Ik trap met mijn voet tegen die persoon zijn midden en pak het geweer van hem af. Ik steek het in mijn achterzak en Nasser pakt hem. Ik pak mijn groter geweer en richt het op de man die richt op MIJN MAN. Dacht het niet. 'Gooi dat geweer weg' zeg ik rustig tege badr. 'Jij eerst' zegt hij. 'Luister kanker sukkel dit is geen spel doe dat kanker geweer weg voor ik je kanker hele familie in brand steek' zeg ik dreigend. Hij kijkt me aan en twijfelt. 'Ik zeg het nog 1 keer doe dat kanker geweer weg van hem, billah ik schiet in je kanker kale hoofd' zeg ik. '3,2,1' en hij liet los. Ik gooi mijn geweer weg en begin hem boksen te geven in zijn gezicht. 'Wat de kanker denk je wel niet om hun aan te raken' roep ik tegen hem. Nassim haalt me weg van hem en al mijn broers blijven in de kamer alleen met Badr. Nassim brengt me naar buiten en kijkt me aan. 'Hey kijk is naar me' zegt hij. 'Ik hou echt veel van je dounia, badr ging me niks aan doen, durftie niet' zegt hij. 'Hij raakte je aan en Mn broers had hij-' hij onderbreekt me door me te zoenen. Hij laat me los en ik geef hem een klap in zijn gezicht en zoen hem dan weer. Ik laat hem los en hij kijkt me aan. 'Voor wat was die klap nodig' zegt hij. 'Je liet me niet uitspreken' zei ik. Hij rolt met zijn ogen en knuffelt me. 'Mag ik aub ik smeek je wollah ik neuk met jou deze avond aub laat me sigaret roken' zeg ik smekend. 'Dounia-' begint hij. 'Aub ik geef alles wat je wilt' zeg ik. Ik weet wat hij wilt en hij weet ook dat hij het kan krijgen. Hij pakt een sigaret uit zijn zak en geef het aan me. Ik spring en zoen hem volop. Ik laat hem los en steek mijn sigaret aan. Ik neem een diepe hijs en geniet. Ik ga met de sigaret naar binnen en zoek mijn broers. Ik pak mijn telefoon en stap uiteindelijk naar de auto. Nassim zit naast me en ik bel ondertussen Samir op.
'Hallo waar zijn jullie?'
'ff afhandelen met deze gozer, we pakken hotel deze nacht dus jullie zijn alleen thuis. Neuk elkaar maar'
'Waarom altijd zo vies denken'
'Ik ga haar neuken broertje' lacht Nassim. Ik slaag hem en luister verder.
'oke denken jullie ik weet niet wat jullie doen als we weg zijn? Ik weet alles'
'Oke bol af doei'
Ik haak af en start de auto en rijdt weg naar huis. Politie is niet eens geweest dats kanker dom maar ja who cares? Ik start de auto en rijdt dan weg naar huis. Eerlijk is eerlijk enige wat ik nu wil is in bed kruipen en in slaap vallen in de armen van dit dom kind maar ik hou heel veel van hem. Ik ga snel naar huis en doe mijn kleren uit en doe mijn pyjama aan. Nassim is al hele tijd stil en ik weet natuurlijk niet waarom. Ik ga naar hem toe en kijk naar hem. 'Wat is er' vraag ik. Hij draait om en zegt niks. 'Vertel het alsjeblieft' zeg ik. 'Er is iets dat jullie niet weten en ik denk dat jullie zo boos gaan worde de enige die het weet is Nasser.' Zegt hij snel. 'vertel het gewoon' zeg ik rustig.