32. BÖLÜM - Kıskançlık

12.6K 463 22
                                    

Bir gün daha bitti önümde
Günler gelir geçer ve antibiyotikler
Kimim ben? Bugün ne günlerden?
40 derece yüksek ateş ve kıskançlık..

Bu zayıflık anında, bir aşkın komasında
Kıskançlık aktığında durmaksızın damarlarımda
Sen ilacımsın, susuz yuttuğum
Bir türlü gitmeyen ne yapsam da boğazımdan..

Günlerdir hastayım ve bu beni delirtiyor
Sürekli uykuyla uyanıklık arasında
Gidip gelip, gidip gelip, gidip gelip..
40 derece yüksek ateş ve kıskançlık..

Kıskançlık bu zayıflık anımda,
Bir aşkın komasında
Ve aktığında damarlarımda..

Kıskançlık..

Kristen eve geldiğinde abisini arayıp, Lizzy’lere gideceğini söyledi yine. Aslında yalan söylemeyi hiç istemiyordu ama çok korkuyordu. Bu yüzden de doğru zamanı bekleyip, alıştıra alıştıra söyleyecekti abisine. Bu akşam bara gideceklerdi ve şık olması gerekiyordu. Dolabının altını üstüne getirdi ve en sonunda bir şeyler bulup, üzerine geçirdi.

                                                    *****    *****

 

Robert deri koltuklardan birine oturmuş evin içinde koşturup duran yengesini izliyordu. Nikki yarım saattir yaklaşık 32 elbise denemişti ama bir türlü beğenemiyordu. Kellan ve Robert ise sinir krizindelerdi. Nikki yeni bir elbise daha deneyip yatak odasından çıktı ve salonda oturan jürinin önüne tekrardan geçti.

“Bu nasıl?”

“Süper!”

“Harika!”

dediler Kellan ve Robert aynı anda içlerinden artık daha fazla elbise denememesini dilerken. Ama maalesef Nikki’yi ikna etmek o kadar kolay değildi.

“Hayır. Beğenmediniz. Şu gözlerinize bakın. Parlamıyor.” dedi Nikki dudak büzerek.

“O yarım saattir 30 tane elbise denemeni beklediğimiz için olmasın sakın hayatım?” dedi Kellan bıkkınca.

“Of! Ne kadar mızmızsınız. Bekleyin. Başka bir elbise giyip, geliyorum.” dedi Nikki ayakkabılarının topuklarını yere vura vura.

“Tanrım! Çıldıracağım!” diye yakındı Kellan ağlarcasına.

“Ben de. En fazla beş dakika daha beklerim. Sonra gidip Kris’i almam lazım.”

“Oh sen kurtuldun. Ben ne yapacağım?”

“Onu da sen düşün artık.”

Nikki’nin topuk sesleriyle konuşmaları bölündü.

“Bu nasıl?” dedi Nikki etrafında dönerken.

“Harika!”

“Süper!”

dediler Robert ve Kellan yeniden.

“Giydiğim 30 elbiseye de aynı yorumu yaptınız!” diye azarladı onları Nikki.

“33” diye düzeltti Robert.

“Ama hayatım o kadar güzelsin ki ne giysen yakışıyor. Değil mi Rob?” diye atladı Kellan.

“Ya evet. O yüzden bu üzerindekini çıkarma da gidelim yenge.

KÜÇÜK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin