44

656 32 2
                                    

19:30

Ik kijk goedkeurend in de spiegel en ga dan naar beneden. Ik ga naar Nassim en hij kijkt me meteen aan. 'je ziet er te goed uit' zei hij. Hij zucht en kijkt weer weg. 'hey, het is maar voor 1 keer schatje en er gaat niks gebeuren' zei ik. 'hou je ring aan he' zei hij. 'altijd' zei ik met glimlach. Ik deed mijn schoenen aan en stak mijn pistool vanachter in mijn short. Ik gaf Nassim een zoen en ging de auto in. Hij stapte ook in en ik reed weg naar het pand. Ik ga even snel Nassim afzetten dan ga ik naar het feestje want het is echt raar als ik stipt om 20.00 ga. Ik kwam aan bij het pand en parkeerde snel voor de deur. Ik stap uit en doe mijn auto op slot. We stappen het pand binnen en ik knuffelde iedereen. Amine zat buiten te roken. Ik ga naar hem toe en keek hem aan. 'wat is er met je' zei ik. Hij zucht en zegt niks. 'wil je ook dat ik niet ga' vroeg ik. Hij knikt en blijft nog steeds stil. 'amine vertrouw me ik ga dit echt kunnen heb het vaker in mijn eentje kunnen doen' zei ik. Hij knikt en ik geef hem een knuffel. Hij komt mee naar binnen en daar bespreken we het plan nog een keer.

Ik wou naar de auto gaan maar Nassim riep me. Ik keek naar achter en keek hem dan aan. 'wees voorzichtig alsjeblieft' zei hij. Ik leg mijn lippen op de zijne en hij zoende me alsof ik breekbaar was. Glas dat bijna kapot ging. Ik liet hem los en hij gaf me een zoen op mijn hoofd. 'ik hou van je' zei hij. 'ik ook van jou' zei ik. Ik geef hem een luchtkusje en stap dan in de auto.
-
Ik kom aan bij de club en ik stap uit de auto. Ik adem diep in en uit en stap dan naar binnen. De 2 jongens die ik nodig heb zijn Ismael en Ibrahim. Club is bomvol en weet niet waar ik moet beginnen. Ik kijk naar een jongen die me hele tijd zit aan te staren. Ik loop verleidelijk naar hem toe en ga naast hem zitten. 'kan ik je een vraag stellen' zeg ik zacht. Hij knikt hevig. 'weet je waar ik ibrahim en ismael kan vinden' zei ik. Hij slikt en kijkt me aan. 'de trap op de eerste kamer' zei hij slikkend. Ik sta op en geef hem nog een knipoog. Ik loop de trap op en het is daar stil. Ik zie 1 bewaker en hij keek me al raar aan. Ik zucht en schiet hem dood. Ik ga snel de kamer binnen en zie dat ze bezig zijn met een meisje. Dit wordt een trauma van mijn leven. Ze kijken me geschrokt aan en ik kijk naar het meisje. Ik richt een pistool op het meisje. 'maak dat je weg komt' zei ik. Ze pakt haar kleren en verlaat de kamer. Ik ga ergens zitten en kijk de 2 jongens aan. Ik pak een glas en schenk er water in. 'een feestje he, voor wat?' vroeg ik. 'wat moet je hebben van ons' vraagt ismael. 'je bedoelt wat moet je hebben van mij' zei ik. Ibrahim pakte zijn pistool en schiet. Ik heb op tijd kunnen bukken. Ik ga naar hem toe en trap zijn pistool weg. Hij wou me een boks geven maar ik ontweek die. Ik had ze allang kunnen vermoorden maar ik heb ze levend nodig. Ismael pakt het pistool en schiet in mijn been. Ik kijk naar mijn bloedende been en kijk dan naar hem. Ik schiet in zijn arm en geef hem wat stoten. Ibrahim is allang bewusteloos. Ik doe de achterdeur open en zie daar mn broers en Nassim. Hij kijkt naar mijn been en doet direct zijn pistool weg. Hij loopt naar me toe en kijkt me aan. 'Wat is er gebeurd' zei hij. 'Rustig, hij schoot in mn been' zei ik. Hij pakte me op en ik voel me zwakker en zwakker worden.
Nassim perspectief
Daar ligt ze dan. Bewusteloos in mijn armen. Ik doe mijn tshirt uit en knoop het rond de wond. Ik leg haar rustig in de auto en ik belde onze privé dokter. Ik rijd zo snel mogelijk naar ons huis.
Ze ligt op haar bed. Ik streel over haar wang en ze pakt mijn hand vast. 'Ik ga je dit nooit meer laten doen' zei ik. Ze glimlacht en kijkt me aan. 'Ik ga slapen' zei ze. Ik knik en verlaat haar kamer. Ik geef de dokter nog een hand en hij verlaat het huis.
'Wat ga je doen met die jongens' vroeg ik. 'Ik wil weten wie hun baas is' zei Nasser. 'En als ik genoeg weet, vermoord ik ze allebei. Zeker diegene die in mn zusje schoot' zei hij boos. Ik knikte. 'Kan je even bij Dounia blijven' vroeg ik. Hij knikte en ik gaf hem een hand. Ik ga naar mijn auto en stap in. Ik pak een sigaret en steek hem aan. Ik neem een diepe hijs en rijd weg.
Ik kom aan bij een afgelegen plek en wacht op de afspraak. Ik heb Dounia heel goed in de gaten gehouden tijdens die club. En 1 jongen zat de hele tijd te kijken naar hem. Ik heb hem horen praten. Hij wilt Dounia ontvoeren 1 van deze dagen. Maar als hij haar ook maar 1 keer aanraakt ik verbrand hem in mijn oven.
Ik zie een auto aan komen en hij stapt uit. 'Ewa' zeg ik tegen hem. 'Dus voor wat moest ik komen? Wil je iets hebben beetje poeder' zegt hij. Ik lach en pak hem aan zijn keel. 'Wat wou je doen met mijn vrouw' zeg ik. Hij stikt bijna en ik kijk hem aan. Hij wilt iets pakken uit zijn zakken en ik pak mijn gun en schiet hem in zijn been. 'Vertel dan schatje wat wou je doen met mijn vrouwtje' zeg ik nogmaals. '1 nachtje maar voor de rest niks' zegt hij. Ik lach en schiet hem dood. Mijn handen zitten vol bloed door zijn benen. Ik zucht en stap mijn auto in en rijd weg.

Drugsdealer familieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu