10

1.2K 54 7
                                    

Ik zag Khalid flirten met een meisje en het was echt grappig. Maar hij neemt deze job niet serieus.
'ik wist wel dat je een sukkel was' zei ik lachend. Hij stopte en keek me geschrokken aan.
'het is niet wat het lijkt Dounia' 'owh nee je flirt hier met een meisje en ik moet doen alsof er niks is gebeurd?' zei ik lachend. Hij keek me raar aan. 'jij neemt deze job niet serieus, je weet zelf dat als je het niet serieus neemt dit je dood kan zijn'
Hij keek me droevig aan en met spijt. Ik lachte. 'je hebt vrij rot nu op van m'n gezicht voor ik dingen ga doen waar ik spijt van ga krijgen' Hij keek me nog aan en ging toen weg.

Ik ging naar de plek waar iedereen bezig was met werken. 'Julie hebben allemaal vrij' riep ik. Ze lachtte naar mij en pakte hun spullen. Ik zei de bewakers gedag want zij sluiten het altijd. Dit zijn mannen die al meer als 10 jaar voor ons werken. Ze krijgen natuurlijk veel geld want weet je hoe belangrijk ze zijn voor dit.
Ik liep boos en chagrijnig naar de auto. Ik reed als meer dan 200 km. Khalid heeft me echt m3seb gemaakt. Ik kwam aan en gooide de deur hard dicht.

Ik gooide mijn sleutels op de tafel en ging zitten. Iedereen keek me aan want ze zaten allemaal in de woonkamer.
'ik snap niet dat jullie Khalid vertrouwden' zei ik. Nasser keek me boos aan. 'wat heeft hij gedaan' riep hij. 'die sukkel zat te flirten met een hoer voor m'n neus, hij neemt deze job niet serieus' Nasser stond boos op en verliet het huis.

Ik liet het maar want het kan me niks schelen wat Nasser gaat doen met hem. 'je weet toch dat hij hem gaat vermoorden' zei m'n pa. 'wat kunnen we anders doen? Als we hem ontslaan dan gaat hij misschien naar onze vijanden en je weet donders goed dat hij alles over ons weet. Technieken, geld en hoe we alles aanpakken. Hij weet te veel' zei ik. 'pa je weet dat ze gelijk heeft' zei Amine.
Hij zuchtte. Nasser kwam naar binnen.
Hij keek naar mij en knuffelde mij. Ik haat het als zo een dingen gebeuren. 'wat heb je gedaan' vroeg ik. 'vermoord' zei hij. Ik keek hem aan en knuffelde hem.
Ik was heel de dag stil en in mijn kamer. Gewoon om het feit dat m'n broer alles doet zodat ik gelukkig ben.
Ik zuchtte en pakte mijn telefoon. Wow zoveel berichten. Laatste keer dat ik mijn telefoon gebruikte was uhm owh ja vandaag! Maar alleen voor bellen.

Gelti Zineb❤️: heey hbiba, kan je dit dit weekend op Reda passen? Hij blijft slapen als het kan, ik heb wat dingetjes te doen. Laat iets weten
X shokrane.
Ik: Is goed Gelti! Hij is altijd welkom. Ik ga er dan een leuk weekendje van maken! X

Tweelingbroer❤️👫: kom je even naar m'n kamer ik moet praten.
Ik: omw

Ik antwoord alleen op deze berichten die andere zijn allemaal bullshit.
Eigenlijk had ik helemaal geen zin maar ja wat moet dat moet. Ik liep naar zijn kamer en klopte. Ik liep naar binnen en hij deed een teken dat ik moest gaan liggen naast hem.
'je weet toch dat ik dit allemaal doe voor jou he' zei hij. Ik knikte. Hij glimlachte en ik leunde mijn hoofd op zijn borst. Ik luisterde aandachtig naar zijn hart en viel al snel in slaap.

Volgende ochtend
Dinsdag 7.30

Ik werd wakker naast Nasser. Ik keek hem aan en aaide over zijn wangen. Ik haalde mij uit zijn armen en ging naar mijn kamer. Ik deed eerst nog zijn deken over hem natuurlijk.
Ik deed mijn ochtendroutine. Je weet wel gezicht wassen, make up, tandenpoetsen, haar... Dit is mijn outfit.

Wanneer ik klaar was ging ik naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wanneer ik klaar was ging ik naar beneden. Ik maakte voor iedereen een ontbijtje en ging met mijn ontbijt naar de woonkamer. Ik scrollde wat op insta. Mijn ma kwam naar beneden en keek me lachend aan.
'owh ja mama Reda blijft dit weekend slapen, gelti heeft wat dingen te doen' zei ik. 'owh ga je daar blijven slapen of hier?' 'ik zie wel als ik iets nodig heb van daar dan haal ik het wel op' Ze knikte.

Ik ruimde even de keuken op. De jongens waren nog allemaal aan het slapen behalve m'n pa. M'n pa heeft me btw heel de week vrij gegeven. Ik pakte nog snel mijn boeken en liep naar de auto. Jaja het was tijd om even naar school te gaan.
Aangekomen op school waren alle ogen op mij gericht. Ik zuchtte en liep naar het hoekje waar ik m'n neven Achraf en Anouar zag. Ik groette ze en ging zitten naast hun.

'oeff al die ogen zijn op jou gericht' zei Anouar. Ik lachte. 'ewa ja zo een lekkertje ga je toch niet laten staan' zei Achraf. 'wat lekkertje? Je bent m'n neef' zei ik. 'ewa is toch niet haram om te trouwen met je nicht' zei Anouar. Ik keek hem dodelijk aan. De bel ging en ik stond op.
'ah kom hier ah kleintje je bent m'n kleine zus je denkt ik ga deze lelijkerd haar hand vragen?' zei Anouar. Ik lachte en gaf hem een kus op de wang.
Ik liep even naar de wc om m'n haar even te checken. Ik ging naar mijn lokaal en ik was te laat. 'dounia te laat' 'oeff wat nu weer? Ik ben hier pas op school en je geeft me al jnoen' zei ik. Iedereen begon te lachen. 'STILTE' riep hij. 'ewa niet roepen we horen je wel ah ezel' Zei ik. 'dounia jij mag je gaan melden'
'eigenlijk meneer ik ga me helemaal niet melden ik ga gewoon naar huis en ik ga Netflix kijken' 'dan zie ik dat als spijbelen' zei hij. 'luister dan ah tering mongool het kan me niks schelen dat je het ziet als dit of dat maar ik ben je hond niet ja' Hij knikte bang en ik ging lachend weg.
Als Yasser of nasser hier waren hadden ze mij al lang tegen gehouden. Ik ging maar wat leuks doen met Anouar en achraf. Zij hebben ook vrij gekregen deze week. Iedereen eigenlijk behalve mijn pa en de grote mannen.
Ik liep naar hun lokaal en iedereen keek me aan. 'ah mevrouw El amrani kan ik iets doen' 'uh ik kom Anouar en achraf ophalen' Ze keken me grijnzend aan en pakte hun spullen.
'heb je wel toestemming?' vroeg ze. 'ik hoef dat niet ze gaan gewoon met mij mee' Ze knikte bang en ze liepen met mij mee.
'waarom heb je ons uit de klas gehaald' vroeg achraf. 'ik verveelde me ik was toch er uit gestuurd dus ik dacht kom we doen iets leuks doen' Hij lachte.
'naar waar willen jullie gaan' vroeg anouar. 'ik ken leuk restaurantje in stad kom we gaan daar naar toe' zei Achraf. 'oké ik heb mijn eigen auto dus ik volg je wel' 'hay hay' zeiden ze tegelijk. Ik lachte en stapte mijn auto in.
Ik volgde Achraf maar. Na een tijdje waren we er en ging ik parking zoeken. Na 10 jaar (2 min) heb ik eindelijk goede parking gevonden. Ik wachtte nog op die 2 idioten.

Ik ging naar binnen en ik werd helemaal aan gekeken. Kifesh wat heb ik nu weer gedaan? Eigenlijk deze weken was het stil dus ja. Of ik zag er gewoon lekker uit.
We liepen het restaurant binnen en bestelde wat eten. Ik had pizza besteld en deze 2 boys hiere uhm kip ofs? Ze zaten de hele tijd domme grapjes te maken maar ik kon er wel om lachen gewoon omdat ze zo dom zijn.
'waarom is een klok altijd rond? En heeft die 12 cijfers. Ik bedoel die kan toch ook vierkant zijn en 20 cijfers hebben' zei Achraf. Ik lachte helemaal in een deuk. Kijk deze dommerd. 'ik ga even naar de wc' ze knikten. Ik ga echt niet naar wc ik ga betalen.
Als je met hun 2 bent gaan ze jou nooit laten betalen. Al ben je hun vijand. Ze gaan het niet doen. Moehim ik betaalde snel en liep terug naar de tafel.
'kom we gaan' zei ik. 'wacht even betalen' zei Anouar. Ik liep snel naar buiten naar m'n auto. Ze kwam beide boos naar me toe.
'kifesh jij betaalt' zei Achraf. 'Hoevaak hebben jullie betaald? Dit keer was het mijn beurt' zei ik. 'het was 155 euro ah gekke je krijgt het vanavond allebei terug op je rekening maar dan het dubbele bye dounia' zei Anouar. Sukkel dit haat ik aan hun man. Ik zei hun gedag en reed naar huis. Omw naar m'n bedje.

Drugsdealer familieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu