Egész órán éreztem az égető tekintetüket. Nem értem,miért figyelnek ennyire,hisz úgy sem tudnék semmi olyat tenni,amivel elárulnám őket. Mikor kicsöngettek Cat-tel elmentünk a büfébe.
-Na jó,elárulod?-kérdezte kíváncsian.
-Mit?-néztem rá értetlenül.
-Azt,hogy miért bámultak téged. Úgy viselkedtek,mint mikor megérkeztek az osztályba. Csak még csatlakozott Jason,Jack és Alex is.-tárta szét a kezeit.
-Cat hidd el,hogy fogalmam sincs arról,miért bámultak engem.-néztem le a padlóra.
-Akkor ez esetben megkérdezhetem Jason-t,ugye.-emelte fel a szemöldökeit.
-Igen.-fontam össze karjaimat.
Amikor sorra kerültünk és Cat megkapta a szendvicsét,visszamentünk az osztályba. Barátnőm megfogta a karomat és odahúzott Jason-ékhez.
-Sziasztok,srácok.-köszöntünk nekik oda.
-Sziasztok,lányok. Mizu?-kérdezte Jack,hintázva a székén.
-Semmi. Kérdezhetek valamit?-ült le egy székre,Cat.
-Persze.-biccentett Jason.
-Cat ez nem olyan fontos,gyere menjünk.-indulni akartam,de megfogta a kezemet.
-Nem,te is itt maradsz.-nézett rám-Szóval.-fordult vissza a fiúkhoz-Miért néztétek egész órán Bella-t?
-Miért? Nem nézhetjük?-húzta fel,fél szemöldökét Jack.
-De,csak...-akadt el a hang a torkán,mikor észre vette,hogy Liam-ék figyelik őt. Én csak megdörzsöltem a homlokomat.
-Csak?-kérdezte Jason.
-Semmi,fiúk. Haggyuk. Gyere Cat.-húztam fel a lányt.
************
A hetedik órában már alig vártam,hogy kicsöngessenek,és haza menjünk végre. Most éppen biológia van,és Mrs. Bush az állati vérsejtekről beszél. Elég undi. Az utolsó 10 percben összecsukta a könyvét.
-Szóval,gyerekek. Arra gondoltam,hogy kialakíthatnánk párokat,akik együtt csinálják meg a házidolgozatot. Az állati vérsejtekről kell,hogy szóljon,semmi másról. Jegyet fogtok rá kapni,és a legjobbat fel is olvassuk. A párokat én magam hoztam össze,és már most kijelentem,hogy nem fogok változtatni rajtuk.-emelt fel egy papírt-Ha megtudom,hogy mással csináltátok,egyest kap mind a két páros.-folytatta,majd felvette a szemüvegét,és felolvasni készült a neveket,mikor Brook elkezdett jelentkezni.-Tessék?
-Tanárnő,és használhatjuk az internet segítségét?-ja igen,Mrs. Bush nem nagyon szereti,ha a gépet hívjuk elő segítségül.
-Most igen. Ó,és még valami. A párok ezentúl padtársak is lesznek. A házidolgozathoz pedig kaptok 2 hetet rá,és minimum tele legyen írva 5 oldalal.-nézett végig rajtunk.-Most pedig íme a párok:
Taylor Shay-Emma Cooper
Caroline Foks-Matt Thore
Kristen Hollmes-Wendy Miller
Rosie Jhonson-Chris Olsen
Rob Benett-Eleanor Calder
Brook Keller-Jack Collins
Alex Dark-Isabella White
Jason Adams-Harry Styles
Louis Tomlinson-Niall Horan
Cathrine McCall-Liam PayneCat,mikor meghallotta,hogy kivel lesz egyből belekapaszkodott a kezembe. Én sem repdestem az örömtől. Te jó ég! Miért pont Alex?! Basszus már! Mire a végére ért,kicsöngettek.
-Egy jó tanács,mielőtt elmentek. Én a helyetekben most elkezdeném. Sziasztok.-köszönt el a tanárnő.
Kiléptünk az udvarra,ahol Alex odasietett hozzám.
-Bella. Mikor kezdjük el?-húzta fel a szemöldökét.
-Amm...passz. Nekem mindegy.-válaszoltam.
-Akkor a hétvégén. Ne aggódj gyorsan végzünk,ha rajtam múlik.-majd el is ment. Fura.
-Ott van apa.-mondta Cat-Ne vigyünk el?-mosolygott rám.
-Nem,nem kell köszi.-viszonoztam mosolyát. Megöleltük egymást,majd elköszöntünk.
Elindultam a park felé,mert azt hallottam,hogy nyílt egy új cukrászda bódé. Miután megvettem a sütit elindultam egy irányba sétálni. Mikor rájöttem,hogy milyen helyre sétálok egy kisebb gombóc nőtt a torkomban. A megérkezendő helyre érve,leültem a fűre és gondolkodtam. Olyan jó volt itt minden. Akkor még nem tudtam az igazságot,csak boldog voltam azzal az emberrel,akit itt csókoltam meg először. Ez a hely vot a kezdete annak,hogy Harry-vel együtt legyünk. Jobb lett volna tudatlanságban élni. Igaz a mondás. Az igazság,néha fáj.
Egyszer csak valami landolt előttem,de olyan erősen,hogy a föld is beleremegett. Én meg "kisebb" infarktust kaptam. A porfelhő miatt elkezdtem köhögni,majd megéreztem egy kezet,ami a derekamat erősen fogva felrepültünk. Nagyon megijedtem,hogy ki a franc lehet ez,és mit akar tőlem,de amikor felnéztem megláttam Harry arcát,amitől egy kicsit megkönnyebbültem.
-Harry?! Mégis mi a fenét csinálsz? Eressz el!-kezdtem el tolni magamtól,de rájöttem hogy a magasban vagyunk,így inkább közelebb bújtam hozzá.
-Nyugi,csak egy kicsit fogunk repülni,ígérem.-suttogta a fülembe,amitől kirázott a hideg.
Egy nagyobb tisztásra érve lerakott engem,majd szárnyait eltűntetve dőlt neki egy fának.
-Mégis miért kellett elhozni engem,ide?!-kérdeztem dühösen.
-Mert szerettem volna kettesben lenni veled.-jött közelebb.
-Ahhoz el kell rángatni engem? Ott is egyedül lettünk volna!-ráncoltam a homlokomat.
-Az nem ugyan az. Különben is. Egész nap ránk sem néztél. Valami baj van?-fonta össze karjait,mellkasa előtt.
-Á,nincs. Csak annyi,hogy kiderült,hogy a legjobb barátaim mind hazudtak nekem és nem emberek,hanem bukott angyalok. És még,hogy tetézzem ezt a dolgot kiderült,hogy az ex barátom is egy közölük,akit...-csuklott el a hangom-akit szerettem,öleltem,csókoltam,megvédtem,akivel azt hittem,hogy tényleg működhet a kapcsolatunk. Aki tudta nagyon jól,hogy nekem ő az első komoly kapcsolatom. Akinek mindent elmondtam. Akinek szín tiszta igazságot mondtam mindig,de ő hazudott nekem,amióta megismertük egymást.-folytak le a könnycseppeim-És ami a legrosszabb,hogy még ezek után is képes vagyok őt szeretni. Mert ő az a személy,akire folyton gondolok,akit ölelni,csókolni szeretnék továbbra is,akinek bármi gondja akadna segítenék,aki mellett ott álnék és támaszt nyújtanék,ha baj van,aki tudná,hogy bármi történjék én szeretni fogom.-sírom el magam,és a tenyereimbe temetem az arcomat.
Egy másodpercbe nem telik bele,hogy megérzem karjait körülöttem. Visszaöleltem azonnal. Anyira hiányzott,hogy végre a karjai közt legyek,hogy végre hozzám érjen. Állam alatt megéreztem ujjait,majd felbiccentette a fejemet mire,szinte azonnal lecsapott az ajkaimra. Olyan puhán,érzékien csókolt,hogy beleremegtek a lábam. Azt hittem helyben összeesek.
Ziháltan elváltunk egymástól,majd mélyen a szemembe nézett,és az ajkaimra suttogta a kilenc betűs szót,amit úgy szeretek hallani tőle:
-Szeretlek...
Sziasztok,srácok.
Remélem tetszik a rész.
Ha tetszett,akkor ⭐-zatok vagy írjatok kommentet.
Puszi! 😘❤
YOU ARE READING
Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]
FantasySziasztok! A nevem Isabella White,17 éves,gimnazista lány vagyok. Nézzétek el nekem,de a bemutatkozásban nagyon pocsék vagyok. Van egy legjobb barátnőm Cathrine McCall. Az életem minden napja normálisan telt,addig amíg meg nem ismertem Őt.