33

791 45 3
                                    

'Ja?' Zegt Amine. 'Meneer is goed behandeld, hij heeft een verband gekregen en mag nu al naar huis' zegt de dokter. Ik zucht opgelucht. We gaan naar zijn kamer en ik zie hem sukkelen met zijn krukken. Ik glimlach en loop op hem af en doe mijn armen rond zijn buik. Hij merkt me op en omhelst me. 'Oke gaan jullie daar hele tijd staan knuffelen hup wij gaan terug beginnen met trainen' zegt Samir. Ik laat Nassim los en kijk Samir dodelijk aan.
'Ik rijd' roep ik. 'Dat denk ik niet' zegt Amir. Ik pak de sleutels van Nasser af en ga snel naar de auto. Ik stap in en doe de auto aan en wacht op iedereen. Ze stappen in en Amir kijkt me boos aan. Ik kijk hem lachend aan en vertrek naar huis.
-
Ik stap uit en help Nassim. 'Jij komt 2 weken je bed niet uit' zeg ik. 'Kifesh het verband mag volgende week al af' zegt hij. Ik zucht. 'We zien wel' zeg ik. 'Wat schattig als je bezorgd bent' zegt hij. Ik bloos en pak zijn arm en doe die rond mijn nek en hij steunt op mij. Zo gaan we samen naar binnen en help ik hem onze kamer in te gaan. 'Ga je douchen?' Zeg ik. Hij knikt ja.
'Wacht ik ga even een plastic zak halen' zeg ik.
Ik ren zo snel mogelijk naar beneden en pak een plastic zak. Ik ga dan naar boven en doe dan de zak rond zijn verband. 'Moet ik je nog helpen of-' ik word doorbroken door dikke lippen die op de mijne worden gezet. Hij haalt zijn Lippen weg. 'Heb jij mijn lippenbalsem aan?' Zeg ik quasi boos. 'Misschien' zegt hij. 'Ga douchen stinkerd' zeg ik. Hij glimlacht en ik ga naar beneden. 'Oke Dounia kom mee' zegt Nasser. Ik loop hem achterna en zie opeens een plek met rare dingen. Geweren, kogels en nog van die bommen en shit.
'Ik kan nog steeds perfect schieten hoor' zeg ik zelfverzekerd. 'Oke bek dicht pak een gun en schiet de heletijd op die rode dingetjes' zegt Nasser. Ik zucht en zet een koptelefoon op. Ik pak een gun en focus me.
-
Na de training ga ik naar boven. Ik zweet helemaal dus ik ga douchen. Ik kom de kamer van mij en Nassim binnen en ik zie dat hij tv kijkt. 'Wil je dit tekenen aub' zegt hij. Ik teken het zonder er naar te kijken. Ik ben zo moe dat ik niet eens zin heb omdat ding te lezen. 'Ik ga douchen' zeg ik. Hij knikt en kijkt heel blij. Oke dan?
Tweelingbroer❤️: we zijn allemaal weg je blijft alleen bij Nassim
Ik: oke🙄
Tweelingbroer❤️: we houden van je x
Ik: too dikke❤️

Ik pak een ijskoude douche en voel me al veel meer met energie. Ik kom zingend de douche uit en doe lingerie aan. 'Shit ben Mn kleren vergeten' zeg ik zacht. Ik ga naar de kamer en verstop Mn lichaam achter de deur. Nassim is er niet dus ik ga naar Mn koffer en pak Mn pyama. Ik voel zijn adem in Mn nek. 'We zijn getrouwd' zegt hij. Meteen draai ik me om en kijk hem vragend aan. 'Je hebt getekend' zegt hij. 'Kon je dat niet zeggen' zeg ik quasi boos. 'Ben je niet blij dan' zegt hij. Ik laat Mn pyama vallen en kus hem.

Drugsdealer familieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu