5.rész

355 19 0
                                    

A rajzóra sajnos,hamar eltelt. Következő óra történelem lesz. Éppen venni szerettem volna ki a könyvemet,mikor a rajz füzetemet levertem. Ráadásul pont úgy esett le,hogy ki volt nyitva az egyik oldalon,amit én nagyon utálok,mert nem szeretem ha mások is látják a rajzaimat. Eleanor lábához esett le így könnyen fel is vette.

-Tessék itt a füzeted.-kedvesen mosolygott,miközben felém nyújtotta a füzetem. 

-Köszönöm.-zavartan elmosolyodtam.

-Nem akartam belenézni,de nagyon szépen rajzolsz-mosolygott

-Köszi.-ennyit tudtam kinyögni

-Tudom nem szereted,ha a rajzaidat nézik,meg tudom érteni. Én sem szívlelném,ha valaki meglátná őket.-erre felcsillant a szemem.

-Te is szeretsz rajzolni?-teljesen felé fordultam,ezáltal a teljes figyelmemet ráirányítottam.

-Persze,hogy szeretek. Nekem is van ilyen füzetem,mint neked,amibe éjjel,nappal rajzolgatok otthon.-ő is felém fordult teljesen.

-Na és miket szoktál rajzolni?-érdeklődtem,mert tényleg érdekelt,hogy miket szokott rajzolni

-Általában az égboltot szoktam rajzolni,de leginkább festeni. Annyira szeretem,főleg,amikor este van és a csillagok is ragyognak.-teljesen izgalmasan mesél róluk,tényleg nagyon szeretheti az eget festeni.

-Nekem sose ment az égnek a rajzolása vagy festése.-húztam el a számat.

-Nem baj. Mindenki másban jó.-vigyorgott-Vegyük például Niall-t. Ő leginkább az étel elfogyasztásában jó.

A szőkeség felénk fordult,miközben a szendvicsemet ostromolta.

-Tessék?-mondta teliszájjal

-Fúúúj,Niall! Először nyeld le,aztán beszélj.-takarta el a szemét Eleanor

Niall miután lenyelte a szendvics darabot megszólalt.

-Bocsi...szóval...miről van szó?-kérdezte,közben elrakta a többi szendvicset a táskájába.

-Ja csak arról,hogy te a kaja pusztításában vagy sikeres.-vigyorgott Eleanor

-Ez igaz végülis-gondolkodott el Niall-Miért,miről van szó?

-Csak,arról,hogy Isabella-val szeretünk rajzolni. Tényleg! Te miről szeretsz rajzolni?-fordult újra felém mosolyogva,Niall-el együtt

-Hát amm...dilisen hangzik. Inkább haggyuk. És Eleanor nyugodtan hívjál csak Bella-nak.

-Ne máááár. Kíváncsivá tettél.-játékosan rángatta meg a karom

-Hát szeretek...-nem tudtam befejezni,mert becsöngettek

-Ó,hogy az anyját ennek a csengőnek már!-morgolódott a hátam mögött Niall. Egyszerre nevettünk fel Eleanor-ral.

-Bella következő szünetben elmondod,ugye?-nézett rám kiskutya szemekkel Eleanor

-Igen,elmondom-néztem Eleanor-ra,najd Niall-re. Persze egyből mind a ketőnek felcsillant a szeme.

-Jó reggelt gyerekek!-köszöntött minket Mr. Lautner-Ma filmet fogunk nézni. Szereljétek össze légyszíves a gépet,míg felolvasom a neveket.

Ryan és Jason felálltak,hogy összeszereljék a gépet. Mr. Lautner-t mindenki bírja. Sosem feleltet és mindig bejelenti,ha írunk valamiből. Ő az egyik kedvenc tanárom. 

Niall megbökte a hátamat,hogy adjon egy rajzot nekem. Nagyon gyerekes rajz volt,de értékeltem a munkáját. Mikor megakartam fordulni,összetalálkozott a tekintetem Harry-ével. Annyira szépen csillognak a lámpa miatt,zöld szemei. Szinte azonnal elveszek benne. Sexy félmosolyra húzta a száját és úgy kémlelte tovább az arcom. 

Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt