Tanaka:
Jemu se prostě nemůže nic stát, já to bez něj nedokážu. Sasuke to okamžitě pochopil. Vyběhli jsme oba zpátky v Písečné.
Zrovna jsme běželi lesem, který spojuje Zemi Řek a Zemi Větru.
"Necítíš třeba tady někde Gaaru?" A nojo, já už vlastně vládnu Gobimu, takže, když tu jeho sílu použiju, tak cítím čakry. Využila jsem teda Gobiho smysly. Takže, Sasukeho čakra, jasný. Chvilku jsme ještě běželi, ucítila jsem čakru babičky Chiyo, ale Gaara nikde.
"Necítím ho."
"Toho jsem se bál." On myslí, že Gaara doopravdy je....?
"Poběžíme k Chiyo." Její čakru cítím zvláštně, jakoby jí odcházela z těla. Když jsme k ní doběhli, všechno mi došlo. Gaara tam ležel bez jakékoli známky života a Chiyo používala svou techniku přenosu čakry.
"Babičko Chiyo, co se stalo?" Přisedla jsem si k ní.
"Tanako? Co tu děláš?"
"Cítila jsem, že mu něco je." Řekla jsem a podívala se na Gaaru.
"Pomůžu Vám Chiyo." Dala jsem své ruce vedle jejích.
"Tohle nedokážeš, nemáš tuhle techniku."
"Hodně věcí se změnilo, mám podobnou techniku." Takže soustřeď se, musím tu čakru předávat správně.
"Takže, co se stalo." Zeptal se Sasuke.
"Akatsuki. Zaútočili na vesnici, vzali Gaaru a vytáhli z něj veškerou čakru." To snad ne. Prosím, že to nebyl Itachi.
"Byl tam i Sasori."
"Váš vnuk? S vy jste proti němu byla sama?" Pomalu už bylo vidět, jak Chiyo slábne, už tak měla málo čakry po tom boji. Ale jsem ráda, že to slyším. Jestli tam byl Sasori je jasné, že tam nebyl Itachi, jeho společník je ten divnej žralok Kisame.
"Ne. Byla jsem tam spolu se shinobi z Konohy; Sakura, Naruto a syn Bílého tesáka." Tým 7? Podívala jsem se na Sasukeho, jeho výraz byl úplně bez emocí.
Gaaro prosím, žij, čakry máš už celkem dost.
"Kde jsou teď?"
"Odnesli jsme Gaaru sem, ale museli se tam vrátit, protože Sakura tam zůstala v bezvědomí." Takže se určitě vrátí ke Gaarovi.
"Měli byste zmizet. Brzy sem přijdou, a co jsem pochopila, Naruto tě po tom všem nemá moc v lásce. A nevím, jak tebe mladý muži, ale když jsi s ní, tak to asi bude podobné." Cítila jsem čakru těch tří, jak se blíží k nám.
"Ale co Gaara?" Nemůžu ho tady přece nechat.
"To je v pořádku, dala jsi mu dost své čakry, zbytek už zvládnu."
"Dobře." Přestala jsem s technikou, dala Gaarovi malou pusu na tvář a se Sasukem jsme se vzdálili. Stáli jsme na stromě, kde na nás nebylo vidět. Zrovna tam doběhli ti tři.
"Jsi v pořádku Tanako?"
"Ano Sasuke jsem. Hlavní je, že on bude žít."
Moc jsme neslyšeli, co se tam dole děje. Jenom jsme mohli vidět, jak Naruto přiložil své ruce na ruce Chiyo, půjčuje jí i svou čakru. Najednou se tam seběhlo strašně moc vesničanů z Písečné.
Notak Gaaro, vstaň.
Počkat. Už začínám cítit Gaarovu čakru.
Najednou se jeho zelené oči rozsvítily. Ožil, on je naživu.
"Můžeme jít Sasuke, už to zvládnou."
Sasuke pustil mou ruku, v tom stresu jsem ani nevěděla, že mě držel za ruku. Mířili jsme tedy zpátky do úkrytu. Cesta trvá skoro 3 dny. Měli jsme už docela hlad, tak jsme se zastavili v nejbližší vesnici, abychom se najedli.
Docela jsme kvůli tomu odbočili, takže místo našeho úkrytu jsme se objevili kousek od Konohy. Sakra, musíme odsud zmizet, nikdo nás nesmí vidět. Běželi jsme odtamtud, jak rychle to jen šlo. Ale při cestě od Konohy jsme potkali tým 7, jenom tohle ne. Ten Narutův pohled, to je zlý.
"Ty! Co tady chceš?!" Zařval na mě Naruto.
"Jenom jsme běželi kolem." Jo, vážně tleskám Tanako, chytrá jsi vážně.
"Víš vůbec, kde jsme teď byli? Víš vůbec co se dělo." Kdyby jen věděl, že jsem tam byla taky.
"Gaaru málem zabili. Říkáš, jak ti na něm záleží a ani nevíš, že mohl být mrtvej?"
"Naruto, buď zticha, když nic nevíš." Promluvil Sasuke.
"Sasuke, nepleť se do toho. Tanako, ty si říkáš jeho sestra? Jeho dvojče? Jestli jo, tak jsi ta nejhorší na světě." Teď už jsem vážně nevydržela.
"Naruto buď zticha?!" Hodila jsem po něm pár podtlakových střel. Bylo jasné, že se boji nevyhneme. Se Sasukem už jsme byli připravení použít spojené techniky, když se před námi objevil Orochimaru a Kabuto.
"Copak to tu máme?" Začal Orochimaru. Reagoval na něj Kakashi.
"Kdo by čekal, že se tu všichni setkáme." Sasuke a já jsme stáli bez hnutí. Orochimaru a Kabuto začali s bojem, to je zlý, co když někomu vážně ublíží?
'Sasuke, co teď?'
'Mně už na nich nezáleží.' Dořekl a vyběhl proti Narutovi. Všichni bojovali, ale já nemohla. Nedokázala jsem se jim postavit. Jakoby mě něco zastavilo.
Ale změnilo se to. Sasuke dostal silnou ránu od Kakashiho, tohle tak nenechám. Sasuke pochopil, co chci udělat a použil Ryuuka no Jutsu a já přidala Fuuton.
Formace se vyměnily. Já byla proti Sakuře, Sasuke proti Narutovi a Orochimaru s Kabutem proti Kakashimu. Nevšímala jsem si bojů okolo, jenom jsem vnímala Sasukeho čakru.
Najednou se ozval křik a já, Sasuke, Sakura i Naruto jsme se zasekli.
Jedna čakra skoro vyhasla.
"Naše práce je u konce, vy přijďte kdy chcete." Řekl Orochimaru, a i s Kabutem zmizel. Stáli jsme tam a zírali na jeho ležící tělo.
"Kakashi-sensei!!!" Zakřičel Naruto i Sakura a rozeběhli se k němu.
Tohle se nemělo stát.
Šla jsem rychle k nim. Kakashi ještě nebyl mrtví. Odstrčila jsem Naruta a přiložila ruce na Kakashiho.
"Co to sakra..?!" Naruto mě chtěl praštit, ale Sasuke chytl jeho ruku.
"Chceš aby žil? Tak se uklidni." Díky Sasuke. Sakura zkoušela lékařské Jutsu, ale Kakashi promluvil polomrtvým hlasem.
"Sakuro, tohle Jutsu už mi nepomůže." Sakura teda přestala, bylo to jenom na mně. Naruto i Sakura byli v slzách. Sasuke si sedl vedle mě.
"Proč to děláš?"
"Je to naše chyba Sasuke." Nijak mi neoponoval. Moje čakra ale ke Kakashimu nechtěla, ale proč? Vždyť má Sharingan. Kakashi chytl mé ruce.
"Přestaň. Můj Sharingan je jiný než tvůj a Sasukeho, můj není vrozený. Zatím tímhle neumíš vyléčit obyčejné ninji, nemůžeš mě zachránit."
"Je mi to líto." Tenhle muž, to on mě naučil žít. Dodal mi sílu, neodsoudil mě. Byl tu vždy pro mě. A teď? Teď kvůli mě zemře.
'Dělala jsi, co si mohla.' Podívala jsem se na Sasukeho, snažil se mě povzbudit.
"Nesmíte zemřít mistře." Řekla Sakura mezi pláčem.
"Teď mě všichni poslouchejte. Bylo mi ctí být velitelem týmu 7. Naruto, jsi silný, jen nebuď tak impulzivní ano? Jsi skvělý shinobi. Určitě se jednou staneš Hokagem."
"Děkuju mistře." Bolí to, tak moc to bolí.
"Sakuro, tvoje brutální síla je nenahraditelná, a stal se z tebe skvělý lékařský ninja. Jednou budeš na úrovni Tsunade, možná i dál." Sakura byla dost zaskočená.
"Děkuji."
"Tanako?" Nečekala jsem, že bude mluvit i na mě.
"Ty nejsi zlá, a nikdy jsi nebyla zrůda. Máš dobré srdce a myslíš na své nejbližší, ale nenech se kvůli tomu strhnout temnotou. Jsi silná, na světě bude opravdu málo těch, kteří by tě přeprali."
"Děkuju, a je mi to vážně líto." Kakashi se usmál.
"Nemůžeš za to. A Sasuke?" Tak tohle jsem nečekala už vůbec, a on asi taky ne.
"Hmm?"
"Vždycky jsi se učil rychleji než ostatní, jsi silný a umíš skvěle předvídat situace. Nemůžu tě donutit se změnit, jen tě prosím, ochraňuj Tanaku." Sasuke se mi podíval přímo do očí.
"Vždycky."
Kakashi se z posledních sil usmál.
"Jsem na vás všechny hrdý."
To byla poslední slova Hatake Kakashiho. Jeho oči zhasly a s nimi i poslední část čakry.
Omlouvám se Kakashi.
Sakura i Naruto nemohli přestat brečet, chápu je. Se Sasukem jsme se postavili, že už odejdem. Naruto k nám ještě zvedl zrak.
"Vidíte u koho jste? Za koho bojujete? Ten člověk zabil našeho mitra."
"Nevidíš do hloubky Naruto, nemůžeš to chápat." Řekl Sasuke, podíval se na mě a vyběhli jsme pryč.
Odpočívejte v pokoji Kakashi-sensei.Trochu smutný díl, ale takhle už to chodí. Gaarovi se život vrátil a Kakashimu odešel. Co myslíte pomstí se Naruto?
ČTEŠ
Tanaka no Suna
FanficKrutost a chladnost. Jediné dvě vlastnosti těchto dětí. Gaara s Tanakou jsou dvojčata Jinchuuriki. Mstí se za samotu, opovržení a zlost lidí ve vesnici. Brzy se však jejich životy dost změní. Nic už nebude jako dřív. Pozn. Jestli vám nebude sedět...