1 hét telt el a borzalmas álmom után. Szerencsére többször meg sem jelent. A karácsony tökéletesen telt. Anya megismerkedett Richard családjával és elmondása szerint nagyon kedvesek voltak vele. Ami meglepett az az,hogy engem is nagy szeretettel várnak,hogy megismerjenek. Eleanor-ékkal a karácsony bulis volt. Felejthetetlen élményekkel,például az,hogy Liam Louis arcába fröccsentette a vizet,ezért elkezdte az említett kergetni a házban Liam-et,aki neki ment a karácsony fának,így ráborult az egész,amikor elesett. Vagy,hogy Niall egy egész tálca szendvicset hozott be és,mikor már nyúltunk érte felháborodottan közölte velünk,hogy ez csak az övé. Na igen,felejthetlen karácsony. Ha most jobban belegondolok,akkor Eleanor,én és Harry voltunk csak normálisak aznap este.
Most héfő reggel van,január 3.-a,ami azt jelenti,hogy elkezdődik újra a suli. Nagy nehezen kikelek az ágyból,és odavánszorlok a szekrényemhez. Egy piros,meleg,puha pulcsit és egy fekete farmert vettem ki. A fürdőben elintéztem a reggeli rutinomat. Miután ezekkel végeztem,lementem a konyhába,ahol még meleg gofri és tea várt. A tányér mellett egy papírcédula volt amire ez volt írva:
Jó reggelt,szívem. Korán kellett bemennünk dolgozni és sajnos későn is jövünk. Puszi,jó tanulást. Szeretünk!
Ki mondja azt ilyenkor,hogy jó tanulást,amikor még fent sem vagyok?! Na mindegy. Leültem és gyorsan megettem a gofrit. Amikor végeztem felvettem a lapostalpú csizmámat és a meleg,fekete kabátomat. Mára nagyon hideget mondtak. Most 7:20 van és még csak -5 fok van. Felvettem a táskámat,majd kiléptem a házból és bezártam az ajtót. A kapuhoz érve kettő személyt pillantottam meg. A legjobb barátnőmet és a szerelmemet. Éppen nagyon beszélgettek valamiről. Harry valamit mondott Cat-nek,mire a nyakába ugrott és szorosan megölelte barátnőm. Kimentem a kapun és mire megfordultam Cat már az én nyakamban csüngött.
-Szia Bella! Képzeld el,hogy Harry azt mondta,hogy Liam-nek nagyon bejövök! Jaj,Istenem!-távolodott el-Bejövök neki!-rémült meg,mire Harry-vel furcsán néztünk rá-É-én...bejövök...neki.-lefagyva nézte a földet
-És ezzel mi a baj?-kérdeztem,miközben odamentem Harry-hez-Szia!-öleltem meg,mire fejét a nyakamba fúrta és egy csókót hintett rá
-Szia kincsem.-távolodott el és megcsókolt-Hiányoztál.-biggyesztette le az ajkait és mélyen belefúrta tekintetét az enyémbe
-Te is nekem.-simítottam kezem az arcára
-Ti is hiányoztatok nekem,de pls...segítsetek.-szólt közbe Cat
-Jól van,mi a baj.-indultunk meg hárman a suliba
-Az,hogy bejövök neki!-hitetlen fejjel bámultunk rá-Most mi az?!
-Az a baj,hogy bejössz neki? Ha ez a baj,akkor inkább meg sem szólaltam volna.-nézett a távolba Harry,miközben ezen gondolkodott
-Jaj nem az,hanem az,hogy tudom,hogy bejövök neki és...és...és ezek után,hogy nézzek bele a szemébe?!-rángatta meg a barátom karját
Már 10 perce ezen rágodunk,hogy nem kell félnie,miközben megérkeztünk az iskolához. Besétáltunk a termünkbe. Ja,tényleg ezt elfelejtettem mondani. William elmegy az osztályból,mert elköltöznek Spanyol országba,ezért megint (!!!) új osztálytársunk lesz. Állítólag egy lány. Leültünk a helyünkre és tovább ecseteltük a Liam-es dolgot,addíg míg az említett meg nem érkezett. Inkább érkeztek. Pont becsöngőre estek be. Úgy látszik ők sem bírják a szünet utáni napok korán kelését.
Első óránk hál' égnek Ofő volt. Szerintem mindenki hálát adott ezért az Istennek. Vártuk,hogy Mr. Gray belépjen,vele együtt az ,,új husi" ahogy a többiek mondják. Ahogy körbenéztem a fél osztály feje a padon volt. A balhés négyestől kezdve,még Eleanor-ékon át az enyém is. Nagyon utálom ilyenkor az iskolát,de ki nem?!
-Jó reggelt osztály!-hallottuk meg az osztály főnökünk hangját-Látom senki nem pihente ki magát.-nézett körbe-Na sebaj,ezen az órán nem akarlak titeket zavarni,pihenyjetek csak. De előbb beszeretném mutatni az új osztálytársatokat.-mindenki egy kicsit felemelte a fejét-Köszöntsétek Alex Dark-ot.-erre az ötös csapat felkapta a fejét,velük együtt meglepetésemre Jason sem tett másképp.
Az ajtón belépett egy ismerős lány. Várjunk! Ez a lány jött nekünk a plázában. Fekete bakancsot viselt,aminek az oldalán néhány szegecs volt,fekete szakatt nadrágot vele együtt fekete pulcsit hordott. A szeme most enyhébben van kihúzva,mint a plázában,a haja pedig ki van engedve. Fekete sapkát hordott,pont olyat,amilyet a múltkor.
-Bemutatkoznál kérlek?-ült le a székre Mr. Gray
-Hello,a nevem Alex. Kedvenc színem a fekete,szürke,és még a hasonló sötét színek. Szeretek sportolni,extrém dolgokat csinálni. A zene az életem,főleg a rock zenék,de a többi kategóriát is szeretem. Vége.-nézett az ofőre
-Rendben,köszönjük Alex. Ülj le Brook elé.-mutatott az említett felé
Hát ez a nap is érdekes lett,és még nincs vége...
Sziasztok,srácok! Remélem tetszik a rész! Köszönöm a szavazatokat. Puszi🙏😘❤
ESTÁS LEYENDO
Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]
FantasíaSziasztok! A nevem Isabella White,17 éves,gimnazista lány vagyok. Nézzétek el nekem,de a bemutatkozásban nagyon pocsék vagyok. Van egy legjobb barátnőm Cathrine McCall. Az életem minden napja normálisan telt,addig amíg meg nem ismertem Őt.