joy&misery (surprise!)

541 37 3
                                    

   Hej, przychodzę tu znów z dwóch powodów. Po pierwsze, to fanfiction ma ponad 10K odsłon! Nie wiem, co powiedzieć, naprawdę. Jestem w szoku i w ogóle... A to wszystko Wasza zasługa. Z tej okazji, w ramach niespodzianki, zostawiam Wam link do mojego fanfiction, które pisałam na moim starym koncie, gdy miałam jakieś 14 lat :") Można śmiało powiedzieć, że to raczek, więc jak ktoś lubi takie klimaty, to zapraszam XD
EDIT: OMG, WŁAŚNIE ZAUWAŻYŁAM, ŻE MAMY 431 MIEJSCE W KATEGORII FANFICTION, IDĘ TO OPIĆ WODĄ

Link: https://my.w.tt/UiNb/9r7Ucq9d0I

   Teraz druga sprawa. Jak wszyscy pewnie słyszeliśmy, Jonghyun z SHINee popełnił samobójstwo. Błagam Was, uszanujcie to. Uszanujcie to, że jego rodzina pragnie trochę prywatności, uszanujcie fakt, że podjął taką decyzję, po prostu OKAŻCIE SZACUNEK i nie wypowiadajcie się, jeśli macie coś głupiego do powiedzenia. To był utalentowany, wspaniały, dobry człowiek - człowiek, taki sam jak my, więc należy mu się szacunek, jak każdemu innemu. Łączę się w żałobie z wszystkimi Shawols, jako że sama uwielbiałam SHINee oraz solową karierę Jonghyuna. Depresja to okrutna choroba, która nie zna litości, nie ignorujmy jej.

   Jeśli kiedykolwiek, ktokolwiek z Was poczuje, że potrzebuje porozmawiać, moje DM jest otwarte. Możecie do mnie napisać o każdej porze dnia i nocy, a ja postaram się Wam pomóc. U góry jest piosenka My Chemical Romance, która mnie osobiście wiele razy pomogła, więc stwierdziłam, że ją tu zamieszczę, może komuś też pomoże. I pamiętajcie, jesteści silniejsi niż demony, które żyją w waszym umyśle. Nie poddawajcie się. Stay alive and Fighting!

megan.

Hi, My Name Is..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz