6.rész

390 17 0
                                    

Reggel,miután felkeltem,kivettem a szekrényemből egy világoskék pólót és egy szakadt kékszínű,csőnadrágot. Bementem a fürdőbe,hogy a sminkemet elkészítsem. Ezek után lementem a konyhába,hogy uszonnát csináljak. Kivételesen most kettővel több szendvicset készítettem,ha Niall megint úgy döntene,hogy éhen pusztul. A kész szendvicseket beraktam a táskámba,majd felvettem a kék Converse cipőmet,a fekete dzserkimet és a fekete téli sapkámat,és elindultam a suliba. Út közben Cat írt,hogy ma nem jön suliba,mert feldagadt este a bokája. Csórikám,nem lennék most a helyében. 

A kapuban Brook-kal találkoztam,aki éppen azzal a fiúval beszélgetett,aki már fél éve tetszik neki. Észre vett,majd odaintett nekem és én is ugyan ezt tettem. Bementem az osztályba,ahol alig voltak páran,pedig mindjárt csöngetnek. Érkezésemre Emma odajött hozzám.

-Szia Bella. Tudnál nekem segíteni? Tudom,csak most jöttél,de kérlek segíts ezt kinyitni.-egy órát tartott a kezében. Gondolom hozott egy újjat,mert a régit Chris és Taylor birkózás közben leverték.

-Persze.-egy mozdulattak kinyitottam az elem tartót. Hát igen. Emma-ról,annyit kell tudni,hogy nagyon gyenge lány szegénykém. Nem tehet róla,a genetika már csak ilyen.

-Ó,köszönöm.-ölelt meg,majd a helyére ment

Miközben a helyemre mentem,odaköszöntem Niall-éknek.

-Sziasztok.

-Szia Bella,hogy aludtál?-kérdezte Eleanor

-Kössz jól,ti?-érdeklődtem

-Remekül.-mondták egyszerre

Leraktam a táskámat és feléjük fordultam. Niall szokás szerint evett,Eleanor és Louis kézen fogva beszélgettek,Liam telefonozott és Harry pedig egy lapra írt valamit. Elővettem a felszerelésemet,majd csak annyira leszek figyelmes,hogy Eleanor elveszi a táskám és az új táskadíszemet nézegeti.

-Hűha,de szép! Hol vetted?-csillogó szemekkel tanulmányozza a tollakat

-Nem vettem,hanem én csináltam.-erre mindenki felkapta a fejét kivéve Harry

-Akkor ezesetben nagyon ügyes vagy,ha ilyet csináltál.-dicsért meg Louis

-Köszi.-Eleanor visszaadta a táskám és elkezdődött a matek óra

Az osztályban 13-an voltunk,mert mindenki beteg lett az influenzától. Emma,Brook,Jason,Matt,Rob,Caroline,William,Harry,Niall,Eleanor,Louis,Liam és én.

*Órák után*

Mivel ma elég kevesen voltunk,ezért a mai nap egy laza napnak tudható be nekünk. Nagyon kevés leckét kaptunk,még matekból is. 

Ahogy kiléptem az udvarra Eleanor félrehúzott engem. 

-Nincs kedved ma délután velünk lógni? Persze csak,ha van kedved.

-Végülis...miért ne? Anyukám későn jön haza mindig. Hová mentek?-kérdeztem,miközben a telefonomat vettem elő,hogy anyának üzenjek,mert soha nem lehet tudni mikor ér haza.

-Csak a parkba mennénk,meg egy olyan étterem féleségbe.

-Oké,felőlem,de csak ha nem gond.-indultunk a többiekhez,akik ránk vártak

-Dehogyis!-oda hajolt a fülemhez és elkezdett suttogni-Főleg Harry örülne neked.-erre a mondatra kitágult szemekkel néztem rá

-Ezt ho-hogy érted?-zavartan kérdeztem

-Ajj ugyan már. Harry-t nagyon rég óta ismerjük,hogy tudjuk mikor tetszik neki egy lány. És te drágám nagyon bejössz neki.

Mire mondhattam volna valamit a többiekhez értünk.

Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora