24.12 - Ziam

776 49 4
                                    

Prompt dla Wladca_spojlerow xx

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Prompt dla Wladca_spojlerow xx

Zayn

W domu nigdy nie obchodziliśmy świat, gdyż jesteśmy innego wyzwania i to nie jest nasze święto. Jednak aby mieć stuprocentową frekwencję w szkole, muszę tam być podczas klasowej wigilii. Moi rodzice nie są z tego powodu zadowoleni i ja tak szczerze też nie, ale mus to mus. Przynajmniej popatrzę jak to u nich wygląda.

🎄☃️🎄

Ubrałem na siebie zwykłą białą koszulkę oraz czarne spodnie z przetarciami. Nie wiedziałem jak mam się na to święto ubrać, więc postawiłem na codzienny strój.

Smutne jest to, że prawdopodobnie będę siedział tam sam i z nikim nie będę rozmawiał, bo po prostu nie mam tam przyjaciół. Przeniosłem się tutaj niedawno i jeszcze nie zdążyłem się z nikim zaprzyjaźnić. Chociaż podoba mi się taki jeden chłopak, ma na imię Liam, ale nie sądzę, że mam u niego szansę.

Rodzice zawieźli mnie do szkoły, gdzie szybkim krokiem poszedłem do klasy. Byłem trochę spóźniony, ale to dlatego, że były korki.

Wszedłem do środka i po cichych przeprosinach za spóźnienie, stanąłem niedaleko drzwi. Obserwowałem co robi moja klasa i było mi to zupełnie obce. Najgorsze wydawało się to dzielenie opłatkiem. Zauważyłem, że podszedł do mnie obiekt moich westchnień, więc uśmiechnąłem się do niego delikatnie.

- Widzę, że stoisz tutaj taki samotny, więc postanowiłem do ciebie podejść i życzyć ci szczęśliwego nowego roku, dużo uśmiechu, szczęścia, prawdziwych przyjaciół i czego jeszcze sobie zapragniesz. Wiem, że nie obchodzi tych świąt, ale życzenia jak najbardziej ci się należą. - wysunął do mnie rękę z opłatkiem, z którego ułamałem kawałek tak jak widziałem, że robią.

- Oh, dziękuję, to bardzo miłe z twojej strony, Liam. - wydukałem i w tym samym momencie nauczyciel poinformował nas, że musi na chwilę wyjść i wróci za chwilę.

- Aaa, musicie się pocałować! Jemioła, kochani! - krzyknęła Alice.

- Tak! Liam całuj go! - po chwili dołączyła reszta klasy, a ja z przerażeniem spojrzałem na Liama. Co jeśli się odsunie i zacznie mnie obrażać? Co, jeśli... Oh, to nie tak, że on mnie teraz całuje.

Odwazjemniłem nieśmiało pieszczotę, wspinając się na palce i kładąc rękę na jego karku. Moje zauroczenie mnie całuje, czy może być coś lepszego na świecie?

🎄☃️🎄

Chciałabym wam wszystkim życzyć wesołych i radosnych świąt spędzonych w rodzinnym gronie!
To już ostatni świąteczny Prompt, więc dziękuję za wszystkie pomysły, które dostałam ❤️

One Shoty Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz