Reggel Ariana Grande-Side to Side zenéjére kelltem. Odasétáltam a szekrényemhez és kivettem egy feketeszínű,térdénél szakadt farmert és egy fehér pólót,amire az volt írva hogy ,,fallen". Amikor kész lettem bementem a fürdőbe. Nem vagyok nagy smink művész,ezért egy kis szemspirált meg egy kis tusvonalat húztam a szememre. Miután ezekkel végeztem lementem a konyhába. Megint egyedül vagyok itthon,mert anya reggeltől estig dolgozik. Megszoktam már,hogy szinte egész nap alig látom őt,persze van olyan,amikor nem túlórázik sokkal többet látjuk,meg többet is beszélünk egymással,olyankor úgy viselkedünk mint két tinilány. De ez sajnos csak ritkán fordul elő. Amióta apával elváltak,azóta ilyen. Nem akarja beismerni,de a munkájába temeti gondjait,és a szomorúságát is. Mikor elváltak én lehettem olyan 1-2 éves,ezért se emlékszek olyan jól az apámra. Állítólag apa megcsalta anyát az egyik kollégájával,legalább is anyu ezt mondta nekem. De én magasról teszek az apámra. Megbántotta az anyámat és ezt sose bocsátom meg neki.
Miközben ezen gondolkodtam bementem a konyhába és csináltam magamnak szendvicset. A telefonom elkezdett a pulton rezegni. Cat írt.
Hercegnőm❤👑: Szia! Légyszi várj meg a házatok előtt! 10perc.
Én: Okes! Várlak!
Elraktam a telefonom,majd a kész szendvicseket beraktam a táskámba. A bejárati ajtóhoz mentem és felvettem a fehér Converse-met. Amikor a fekete bőrdzsekimet vettem fel,épp csöngettek. Kinyitottam az ajtót és Cat állt ott. Fehér magassarkúban,rózsaszín gatyában,piros,csipkés pólóban és fekete hosszított kabátban. Mivel ősz volt,október eleje egy kicsit hideg volt,de elviselhetően. Mikor kinyitottam az ajtót a nyakamba ugrott és megölelt.
-Szia! Mizujs?? Hogy telt a hétvégét? Mit csináltál?-elkezdett hadarva kérdezni. Úgy kérdezgetett,mintha most jöttem volna haza egy év utáni nyaralásból.
-Cat! Nyugi! Mi ez a kivallatás? Úgy csinálsz mint ha nem láttál volna egy évig!-közben elindultunk az iskola felé. Szerencse hogy csak 10 percnyire van a gimi.
-Jól van na! Csak kíváncsi voltam.-mondta,de láttam rajta,hogy szomorú. Pedig Cat egy vidám,vicces lány.
-Hééé...Cat,minden rendben?-mondtam aggódva.
-Persze csak...Peter-rel...szakítottunk!-mondta,és itt lett az,ahol eltörött nála a mécses. Elkezdett zokogni. Közben megérkeztünk a gimihez. Megálltunk,én meg megfogtam Cat karját,magamhoz húztam és megöleltem. Annyira utálom így látni Cathrine-t. Ha egyszer találkozok Peter-rel esküszöm,hogy megfolytom,habár sejtettem,hogy egyszer ez lesz a vége,mert végülis Peter 22,Cat pedig 17. Egy kicsit Cat fiatal,dehát mégis csak! Nekem Peter az elejénél fogva nem tetszett,de ezt nem akartam mondani neki. Amikor Cat kezdett megnyugodni eltoltam magamtól és egy zsepit adtam neki. Még szerencse,hogy vízálló a sminkje.
-Cat. Figyelj. Nem éri meg egy fiú miatt sem sírni! Ezt jegyezd meg! Peter nem ér meg annyit,hogy a könnyeidet hullasd érte. Jó? Ígérdmeg,hogy nem fogsz sírni!-határozottan mondtam neki. Megtörülte a szemét és elmosolyodott.
-Köszönöm,Bella! Nálad jobb barátnő nincs,amilyen te vagy! Összeszedem magam,és egy évig nem lesz barátom! Elegem van a fiúkból!-teljes komolysággal mondta.
-Cat,nem azt mondtam,hogy minden pasi rossz. Hanem,hogy nem éri meg Pe...-nem hagyta,hogy befejezzem. Felemelte a mutató ujját,és a számra rakta.
-Ezt a nevet légyszíves ki ne mondd még egyszer!-mérges arcal mondta. Eltoltam a kezét,majd bólintottam. Bementünk a suliba nehézkesen,mert az egész folyosó tömve volt diákokkal. Ennek az volt az oka,hogy vagy jöttek be a gyerekek a suliba,vagy csak kint lógtak a folyosón. Átverekedtük magunkat a tömegben és sikeresen bementünk az osztályba. Már mindenki szinte bent volt a teremben. Cat-tel leültünk a helyünkre. Összesen huszan lennénk egy osztályba,de öt ember szeptemberben elment. Cat előttem ült és telefonozott,én pedig a füzetembe rajzolgattam. Mivel első óránk ofő,nem kellett semmit átnéznünk az órára. Csöngetéskor bejöttek a pláza cicák és a balhés négyes. Azaz Caroline a ,,fő királynő" és a kettő csatlósa Wendy és Kristen, a balhés négyes pedig Matt,Rob,Chris és Taylor. Na igen ők heten mindig együtt vannak. Mikor mindenki leült a helyére az osztályfőnökünk,Mr.Gray is megérkezett.
-Jó reggelt,osztály!-erre mindenki csak morgott valamit az orra alatt,mert mindenki fáradt volt. Ebből úgy lehetett következtetni,hogy a fél osztály a padon feküdt.-Szóval tudjátok,hogy tizenöten vagyunk és minimum húsznak kéne lennie az osztálylétszámnak,ezért köszöntsétek az új osztálytársaitokat.-erre a mondatra mindenki felkapta a fejét. Négy fiú jött be és egy lány. Annyira engem nem izgatott a téma,ezért újra elkezdtem rajzolni.
-Mutatkozzatok be nyugodtan.-mondta Mr.Gray és a falnak dőlt.-Figyeljetek oda! White kisasszony is,ha kérhetem.-leraktam a ceruzám és felnéztem. Aztán megláttam Őt...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]
FantasiaSziasztok! A nevem Isabella White,17 éves,gimnazista lány vagyok. Nézzétek el nekem,de a bemutatkozásban nagyon pocsék vagyok. Van egy legjobb barátnőm Cathrine McCall. Az életem minden napja normálisan telt,addig amíg meg nem ismertem Őt.