2.rész

443 17 0
                                    


Mr.Gray kérésére letettem a ceruzámat és az új osztálytársaimra néztem. Mikor megláttam őket a szám tátva maradt a csodálkozástól. Mindannyian,olyan ismerősek voltak. Olyan érzésem volt,mintha ismertem volna őket,ami képtelenség,mert akkor biztos emlékeznék rájuk. Hagytam a dolgot és inkább rájuk szenteltem a figyelmemet.

-Sziasztok,az én nevem Liam Payne. Szeretek sportolni,zenéket hallgatni és a barátaimmal lenni.-mondta a barna hajú,barna szemű srác.

-Holá,az én nevem Niall Horan. Mit is mondhatnék? Hmmm...-gondolkodott el. Már látom előre,hogy ez a srác lesz a mi humoristánk az osztályban.-Szóval amit tudni kell rólam az az,hogy nagyon szetetek enni,zenét hallgatni,sportolni,vicces dolgokat csinálni és másokat felvidítani,amikor szomorúak.-Niall-nek szőke haja és kék szeme volt.

-Sziasztok. A nevem Louis Tomlinson. Szeretek sportolni,zenét hallgatni,barátkozni,másoknak segíteni. Ja és amit még tudni kell rólam,hogy Niall-t nagy szeretem szivatni és hogy van egy barátnőm,akit nagyon szeretek.-mondata végén a mellette álló lányra rámosolygott. Na igen,már most hallom néhány lánynak,ahogy az álla koppan a padlón. Tényleg,csak most veszem észre,hogy egymás kezét fogják. Aranyosak együtt. Louis-nak barna haja és kék szeme van.

-Sziasztok,a nevem Eleanor Calder. Szeretek vásárolni,rajzolni,táncolni,kreatív dolgokat készíteni,zenét hallgatni és a barátommal együtt lenni.-mondta,majd Louis karjára dőlt mosolyogva. Elenornak barna haja és barna szeme van. Az utolsó srácra néztem,aki szintén engem figyelt. A lélegzetem is megállt,amikor a szemébe néztem. Annyira ismerős volt,de tényleg. Nem tudtam elszakadni tekintetétől,mintha a nézésével rabul ejtett volna. Gyönyörű,csillogó,méregzöld szemében elvesztem. Félmosolyra húzta a száját,majd a többiek felé fordult.

-Helo,az én nevem Harry Styles. Szeretek zenét hallgatni,sportolni,zenélni,filmeket nézni.-mondója végén mindannyiuk a tanár felé fordult,jelezvén,hogy befejzték a bemutatkozást.

-Rendben,köszönjük. Van kérdés?-kérdezte Mr.Gray az osztáy felé fordulva. Majdnem mindenki azonnal felrakta a kezét. Először Brook-ot szólították.

-Szerettek divatosan öltözködni? Mert elég jó az izlésetek ruha terén.- kérdezte. Amúgy tényleg elég jól voltak felöltözve. Liam-en fekete edző cipő,fekete farmernadrág és fekete póló volt. Niall-en fehér tornacsuka,szürke farmernadrág,kék és fehér színű póló volt. Louis-on barna bakancs,kék farmer és fehér pólót viselt. Eleanor-on fehér bokacsizma,fehér szoknya (nem is értem,hogy hogy nem fázhat?!) fehér,hosszú újjú póló és fehér körsálat viselt a nyakán. Harry-n fekete bakancs,fekete,térdnél szakadt nadrág,fehér pólót,fekete bőrdzseki és a feje tetején fekete téli sapka volt,ami lelapította barna,göndör fürtjeit. Úgy látszik kicsit hasonlít a stílusunk.

-Nem igazán követjük a divatot.-válaszolta Louis.-Következő kérdés?- Caroline azonnal felrakta a kezét

-Louis-on kívűl van barátnőtök?-kérdezte. Vajon honnan tudtam,hogy pont ezt fogja kérdezni?

-Nincs.-válaszolta közönbösen Harry. Egy pillanatra rám nézett,majd vissza a többiekre. Még kérdezgettek tőlük javában,amikor Mr. Gary leállított mindenkit.

-Na most már elég lesz. Ha valamit még szeretnétek tőlük kérdezni,akkor majd a szünetben megtehetitek.-az újjakhoz fordult-Ti pedig üljetek oda,ahova azt szeretnétek,hogy a helyetek legyen.-szuper. Mivel egyszemélyesek a padok,ezért a mellettem lévő padban, a mögöttem lévő padban, az ajtó felöli padsorban volt még kettő hely,és a mellettem lévő pad mögöttiben volt hely. Elenor mellém ült le,mellé Louis, Louis mögé Liam, Elenor mögé Harry és mögöttem Niall foglalt helyet. 

*Ebédlőben*

Az órák hamar elteltek. Ofő,Matek(na jó itt úgy éreztem,hogy sosem fognak kicsöngetni az óráról),Technika,Kémia,Tesi,Irodalom. Ma szerencsére csak hat óránk volt. Leültem Cat mellé,aki éppen Brook-kal beszélt.

-Helo!-köszönt Brook

-Helo. Mizu veletek?-kérdeztem. Na nem mintha nem láttuk volna egymást,de ez már nálunk megszokás volt,hogy megkérdezzük egymástól milyen volt a napunk.

-Semmi. Veled?

-Semmi. Miről beszélgettetek az előbb?

-Csak az új osztálytársainkról.-válaszolta Cat.

-Ti mit gondoltok róluk?

-Szerintem tökre kedvesek,bár elég visszahúzódóak.-mondta Cat. Na ja. Ha valaki visszahúzódó,azt Cat nagyon nem bírja elviselni.

-Amúgy-közekebb jött Brook és szinte már suttogva beszélt-Nem vettétek észre,hogy egész nap téged néztek Bella?-kérdezte. Nekem meg elkerekedtek a szemeim. Észre se vettem,de tényleg.

-Nem hiszem.-legyintett Cat.

-De,én láttam. Minden órán figyeltem őket és néha-néha egymásra,majd rád néztek.

-Jesszusom. Mit akarnak tőlem?!-kérdeztem idegesen. Soha nem szerettem azt,ha valaki engem bámul.

-Nem tudom. De Brook-nak igaza lehet. Most is téged néznek.-erre a mondatára megfordultam és mind az öten engem néztek. Mi a francot akarhatnak?!


*Sziasztok! Remélem tetszeni fog a könyv! Javaslatokat szívesen elfogadok,hogy miben javítsak!😊 Kommenteljetek nyugodtan.☺*

Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora