Reggel,mikor felébredtem nem tudtam mozogni. Kinyitottam a szemem és megláttam az alvó Harry-t. Olyan aranyos volt,olyan...olyan nyugodt volt. Rájöttem,hogy azért nem tudok mozogni,mert a karjaival fogott,a lábaink pedig össze voltak kulcsolva. Ami nem tudom,hogy hogyan sikerült. Óvatosan kicsúsztam a kezei és lábai közt,majd felültem. Olyan furcsát álmodtam az éjjel. Többször is felébredtem,majd rögtön el is aludtam. Szerencse,hogy Harry-t nem ébresztettem fel.
Visszaemlékezés
Egy erdőben voltam. Elkezdtem sétálni egyre beljebb. Egyszer csak fényt látok. Közelebb megyek,hogy megnézzem mi az. Amikor odaértem egy fehér ösvény fogadott. Nem mertem rálépni,de valami azt sugalta,hogy lépjek rá és kövessem az utat. Egy kis hezitálás után ráléptem. A lábam alatt mindig,amikor léptem arany színűvé változott. Néhány perc múlva egy nagy tisztásra értem. Olyan békés volt minden,míg észre nem vettem egy arany lépcsőzetet,ami felfelé vezetett. Elkezdtem felmenni a lépcsőn. Nem tudom mennyi idő telt el,de felértem egy hófehér felhőre. Ráléptem és nem zuhantam le. Elkezdtem a felhőn sétálgatni. Egy nagy fehér szikra lobbant fel a felhő végében. Ahogy egyre közelebb értem kettő alakot vettem ki a fényből. Egy nőét meg egy férfiét. Mikor majdnem odaértem a nő kinyújtotta a karját. Eléjük léptem,de az arcukat nem láttam csak a szájukat,és nem éreztem a nő érintését. A nő kedvesen elmosolyodott. A férfi megszólalt.
-Óvatos légy kibe bízol meg!-mondta
Hátrébb léptek és mielőtt eltűntek volna a nő megszólalt.
-Emlékezz!
Ekkor izzadtan és zihálva ébredtem fel.
Visszaemlékezés vége
Míg ezen gondolkodtam Harry felébredt. A vállamra adott egy puszit.
-Jó reggelt szépségem!-mondta mély,rekedtes hangján
-Jó reggelt életem.-fordítottam felé a fejem,majd megcsókoltam
Ez a reggelem is jól kezdődött
*1 hónap múlva*
1 hónap telt el. Jason-nel azóta se beszéltem. Harry-vel pedig már egész közel állunk egymáshoz. Minden délutánt nálam tölt és hétvégén nálam is alszik. Cat-et sem hanyagoltam el. Persze először folyton morgott,hogy nem érek rá,de engesztelésül egyszer elmentem és megvettem szülinapjára a kedvenc cipőjét. Eleanor-ékkal mind a ketten egészen jóban vagyunk. Ők az én legjobb barátaim. Persze Cat a legelső,hisz őt óvodás korom óta ismerem. Ahogy elnéztem Cat és Liam közt kezd valami kialakulni. Még,hogy nem lesz barátja 1 évig. Tuti,hogy 1 hónap múlva összejönnek. Annyira aranyosak lennének. Anyáról pedig kiderült,hogy van egy udvarlója. Richard Williams. Nagyon jó fej és udvarias. Ahogy anyára néz látom rajta,hogy mindent megtenne érte. 2 hét után össze is jöttek. Anya azóta kevesebbet dolgozik,hogy Richard-dal többet tudjon lenni. Persze először aggódott miattam,hogy azt hiszem elhanyagol engem,de én megnyugtattam őt,hogy semmi ilyenről nincs szó. Annyira cukik együtt tényleg. Már hallom is az esküvői harangokat. Na visszta a jelenbe.
Ma a téli szünet első napja van,21.-e. Megbeszéltük Cat-tel,hogy elmegyünk (megint) vásárolni a plázába,ami most jól jön,mert akkor meg tudom venni anyu ajándékát. Harry-é,Eleanor-é,Louis-é,Niall-é és Liam-é megvan,ahogy Cat-é is. Anya maradt már csak hátra. Azt beszéltük meg,hogy 12:00-kor jön át. Most 9:25 van. Lassan kimásztam az ágyból és felvettem egy lila pólót és egy kék farmert. Miután végeztem a reggeli rutinommal is,lementem a nappaliba. Anya 8-kor elment dolgozni. Csináltam egy szendvicset és teát,majd elkezdtem a TV-ben nézni egy filmet.
Mire végeztem az evéssel csöngettek is. Gyorsan beraktam a mosogatóba a tányérom és kinyitottam az ajtót. Cat ott toporzékolt a hidegben és a szakadó hóesésben.
-Szia. Fhuu te. Ez a rohadt hó már. Szét fagyok.-jött be Cat
-Csináltam meleg teát. Kérsz?-kérdeztem tőle
-Keveset kérek köszi.-vette le a kabátját
Miután megitta a teát elindultunk a plázába. A boltok mind tömve voltak emberekkel. Ha itt az utcá néhány boltban ennyi ember van,mik lehetnek a plázában?! Ó Istenem add,hogy könyen találjak anyának ajándékot.
-Na és...-törte meg a csendet Cat-mizujs van? Hogy halad a kapcsolatotok Harry-vel?-húzta fel-le a szemöldökét
-Ezt,hogy érted?-néztem rá
-Hát tudod te azt!-bökött oldalba,és innen tudtam mire gondolt! Ezt akkor csinálja,amikor intim dolgokat kérdez.
-Semmi,Cat. Nem történt SEMMI köztünk.-nyomtam meg a ,,semmi" szót
-Jó,okés értem.-emelte fel a kezeit védekezésként
-Most nézem. Jó a hajad! Tegnap festetted?-kérdeztem,mert a barna haja helyett most szőke vette át a helyét
-Igen,tegnap délután. Jó lett?-túrt bele egy kicsit szőke tincsei közé
-Igen jó lett. Kérdezhetek valamit?
-Persze. Mit?-nézett újra rám
-Hogy haladsz Liam-mel?-mosolyogtam rá
-Ezt...Ezt ho-hogy érted?-kérdezte dadogva
-Látom rajtatok,hogy bejöttök egymásnak. Látszik rajtatok. Szinte a homlokotokra van írva.-adtam meg az egyszerű választ
-E-Ez nem igaz!-toppantott egyet,miközben nyitotta ki a pláza ajtaját
-De igaz. Miért nem mondod meg neki?-fordultam hozzá
-Mert...-halkult el a hangja
-Meeert?-cipzároztam ki a kabátom
-Mert félek Bella! Félek attól,hogy elhagy,mint Peter. Nem akarok még egy szakítást és veszekedést. Főleg úgy nem,hogy minden nap látnám utána,mert az osztályársam.-vette le a sálját é a kabátját
-Liam nem lenne olyan. Ismerem és szerintem sose tenne ilyet.-bíztattam
-És ha visszautasít?-nézett rám kétségbeesetten
-Akkor egy barom!-nevettem el magam
2 órán keresztül vásároltunk. Cat 6 darab ruhát vett,én pedig anyának vettem meg azt a fölsőt,amelyik annyira tetszett neki a múltkor. Pihenőnek elmentünk a plázában lévő Starbucks-ba. Elővettem a rajz füzetemet,míg Cat előttem telefonozott. Úgy döntöttem,hogy lerajzolom az ujjamon lévő gyűrűt,amit Harry vett nekem. Még mindig alíg tudom elhinni,hogy megvette nekem.
Az utolsó simításokat végeztem,mikor meghallottunk egy hangot,ami a nevünket szólítja. Mind a ketten a hang forrásának irányába fordítottuk a fejünket...
Sziasztok,srácok! Remélem tetszik a rész! Jelezzétek szavazással vagy írjatok kommentet,ha elnyerte tetszésetek! Puszi😘❤
ESTÁS LEYENDO
Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]
FantasíaSziasztok! A nevem Isabella White,17 éves,gimnazista lány vagyok. Nézzétek el nekem,de a bemutatkozásban nagyon pocsék vagyok. Van egy legjobb barátnőm Cathrine McCall. Az életem minden napja normálisan telt,addig amíg meg nem ismertem Őt.