou a co bude pak? Jste čiré zlo." Nikdo jsme na to nereagovali, nejsou to novinky. Všichni nás nenávidí.

Bezstarostně jsme s Gaarou šli domů, dnes už nás asi žádná mise nebo cokoli nečeká.
"Tanako?"
"Ano"
"Myslíš, že to někdy skončí? Že nás přestanou nenávidět?"
"To nevím, ale ta ženská měla pravdu, zabíjíme, protože nás nenávidí, ale když nás nenávidí celá vesnice?" Gaara se chvíli díval do země a pak se začal lehce smát.
"No tak zničíme Písečnou a vytvoříme si úplně novou a budeme jí vládnout, nebo já budu Kazekage a ty....ty budeš... možná nějakej pomocník nebo tak." Dořekl a vyplázl na mě jazyk, chtěla jsem začít argumentovat ale v tom.
"Ale ale, Gaara a Tanaka."
"Kazekage-sama?" řekli jsme jednohlasně se zaskočením v hlase. Hodně nás vyděsil. Proč je teď tady? A má svůj kloubouk Kazekageho?
"Už zase máte problémy?"
"Ne vždycky za to hned můžeme my!" vyprskne hned Gaara. Kazekage si ho změří pohledem a poté promluví: "No děti, to je jedno. Mířím teď na setkání pěti Kage a hádejte, co je hlavní téma."
"Chystá se válka nebo co?"
"Hezký pokus Tanako. Ne, tím tématem jste vy dva. Rozhodne se, jak to s vámi bude a pamatujte si, že s tím rozhodnutím nic neuděláte." Domluvil a odešel. Stáli jsme tam jako solné sloupy, naprosto neschopní slova. Dali jsme se do kroku a mlčky mířili domů.

-

"Co nám udělají? Jak myslíš že to bude?" Zeptala jsem se po chvíli dalšího mlčení u nás doma. Ale odpověď žádná.
"Gaaro" Nic.
"Gaaro, notak" Pořád nic.
"Sakra Gaaro mluv už semnou!" Potom co jsem trochu zakřičela Gaara konečně zvedl hlavu a mohla jsem vidět malou slzu stékající po jeho tváři, potom konečně promluvil. "Nevím sestři, ale mám strach. Může se stát naprosto cokoli."
"Taky se bojím, ale zvládneme to." Potom zase bylo chvíli ticho, mám pocit, že zešílím. Jak já nenávidím když je mezi mnou a Gaarou ticho, jakoby nám po letech došla slova.
"Pamatuješ si Naruta? Uzumaki Naruto?"
Vypadlo z něj najednou.
"Naruto, Naruto.....to je ten blonďák z Konohy ne?" Jasně, že si vzpomínám. Vím, že si byli ukradení, ale pak se to změnilo když Naruto Gaaru bránil.
"Nedivím se, že si ho moc nevybavuješ, když tam byl Sasuke." Z toho co řekl se mi spustil Sharingan a měla jsem chuť po něm něco hodit, jak já to jméno nenávidím. Byl trochu v šoku když viděl mou reakci, ale oba jsme se rychle uklidnili.
"Uchiha Sasuke. Myslíš toho namyšlenýho pitomce?" Ten kluk, je sice opravdu silnej a dobrej ve všemožných Jutsu, ale to jeho ego je strašný.
"Nojo vlastně, promiň. To je jedno, ale zajímalo by mě, jak se Naruto má a jestli už zvládá ten svůj Kage Bunshin [Stínový klon]." Při vzpomínce na ten klon jsme se hned rozesmáli, vůbec mu nešel. Vypadal spíš jako rozevlátá mrtvola, do který udeřil blesk, ale ona se furt snaží vypadat, jakože je všechno dobrý a může bojovat. Konečně jsme se trochu uvolnili.

Zasedání pěti Kage:
Pohled třetí osoby

"Vítám vás vážení Kage, já jsem Mifune a jsem předsedou tohoto setkání. Je vám určitě známo dnešní téma, jde o dvojčata Jinchuuriki ze Skryté písečné."
První promluví Raikage: "Mně by ti dva byli ukradení, ale už se vymykají kontrole. A kdyby se z nich náhodou stali nukeninové, tak to bude mezinárodní problém, a to nepočítám to, že Písečná má díky tomu dva Jinchuuriki a to není povoleno."
"Okamžitě se přidá Mizukage: "Ti dva jsou hrozba pro všechny, nic než dvojčecí zrůdy, jestli je Kazekage nezvládne, tak klidně pošlu své jednotky. Po tom všem si zaslouží jen smrt."
Kazekagemu právě došly nervy, s prasknutím do stolu se postaví.
"Tak dost! Nikdo je zabíjet nebude, jsou to jen děti a navíc Jinchuuriki. Jasně, že se to musí řešit, ale ne smrtí." Nastalo hrobové ticho. Všichni dobře ví, že to takhle nemůže pokračovat, k tomu v akademii mají skvělý prospěch, budou ještě nebezpečnější. Tohle ticho přeruší sám Mifune.

"O jednom řešení bych věděl. Jednoho z nich poslat do jiné vesnice."
"To nevím" začne Kazekage "jsou na sobě závislí, mají jen sebe. A když Tanaka bude v nervech, tak Gobi začne běsnit a brát její čakru, může zemřít. Navíc, kam by se měli poslat?"
"Věř Kazekage, že bych to nenavrhl, kdybych nevěděl, jak to udělat. Doneslo se ke mně, že existuje chlapec, který má schopnost zklidnit Gobiho. Nemám pravdu? Hokage?"
Všichni upřeli pohled na Hokage, která se rozhlédla po ostatních a pohlédla do země.
"Uchiha Sasuke."
To jméno zůstalo viset ve vzduchu a každý přemýšlel. Nakonec to zase prolomil Mifune: "Ano, mým nápadem je poslat Tanaku do Konohy aby žila u Uchihy Sasukeho pod kontrolou Hokage."
"Vy si myslíte, že dám svého Jinchuurikiho do rukou Kohony?"
Do toho se vloží Mizukage: "A proč by to měla být Konoha? To si jen tak získá dalšího? To nestačí že už má Kyuubiho [devítiocasý démon]. S tím nesouhlasím!"
"Mizukage! Má snad někdo jiný někoho, kdo dokáže ovládnou jednoho z Bijuu?" Okřikne ho Tsuchikage.
"A vy Kazekage, ujišťuji Vás, že Hokage ji nebude vlastnit. Bude jí jen hlídat a Uchiha se o ní postará a..."
"Haa, to že ji budu hlídat je pravda a Sasuke dokáže ohlídat Gobiho, ale jak ho znám, starat se o ni moc nebude." Vložila se do toho se smíchem Hokage. Mifune opět začne. "No dobrá, to je pravda. Ale to, že se ti dva rozdělí bude bezpečnější. V případě války, nebo jiného problému bude Tanaka v rukou Písečné, teda jestli už dospěje, bude na ní, jak se rozhodne."
"Sice se mi moc nelíbí, že Tanaka bude v Konoze, a k tomu u Uchihy, ale jestli to pomůže a navíc ji Sasuke může naučit používat Sharingan, pak tedy dobrá." Poté se přidá Hokage: "Nebude to jednoduché, ale příjmu ji jako ninju z Konohy."

Mifune: "Výborně. No, a ostatní Kage?"
Tsuchikage: "Souhlasím, je to tak lepší."
Mizukage: "Radši bych je viděl mrtvé, ale fajn je to na vás."
Raikage: "Pro dobro všech zemí, ano."
Mifune: " Dobrá, tímto ukončuji zasedání. Hokage, uvědomte Uchihu Sasukeho a Hatake Kakashiho jakožto jeho mistra a Kazekage, co nejdřív prosím vyšlete Tanaku na cestu.
Přeji hodně štěstí."

První kapitola za námi. Vím, že není až tak moc dějová, ale tenhle začátek je důležitý. Pokračujte v čtení, doufám že se bude příběh líbit.

Tanaka no SunaKde žijí příběhy. Začni objevovat