8.rész

330 17 0
                                    

Hétfő van. Ami azt jelenti,hogy megint mehetünk Cat-tel suliba. Én már teljesen meggyógyultam,hála David-nek. Anya mostanában egyre többet volt itthon,hogy nekem tudjon bármiben is segíteni. Cat-nek a bokája meggyógyult,szóval ma már tesizni is tud. Most éppen lent ülök a konyhában és nézem,ahogy anya az uzsonnámat készíti. Mint ha kicserélték volna.

-Na szia kincsem,elmentem a munkába!-adott puszit az arcomra

-Okés szia! Vigyázz magadra!-köszöntem el

Ma Cat-tel együtt megyünk suliba. Már nagyon hiányzik,régen láttam már. Jó egy hétig,de akkor is. Még az is hiányzik,amikor elrángat vásárolni engem. Ahogy ezekre gondoltam megszólalt a csengő. Felvettem a fekete bakancsom,a kabátommal együtt és nyitottam az ajtót. Ahogy Cat meglátott egyből megölelt. Csinosan volt felöltözve. Fekete bokacsizma,halvány rózsaszín farmernadrág,csipkés,hosszú újjú,sötét rózsaszín póló és fekete hosszított kabát. Rajtam fekete bakancs,sötétkék farmernadrág,lila és kék színátmenetes póló, fekete téli sapka és fekete kabát volt.

-Jaj annyira hiányoztál,te lány!-mondta Cat,miután elengedett

-Te is nekem.-indultunk útnak

Út közben mindent elmondtunk egymásnak,hogy ki mit csinált míg otthon volt,ki segített kinek (mind a kettőnknek az anyukája segített),mit néztünk,mit ettünk. Egy szóval mindent. Amikor odaértünk a sulihoz megtorpantam. Ezt Cat is észre vette,így ő is megállt.

-Figyelj Bella. Ne is foglalkozz azokkal a szemetekkel. Ne érdekeljen mit mondanak,sőt ne is foglalkozz velük. Akik ilyeneket mondanak,azok nem is barátok. Az a lényeg,hogy mi tudjuk az igazat. Meg alapból. Ha valamit megint beakarnak szólni,akkor én úgy szét csapok köztük,hogy az öröm lesz nézni.-mondta mosolyogva,miközben húzott be a suliba,majd átölelt-Ott lesz Jason és Jack is. Ők is tudják az igazságot. Segítünk jó?-erre csak bólintani tudtam

Mikor bementünk a terembe és Jason meglátott,egyből a nyakunkba ugrott. Annyira ölelt minket,hogy fel is emelt egyből. Mi csak nevettünk és sikítoztunk.

-Jason,basszus engedj már el nem kapok levegőt!-csapkodta Cat,Jason karját

-De tényleg! Én is örülök neked,de ez még is túlzás!-nevettem

-Jól van na!-tett le minket-Csak nagyon hiányoztatok!

-Te is nekünk!-mondtuk egyszerre Cat-tel,majd rendesen,normálisan megöleltük egymást

-Hé! És én kimaradok a jóból?! Ez nem fair!-fonta karjait össze Jack,majd dúrcásan nézett ránk,de látszódott rajta,hogy alig bírja visszatartani a nevetést.

-Nem feledkeztünk meg rólad se.-tártam szét karjaim,amibe azonnal belesétált,majd ugyanezt megkapta Cat is

-Hé fiúk!-szólt rájuk barátnőm,amikor mind a kettő rá figyelt elkezdett suttogni,úgy hogy más ne hallja

-Ugye segítetek majd Bella-nak? Csúnyán összevesztek Harry-ékkel és azóta nem bírják egymást. Ha beszólnak Bellának eltapossuk őket?-kérdezte Cat

-Hát persze!-mondták egyszerre

-De most mennünk kell Jason-nel,mert segíteni fog valamiben. Ugye?-nézett rá szúrós szemmel Jack

-Perszeee-mondta Jason és azonnal ki is ment a teremből,Jack-kel a nyomában,mi csak egymásra néztünk,majd megvontuk a vállunkat

A helyünkre mentünk úgy,hogy még az se érdekelt,hogy az,az öt ember engem néz. Leültem a helyemre,elővettem a rajz füzetem,majd el kezdtem rajzolni. Cat hátra fordult hozzám és telefonozott.

Már nagyon idegesített,hogy engem néznek és csak egyszer-egyszer szólalnak meg,majdnem hátra fordultam hogy megkérdezzem mi a szart bámulnak,mikor Cat hallkan felsikított.

-Bella,Bella,Bella!-ütlegelte finoman a kezem

-Cat,Cat,Cat,mivan?-néztem rá

-Új ruhák vannak a plázában! Légyszi menjünk el! Kééérlek!-nézett rám kiskutya szemekkel

-Jól van menjünk. Amúgy is kell egy kis kikapcsolódás.

-Ezaz! Imádlak!-mondta,majd a pad fölött áthajulva megölelt. Visszafordult és tovább nézte a boltokat. Egyszer csak Niall hangjára lettem figyelmes.

-Valakinek van kajája?-kérdezte meg kétségbeesetten. Nem én ugyan nem fogok adni neki kaját. Biztos,hogy nem.

-Nem Niall,nem adok kaját. Nekem is ennem kell.-válaszolta Eleanor

-Valaki?-mivel senki nem válaszolt,ezért gondolom megrázták a fejüket

Lehajoltam a táskámhoz,elővettem a telefonomat és a fülhallgatómat,majd bedugtam a fülembe. Első órám Ofő,szóval ráérek. Mikor bejött Mr. Gray odaadtam az igazolásom,és kezdetét vette az óra.

Kicsöngetés után Jason,Jack,Cat és én kint voltunk az udvaron és hülyéskedtünk. Ami fura volt az az,hogy Caroline-al is jól elbeszélgettem. Ő nem az a k*rva,r*bancos szőke királynő,hanem olyan aki csak néha-néha bánik az emberrel tényleg csicskán. Szóval Jason,Jack,Cat,én,Caroline,Wendy,Kristan és a balhés négyes együtt lógtunk minden szünetben. Vagyis az utolsó szünetben nem.

Utolsó szünetben visszajöttem a szendvicsemért,hogy megegyem,de ebben megállított egy hang.

-Bella...-szólt hozzám bizonytalanul Eleanor. Én csak hátra fordultam és a fél szemöldökömet felvontam.

-Figyelj. Ne haragudj ránk kérlek. Tudom,hogy csúnyán megbántottunk,főleg Harry,-ekkor az említettre nézett,aki nagyon elnyúzott volt. Mint ha egy hétig nem aludt volna.-de kérlek,kérlek Bella. Bocsáss meg nekünk.

-El sem tudjátok hinni,hogy mennyire megbántottatok engem.-mondtam rezzenéstelen arccal-Elárulom,hogy így még soha,senki nem beszélt velem. Senki nem mondott,még ilyeneket nekem.

-Tudom,de...-félbe szakítottam Eleanor-t

-Nem! Ti nem tudtok semmit! Haggyatok békén,mert ezt sosem fogom nektek megbocsátani! Főleg nem neked.-néztem Harry-re,majd azzal otthagytam őket

Tanítás után elmentem Cat-el vásárolni. Vagyis elkísértem őt vásárolni. Éppen az egyik butikból jövünk ki,mikor Cat megszólalt.

-Bella! Nagyon kell Wc-re mennem!

-Akkor menj itt megvárlak a kávézó közelében.

-Okés köszi!-azzal ott is hagyott három csomaggal.

A falnak támaszkodva figyeltem az embereket,míg meg nem láttam egy gyönyörű szép gyűrűt. Odamentem,hogy jobban szemügyre vegyem. Ez valami csodaszép! Angyalszárny alakú volt. Bárcsak megvehetném,de nincs annyi pénzem,plusz elég drága is. Erre nagyon elszomorodtam. Visszamentem a helyemre és tovább vártam Cat-et. Az említett ember 3 perc múlva meg is jelent.

-Na itt is vagyok,mehetünk.-mosolygott

-Okés.

-Te nem láttál semmi érdekeset?- kérdezte

-De egy nagyon szép gyűrűt,csak az a baj,hogy túl drága. Na mindegy. Menjünk inkább.

-Hát jó.

Amikor haza értem,anyu még nem volt itthon. Felmentem a szobámba és elmentem lefürödni. Mikor kész lettem odamentem az ablakhoz és kinéztem. Megint a párkányomon fekete tollak voltak. Felvettem őket,majd az asztalomra raktam. Fél órán belül csináltam megint egy díszt a táskámra.

Mikor kinyitottam a táskámat,hogy megcsináljam a leckét,nem várt dolog volt benne. Még a lélegzetem is elállt,amikor megláttam mi fogadott...


*Sziasztok srácok! Elhoztam nektek a következő részt! Remélem tetszik majd! Puszi😘*

Bukott Szerelem °H.S./ff.° [SZÜNETEL!]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora