39.BÖLÜM - Bebeğim Oldun

10.5K 343 8
                                    

Gecikme için çok üzgünüm :/ Umarım bölümü beğenirsiniz ^^ Teşekkürler :)

İki damla acıyla hayat bitmez,
Bu benimki hüzünlü yaşam biçimi.
Üzecek gibi olsa da fark etmez,
Ne de olsa bu kalbimin aşk seçimi.

Şimdi sen konuşup bir çözüm anlat,
Sanki tek sorunun derde dert aramak..

Tabi kıskanırım,
Belki hırslanırım,
Sen de aşk çocuğu
Ol da gör bakalım...

Bebeğim oldun daha ilk günde,
Ne çabuk dediğin zaman ağlıyorum.
Büyüdün dağlar gibi kalbimde,
Rahat et diye tek nefes almıyorum..

 

Robert sinirle solurken, Kristen ve diğerleri onu sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Ama Robert sakinleşeceğe benzemiyordu. Mağazanın müdürünü çağırmalarını istemişti. Mağaza müdürü yanlarına yaklaştığında oldukça kibar bir sesle konuştu.

“Bir sorun mu var Bay Pattinson?”

Mağaza müdürlerinin hepsi Ashley ve Nikki sayesinde Robert, Kellan ve Jackson’u yakından tanıyorlardı. Ee, böyle sık ve yüklü miktarda alışveriş yapan müşterileri hiçbir mağaza müdürü unutmazdı öyle değil mi?

“Evet, büyük bir sorun var. Tezgahtarlarınız ne zamandan beri müşterilere asılıyor, öğrenebilir miyim?!” diye cevap verdi Robert.

“Anlamadım.”

“Biraz önce çalışanınız sevgilime çıkma teklifi etti!”

“Ah! Böyle bir şey nasıl olur?!”

“Orasını da siz söyleyeceksiniz bize!”

“Ah, gerçekten çok üzgünüm Bay Pattinson. Nasıl böyle bir hata yapabilir? Gerçekten çok üzgünüm. Lütfen affedin. Sizden onun adına ben özür diliyorum.”

“Benden değil, asıl kız arkadaşımdan özür dileyin!” dedi Robert.

“Ah, haklısınız.” dedi müdür endişeli bir şekilde. Sonra da Kristen’a döndü.

“Lütfen özürlerimizi kabul edin hanımefendi. Size karşı çok mahçup oldum.”

“Önemli değil.” dedi Kristen titrek sesiyle.

“Size kendimi nasıl affettirebilirim acaba? Üstünüzdeki elbiseyi size hediye etsem, ne dersiniz?”

“Ah, hiç gerek yok.” dedi Kristen hemen. Böyle bir şeyi asla kabul edemezdi.

“Lütfen hanımefendi, ısrar ediyorum.”

Mağazanın müdürü Kristen’ın reddetmesine imkan tanımadan çalışanlardan birine talimat verdi ve elbise beş dakika sonra paketlenmiş bir şekilde getirildi. Bir süre sonra onlar mağazadan çıkarken müdür kapıda hala konuşuyordu.

“Sizden ve kız arkadaşınızdan tekrar özür diliyorum Bay Pattinson. Sizi temin ederim bir daha böyle bir hata olmayacak.”

“Umarım. Teşekkürler.” dedi Robert ciddi bir ses tonuyla.

                                                     *****       *****

KÜÇÜK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin