Az első órának véget érve mindenki feloszlott a terembe. A szó szoros értelmében. Matt,Rob,Chris és Taylor,ahogy hallottam a beszédükből az udvarra mentek,Caroline,Wendy,Kristen a folyosóra mentek mint mindig,Emma és Rosie pedig gondolom a könyvtárba mentek kikölcsönözni egy újabb könyvet. És maradtunk mi. Jason,akivel egy szót sem beszéltem az eset óta,ami bevallom fáj,Jack,akivel szintén nem beszélek,Brook,aki Alex-szel beszélget,Cat,aki-ahogy látom-még mindig pánikol Liam-mel kapcsolatban,és az ötös csapat,akik mindjárt elalszanak.
Brook-ékat figyelem,ahogyan beszélgetnek. Már most látom,hogy ők jóban lesznek egymással. Nem úgy,mint velem. Még mindig egy picit kínosan érzem magam,mikor eszembe jut a ,,pláza baleset". Na mindegy,ami megtörtént,az megtörtént. Hirtelen Jason-re nézek,aki Jack-kel beszél. Annyira hiányzik a közelsége,a felvidítása,a mosolya az,hogy összekócolja a hajamat. A legjobb barátom volt. De csak volt...
Még mindig őt nézem,amikor arra eszmélek fel,hogy felém fordítja a fejét. Gyorsan az ablak felé fordultam,de tudom,hogy észre vette,ahogy bámulom. Néhány perc múlva kisétálnak a teremből,én meg végig kísérem őket a tekintetemmel. Hátra fordultam és egy alvó Niall-t véltem felfedezni aki,mint egy kisgyerek a plüss mackóját úgy szorítja magához csak,hogy a maci helyén egy szendvics volt. Erre elmosolyodtam,majd tovább fordítottam a fejemet. Harry és Liam valamiről nagyon beszéltek kár,hogy nem hallom őket. Louis,Eleanor padján ül,nekem háttal és-gondolom-a telefonját nyomkodja,míg a lány rajzol egy lapra. Cat pedig hát...kínjában olvassa a...matek könyvet? Na ne. Ez már nevetséges,ő és a matek. Erre megrázom a fejem mosolyogva.
Ekkor megszólalt a csengő,így indulhatunk kémiára. Szerencse,hogy Miss Cox nagyon rendes,így kedvezőbben ültetett minket. Hármasával vannak a padok. Én Cat és Eleanor között ülök. Legalább lesz társaságom.
Kémia után visszamentünk a termünkbe. Lyukas óránk van,ezért hála a fentieknek. Azonnal leültem a helyemre,mert nagyon fáradt voltam. Nem tudom miért,de alig bírtam nyitva tartani a szemem. Caroline-ék és Matt-ék elmentek a boltba kaját venni,meg sétálni,Emma és Rosie elmentek a parkba,Jason és Jack pedig elmentek gördeszkázni.
Csak én,Cat,Brook,Alex,Eleanor,Louis,Liam,Niall és Harry maradt a teremben. Cat felém fordul,majd egy könyvből-ami nem tudom,hogy került hozzá-elkezdett olvasni. Jaj ne. Az a baj,hogy hallom mit olvas és ez engem elaltat. Érzem,ahogy elragad az álomvilág.
~Cat szemszöge~
-Szerinted milyen a rész Bella?-kérdeztem tőle,de nem válaszol. Nem akarok felnézni,mert tudom,hogy így vagy úgy,de Liam-men landolna a tekintetem. Huhh Cat,mély levegő. Ez csak egy karikacsapás lesz. Leteszem a könyvem és a padon a barátnőmet látom,ahogy fekszik. Milyen aranyos,ahogy alszik. Kiskorunkban folyton együtt aludtunk,így tudom,hogy olyan most,mint egy kisgyerek,aki az igazak álmát aludta éppen.
Harry-re nézek,aki Liam-mel beszélt. Ez az,eddig jól csinálod Cat,nem pirultál még el. EDDIG! Na jó,koncentráj! Harry,mikor már nem beszélt Liam-mel felénk fordította a fejét. Válaszul csak biccentettem a fejemmel az alvó lány felé. Felállt és odasétált hozzánk. Mikor meglátta Bella-t,ahogy alszik elmosolyodott,majd egy puszit nyomott a fejére.
-Elaludt az egyetlenem.-térdelt le Harry,miközben a haját simogatta. Awww,olyan aranyosak
-Biztos nagyon fáradt volt. Lehet az éjjel fent maradt egy kicsit.-raktam a fejem a kezeimre
-Lehet. Cat,mi a helyzet Liam-mel?-kérdezte suttogva
-Amm...nem tudom.-pirultam el. Ajj ez annyira kínos. Hallottam,ahogy a fiú elkezd kuncogni,majd megéreztem vállamon a szabad kezét.
-Figyelj Cat. Liam tetszik neked,te is tetszel neki. Akkor mi a gond?-kérdezte,miközben az arcomra kiült egy kis félelem. Ezt biztos láthatta,mert elkezdett egy hegyibeszédet.-Liam nem olyan,mint ahogy te hiszed. Ő sose tudna neked ártani. Hidd el,hogy Ő más. Sose tenne ki veszélynek,sose szakítana veled,ha csak te nem akarnád. Nagyon hűséges fiú. Tudom,mert az egyik legjobb barátom. Lehet,hogy nem hiszed el,de fontos vagy neki...nagyon is.-bíztató mosollyal mondta ezeket. Én elgondolkodtam szavain. Lehet,hogy megkéne próbálni. De mi lesz,ha nem működik és szakítana velem. Azt nem bírnám ki. De Harry azt mondta,hogy hűséges és hogy...fontos vagyok neki. Fhuuu...na jó,majd holnap megpróbálom. Lesz,ami lesz és kész.
Harry várakozóan nézett rám,hogy mi a válaszom ezekre a mondatokra. Sóhajtottam egy nagyot,majd ráemeltem barnáimat az ő zöldjeire.
-Rendben. Holnap megpróbálom.-erre elmosolyodott és helyeslően bólogatni kezd.
Alex és Brook felálltak,majd kimentek a teremből. Ez az Alex...olyan furcsa lány,de tetszik a stílusa. Ismerősnek tűnik nekem. Na mindegy,lehet csak láttam már az utcán.
Harry még mindig Bella-t simogatja vagy a hátán,vagy a fején. Annyira összeillenek,mint Eleanor-ék. Hírtelen ötletből megkérdezem Harry-t,hogy mióta tetszik neki Bella,mert már egy ideje fúrja a kíváncsiság az oldalamat.
-Te,Harry.-nézett rám-Mióta tetszik neked Bella?
-Már egy ideje...-itt megakadt,mintha titkolna valamit
-Azt tudom,hogy egy ideje,de mióta?-könyököltem fel az asztalra
-Amióta megláttam.-nézett barátnőmre-Amikor megláttam,olyan volt,mintha a világ körülöttem megállt volna. Minden kifakult csak ő maradt színesben. Mikor láttam,hogy ő is engem néz egy hatalmasat dobbant a szívem akkor. Olyan érzésem volt,hogy ő csak az enyém...persze semmi rossz gondolat.-kicsit elbambult,majd mikor visszatért,rám nézett-Szóval a válasz az,hogy amikor először találkoztunk.
-Ez olyan aranyos.-mondtam neki mosolyogva
-Az.
Kb. 10 perc múlva meghallottuk,ahogy Bella szipog. Nem volt fent,mert lehetett látni,hogy még alszik. Biztos valami rosszat álmodhat szegénykém. A légzése is szaporább lett,mint aki maratont futna. Még nem láttam őt így. Megfogtam kezét és elkezdtem simizni. Harry aggódóan nézte és közben simogatta a fejét. A pad már Bella könnyeivel van tele. Eleanor-ék is megkérdezték,hogy minden rendbe van-e,de mondtuk nekik,hogy nincs semmi baj.
Harry-vel kezdtük hallkan ébresztgetni Bella-t.
-Bella,hahó ébresztő.-óvatosan,gyengéden ráztam meg a kezét
-Szívem,életem ébredj fel. Nincs semmi ba, ez csak egy álom.-mondta Harry,miközben a szeméről elkezdte letörülni a könnyeit.
Bella nagy nehezen és rémülten kelt fel. Össze volt zavarodva,még körbe is nézett,hogy hol van. Mikor meglátta Harry-t kicsit megijedt,de gyorsan rendezte arcvonásait,majd karjaiba menekült.
Szegénykém,vajon mit álmodhatott?
Sziasztok,srácok! Remélem tetszik a rész! Ha igen,írjatok kommentet vagy szavazzatok. Köszönöm az eddigi szavazatokat! Puszi.😘❤
ESTÁS LEYENDO
Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]
FantasíaSziasztok! A nevem Isabella White,17 éves,gimnazista lány vagyok. Nézzétek el nekem,de a bemutatkozásban nagyon pocsék vagyok. Van egy legjobb barátnőm Cathrine McCall. Az életem minden napja normálisan telt,addig amíg meg nem ismertem Őt.