23.rész

178 12 0
                                    

~Harry szemszöge~
Bella gyorsan felpattant előttem és elakart sietni,de ahogy egy lépést tett előre elájult. Gyorsan,mielőtt a földet érte volna elkaptam. A karjaimban tartva figyeltem ártatlan arcát. Tudom,hogy ez az egész megviselte velem kapcsolatban. Kit nem viselt volna meg?! Most őszintén. Ez csakis az én hibám,de csak nem hagyhattam,hogy az a rohadt kocsi elüsse az én angyalkámat.

Felkaptam menyasszonyi pózba,majd szárnyaimat kieresztve repültem fel az égbe. Az egész út során csakis az én gyönyörűségemet figyeltem. A házához érve beperepültem az ablakán,és lefektettem az ágyába. Amint ezt megtettem megrezzent a telefonom. Kimentem a szobából és felvettem.

-Harry! Hol a fenében vagy?!-kérdezte Louis

-Most nem érek rá. Bella-nál vagyok.-mondtam neki,miközben a homlokomat maszíroztam.

-Megint őt figyeled?-hát igen. Bella-t amikor csak tudtam/tudom őt figyelem. Betegesen hangozhat,de nem tudom egyedül hagyni.

-Most kivételesen...nem...-nyögtem ki.

-Akkor meg mi a fenét csinálsz ott?!-nem szólmondomy szót sem- Harry válaszolj már!-mondta ingerülten.

-Jó,nyugi elmondok mindent.-és úgy lett,ahogy mondtam. Louis figyelmesen hallgatott és egy szót sem szólt. Bár néha hallottam,ahogy bereked nála a levegő vagy éppen hitetlenkedve felnyög. Amikor befejeztem nem szólt egy szót sem.-Louis. Halo? Ott vagy még?

-Igen itt vagyok. Akkor,ha jól értelmezem. Tud rólad,hogy mi vagy.

-Azt hiszem igen,de itt maradok vele és megpróbálok mindent elmagyarázni ha akarja,ha nem.

-Rendben. Majd szólunk a tanároknak,hogy nem jöttök.

-Okés. Kössz,haver.

-Bármikor. Ja és Harry.-állított meg,mielőtt leraktam volna a telefont.

-Igen?

-MINDENT el kell mondanod. Érted?! Akkor is ha ezt még te sem szeretnéd. Tudnia kell az igazságot.

-Tudom.-sóhajtottam fel.

-Rendben. Huhh,már ennyi az idő?! Mennünk kell szia.-meg sem várva a válaszom rakta le a telefont.

Visszamentem a szobába és láttam,ahogy az én angyalom békésen még ott alszik az ágyában. Elég sokszor volt,hogy őt figyeltem álmában is. Annyira szeretem őt. Nem tudnám elveszíteni megint. Amikor a tollakat találta a párkányon,azok az én szárnyimról estek le. Nem gondoltam volna,hogy egyszer díszt fog belőle csináni. Ezen elmosolyodtam. Odasétáltam hozzá és leültem az ágy szélére. A kezét megfogtam,majd elkezdtem körkörös mozdulatokkal simogatni.

Körülbelül már 1 órája ülhetek itt,amikor egy pillanatra lehunytam a szememet,amit rosszul tettem.

~Bella szemszöge~

Az álmomban Harry-t látom folyamatosan nagy fekete szárnyakkal. Majd azt,ahogy engem üldöz.

Hírtelen felébredek,de az erős fény hatására visszacsukom a szememet. Lassan nyitom ki,ez álltal a látásom egyre tisztább lesz. A szobámban vagyok,ami ez csak megnyugtat engem. Megakarom mozdítani a bal kezemet,de nem tudom. Odakapom a tekintetemet és meglátom Harry-t,akinek a szemei csukva voltak,miközben a kezemet szorongatta. Éreztem,ahogy a szívem egyre és egyre gyorsabban ver és elkezdek remegni. A torkomban a gombóc ezekkel együtt nő. Ezt biztos megérezte Harry,mert egyből kipantattak a szemei,amiket rám vezetett. Elrántottan a kezemet és hátra kezdtem el mászni.

-Hagyj békén.-néztem rá reszketve.

-Bella. Mindent elmondok,de ahhoz megkell hallgatnod.-mászott ő is feljebb.

-Nem akarok semmit sem hallani! Csak hagyjatok békén!-kezdtem el sírni,mikor éreztem az ágy háttábláját.

-Nem kell félned tőlünk. Nem akarunk bántani.-térdelt fel. Most látom,hogy hál' égnek nincsenek kint a szárnyai,amitől egy picit megkönnyebbültem.-Vannak olyan dolgok,amiket igen is meg kell tudnod.-hajolt közel hozzám,amitől felugrottam az ágyból és a falnak támaszkodtam.

-Ne gyere a közelembe. Nem akarok semmit sem! Nem mondom el senkinek ígérem,csak hagyjatok békén kérlek!-csúsztam le a fal mentén.

-Bella...-jött hozzám és megölelt. Eleinte ellenkezdtem,de elfogyott a maradék erőm is. Ezért a fejemet belefúrtam a nyakába és csak sírtam,miközben ő csitítgatott,és a hátamat simogatta.

Még mindig szeretem őt,de félek tőle...

Sziasztok,srácok!
Itt van egy újabb rész,ami remélem tetszeni fog nektek.
Ha tetszett szavazzatok és írjatok kommentet. Puszi!😘❤

Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora