Reggel nagyon hideg volt az időjárás,ezért egy farmernadrágot,halvány rózsaszín pólót és fehér,meleg pulcsit vettem fel. Miközben öltöztem azon gondolkodtam,hogy kitől kaphattam azt a csodás verset. Senki nem jutott nagyon az eszembe. Miután a szendvicsekkel is kész lettem,felvettem a kabátomat,fekete bakancsomat és már mentem is a suliba. Mikor már,majdnem odaértem a sulihoz,valaki utánnam kiáltott.
-Hé! Bells,várj meg!-kocogott oda hozzám Jason
-Szia,hát te? Mit csinálsz egyedül,Jack nélkül?-kérdeztem,mert ritkán van olyan,hogy Jason-t és Jack-ket külön lehetne látni. Nagyon jó barátok úgy,ahogy mi Cat-tel.
-Most pillanatnyilag csajozik. Vagyis megpróbál csajozni.-mutatott oda,ahol éppen Jack egy szőke hajú lánnyal beszélt-Ez neki fontos,mert ez a lány,amióta idejött,azóta tetszik neki.-folytatta,miközben mentünk a termünk felé
-Á,így már más. Hányadikos a lány?
-10.-es. De csak szeptember óta van itt,szóval új gyerek. De,ahogy megfigyeltem neki is nagyon bejön Jack. Remélem összejönnek.
-Biztos összejönnek, nyugi Jason. Na és neked van olyan lány aki tetszik?
-Nincs. Neked fiú,aki tetszik?-kérdezte,miközben néhány haverjával pacsizott le. A kérdésen elgondolkodtam. Végülis nekem tetszik egy kicsit Harry,de csak egy kicsit. Nem tudom.
-Lehetséges.-mindtam az eddigi legfurcsább választ neki
-Lehetséges? Hogy lehet valami lehetséges?-nézett rám furán
-Úgy,hogy nem tudom hogy tetszik-e nekem az a srác. Ez elég jó válasz?
-Nem,de értem mire gondolsz.-bökte meg a karom vigyorogva. Erre én egy kicsit,mosolyogva meglöktem,aminek a válasza ugyan ez volt.
Közben megérkeztünk az osztályhoz. Lehet kicsit lökdösődve,de beértünk. Nevetve mentem be a helyiségbe,mert Jason az egyik poénról,a másikra mondja a következőt. Nekem olyan Jason,mintha a bátyám lenne. Nagyon szeretem őt,mint barátot. A helyünkre mentünk,mikor Jack befutott a terembe és Jason-t rángatta ki. Én csak nevetve figyeltem utánna.
A helyemre érve öt darab,furcsán méregető szempárral találtam szembe magam.
-Sziasztok,mi van? Olyan furcsán néztek rám.-mondtam,miközben leültem a székemre és feléjük fordultam.
-Szia! Mért nem mondtad,hogy van barátod?!-kérdezte éllel a hangjában Eleanor
-Nincs is barátom.-néztem rájuk értetlenül
-Persze,azért jöttél vele együtt nevetve.-felelte Niall
-Azért,mert összefutottam vele,mikor jöttem be a suliba.-kezdtem dühös lenni. Mi közük van hozzá,hogy kivel jövök vagy kivel nem?!
-Aha,hogyne.-válaszolta Louis
-Nektek nem tök mindegy?!-kérdeztem feldúltan
-Csak kérdeztük,na.-rántott vállat Liam
-Alapból mi közötök lenne hozzá?!-kérdeztem most már mérgesen
-Srácok haggyuk már tényleg. Lesz barátja,mézes,mázosan együtt lesznek,majd jönnek a veszekedések,a csalódások,aztán újra összejönnek,megfektetik,aztán jön a szakítás. Mindig ez van.-mondta Harry a többieknek,majd felém fordult-Veled sem lesz másképp.-itt volt az a pont,ahol betelt nálam a pohár
Felálltam a székemről,majd kifutottam az osztályból. Néhány embernek neki is mentem. Mikor bejutottam a mosdóba,a falnak dőltem,lecsúsztam a padlóra és elbőgtem magam. Hogy mondhattak ilyet?! És különben is...miközük lenne hozzá?! Azt hittem barátok vagyunk,erre ilyeneket vágnak a fejemhez. Főleg Harry. Tegnap,olyan jól megvoltunk mindannyian,erre most meg ez történik. Menjenek a fenébe!
Csak sírtam és sírtam megállás nélkül. Már be is csengettek,de nem érdekel. Nem fogok bemenni órára! Elővettem a telefonom,majd felhívtam Cat-et. Ő mindig meg tud vígasztalni. Néhány csengés után felvette.
-Szia Cat.-mondtam sírós hangon,mert még mindig folytak a könnyeim
-Szia Bella! Te jó ég mi történt?! Nem órán lenne a helyed?-kérdezte elég aggódó hangon
-De,de nem fogok bemenni,mert...-elmeséltem neki mindent töviről,hegyire,ő meg figyelmesen hallgatott engem
-A barmok! Na majd,ha bemegyek adok én nekik! Nem bánhatnak így veled,és különben is! Mi a szar közük van ehhez?! Nem a szüleid,hogy megmondják mit csinálj!-dühöngött a telefonba Cat. Néhány perc után kicsit lenyugodott-És most hol vagy?
-A mosdóban. És nincs nagyon kedvem kijönni.-fújtam bele az orromat egy zsepibe
-Figyelj,az apám lehet,hogy ki tud hozni téged. A sok sírástól meglehet,hogy belázasodtál és hazavisz. Szóljak neki?-ajánlotta fel Cat. Ilyenkor megtudnám őt lábon csókolni...khmm...képletesen szólva. Az apja orvos,szóval tuti,hogy hazavinne engem. Legalább addig se kell látnom Őket.
-Igen az jó lenne. Köszönöm Cat. Te vagy a legjobb.
-Tudom-nevetett fel-Na akkor szólók,addig törüld meg a szemeid és nyugodj meg jó?
-Jó. Szia és még egyszer köszönöm.
-Érted bármikor! Szia!-ezzel leraktuk a telefont
Úgy tettem,ahogy Cat mondta. Lenyugodtam,megtörültem a szemem és kimentem a folyosóra. Az a szerencse,hogy Cat apja elég sokszor beszokott jönni a suliba rutin ellenőrzésre,hogy tudja mindenki rendben van-e és egészséges.
Kimentem a portához és egy percen belül már itt is volt David,Cat apja.
-Szia Bella.-kedvesen mosolygott rám-Hogy érzed magad?-indultunk az orvosi szoba felé
-Szia! Elég ramatyul vagyok. Fáj a fejem és melegem is van.-nem színészkedtem,tényleg nagy volt a hőség rajtam
-Jól van. Kivizsgálunk,és ha tényleg nem érzed jól magad,akkor kiírlak mára. Rendben?-közben már az ajtón mentünk is be a vizsgálóba
-Rendben.-ezzel kivizsgált engem. Megnézte a légzésvételemet,a torkomat,hasamat hogy nem-e fáj valahol. Aztán megnéztük a lázamat. David kivette a hőmérőt és megnézte.
-Húha Bella. Tényleg lázas vagy. 38:07 a hőmérsékleted. Akkor hazaviszlek. Menjünk be az osztályba.-segített fel a székből
-Mennyi az idő?-néztem fel rá,mivel másfél fejjel magasabb volt nálam
-8:34,mindjárt vége a tanításnak. -felelte
Amikor az osztálytermünkhöz értünk David bekopogott.
-Szabad-hallottam meg Mrs. Clark hangját. Irodalom volt az első órám.
-Jó napot!-nyitott be David az osztályba. Én meg mögötte lépkedtem. Mindenki tekintetét magamon éreztem,főleg annak az öt embernek. Mindegyikük aggódva néztek rám. Jaj,most bezzeg aggódnak miattam mi? Nem érdekel. Törődjenek magukkal.-Cat mondta nekem,hogy Bella nincs jól,ezért bejöttem az iskolába és kivizsgáltam. 38:07 volt a láza,ezért szeretném haza vinni,ha nem bánja.-mondta
-Persze,hogy nem bánom. Bella nyugodtan szedd össze a cuccodat és menj haza.-kedvesen nézett rám Mrs. Clark. Bólintottam,azzal mentem is a helyem felé összeszedni a dolgaimat. Végig nézte az öt ember,ahogy elpakolok,majd kisétálok David-hez.
-Köszönjük,viszlát-köszönt el Cat apja
-Viszlát,sziasztok!-köszöntem el én is
-Viszlát,szia Bella! Jobbulást kívánok!-köszönt el a tanárnőm
-Köszönöm!
Ezzel elhagytuk az osztály,majd a sulit is. David felírt néhány gyógyszert,amit szednem kell,és kiírt egész hétre. Cat-tel egész nap videochat-eltünk,és játszottunk a gépen páros játékokat. Anya is korábban jött haza és engem ápolgatott. Végülis ez a nap nem is volt olyan rossz. Csak veszekedtem,bőgtem,lázas lettem. Csodálatos,de legalább egész héten nem kell látnom Őket. Ezzel a gondolattal el is aludtam.
*Sziasztok srácok! Remélem tetszeni fog a rész! Lehet,hogy még délután rakok még ki! Puszi😘*
YOU ARE READING
Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]
FantasySziasztok! A nevem Isabella White,17 éves,gimnazista lány vagyok. Nézzétek el nekem,de a bemutatkozásban nagyon pocsék vagyok. Van egy legjobb barátnőm Cathrine McCall. Az életem minden napja normálisan telt,addig amíg meg nem ismertem Őt.