11.rész

303 12 5
                                    

Nagyban társalogtunk,mikor Jason odajött hozzánk. Mindenki elhallgatott,majd rá figyeltünk.

-Bells,beszélhetnénk?-kérdezte és éreztem,ahogy Harry karja egy kicsit megszorít. Mintha nem akarna elengedni.

-Igen.-néztem hátra Harry-re,célozva ezzel,hogy engedjen el.

Felálltam az öléből és Jason-nel kimentünk a folyosóra. Mikor kiértünk az osztályból ujjait ráfonta a csuklómra,majd elkezdett kihúzni az udvarra. Ezt nem értettem,ezért egész úton csapkodtam a kezét,hogy engedjen el. Miután kiértünk az udvarra elengedett.

-Ezt még is mi a francért kellett?!-kérdeztem dühösen,miközben a csuklómat simogattam,mert egész erősen fogott. Még sose láttam őt ilyennek.

-Ne haragudj,Bella. De tudnom kell.

-Mit?-kérdeztem értetlenül,mert tényleg fogalmam sem volt,hogy miről beszél

-Azt,hogy...Azt,hogy jársz-e Harry Styles-sal?-kérdezte mélyen a szemembe nézve

-Igen.-válaszoltam egyszerűen

-Értem. Bella! Tudnod kell,hogy nagyon veszélyesek! Nem tudom mi pontosan,de érzem,hogy valami nincs rendben velük. Ezért mint legjobb barátod azt tanácsolom,hogy messziről kerüld el őket.-fogta meg gyengéden a kezemet

-Szerintem csak az agyadra ment a sok akció film!-nevettem fel-Meg alapból. Hogy kérhetsz tőlem ilyet?-rántottam ki kezeimet az övéből-Ha már valaki nem tetszik neked,akkor már ne is legyek vele?-kérdeztem hitetlenül

Mivel hallottam,hogy becsöngetnek elindultam az ajtó felé,de Jason visszarántott magához.

-Bella. Nem azt mondom,hogy ne legyél senkivel,hanem azt,hogy Őket kerüld el,jó messziről.-aggódóan nézett rám.

-Nem! Én velük szeretnék lenni! Ha te is megismernéd őket,akkor biztos kedvelnéd mindannyiukat.

-Én már ismerem őket.-motyogta az orra alatt-Akkor válassz Bella! Én vagy Ők?-távolodott el

Nem. Ezt nem teheti meg! Hogyan válasszak közte és közöttük?! Ez így nem fair! Ezt nem csinálhatja meg! Az ilyen nem is igazi barát! Most válasszak a legjobb fiú barátom és a barátaim köztük,ahol a szerelmem van. Eldöntöttem.

-Akkor őket választom!-kiabáltam,majd sarkon fordultam és bementem az iskolába.

*Cathrine szemszöge*

Amikor bementem az osztályba Bella-t nem láttam sehol. Pedig már a tancucca ki volt pakolva. Talán megkérdezhetném Harry-éket. Na jó,mély levegőket Cat. Nem esznek meg,ha megkérdezed őket,hogy hol van a legjobb barátnőd. Na akkor kezdjük is. Huhh...

Odasétáltam hozzájuk,majd megszólítottam őket.

-Öhmm...Sz-sziasztok.-felém fordultak

-Szia,te vagy Cat ugye?-kérdezte kedvesen Eleanor

-Igen. Csak annyit szeretnék kérdezni,hogy nem-e láttátok Bella-t?-dűlöngéltem előre-hátra idegességemben. Nem tudom miért,de szorongás fogott el a közelükben.

-De,láttuk. Ma beszéltünk is vele.-válaszolta Louis

-Tényleg? Ééés most hol van?-támaszkodtam meg a padon

-Nem tudjuk.-mondta teli szájjal Niall.

-Niall!-szólt rá erélyesen Eleanor,mire Niall gyorsan lenyelte a kaját

-Bocsánat.-mondta mosolyogva. Erre csak ergráztam a fejem,olyan semmi baj stílusban.

-Dehogynem tudjuk te tök fej.-szólt bele Harry-Jason elvitte tőlünk,mert-itt megköszörülte a torkát,majd elkezdte utánozni (gondolom Jason-t) vékony hangon-beszélni akart vele.-itt mindenki elkezdett röhögni. Még én is elnevetten magam. Ami jó,mert ez azt jelenti kezdek feloldódni.

Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]Where stories live. Discover now