Hepinize çok teşekkürler :) Bayramınız şimdiden kutlu olsun ^^ Keyifli okumalar..
You can tell by the way she walks, that she's my girl
Yürüme şeklinden anlayabilirsin, o benim kızım
You can tell by the way she talks that, she rules the world
Konuşma şeklinden anlayabilirsin, o dünyayı yönetiyor
You can see in her eyes, that no one is her chain
Gözlerinden anlayabilirsin, kimse onu bağlayamaz
She's my girl, my supergirl..
O benim kızım, benim süperkızım..
And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
Ve sonra şöyle derdi, sorun değil, yolumu kaybettim
But I'm a supergirl, and supergirls don't cry..
Ama ben bir süperkızım, ve süperkızlar ağlamaz..
And then she'd say, it's alright, I got home late last night,
Ve sonra şöyle derdi, her şey yolunda, dün gece eve geç geldim
But I'm a supergirl, and supergirls just fly..
Ama ben bir süperkızım ve süperkızlar uçuverirler..
“Bu da neydi böyle?” dedi Kristen Robert arabaya binip, gaza bastıktan sonra.
“Abinin içi rahat etsin diye öyle söyledim.” dedi Robert açıklama yaparak. İnandırıcı olmadığını kendi de biliyordu. ‘Hayatım boyunca attığım en saçma yalan.’ diye düşündü.
“Yani sorun çıkartan biri olursa dövmeyeceksin?” dedi Kristen sorarcasına.
“Tabi ki de dövmeyeceğim. Döversem bana kızarsın.” dedi Robert kendinden emin bir sesle. Sorun çıkartan biri olursa tabi ki de dövmeyecekti. Sadece onu alıp, otelin en yüksek yerinden aşağı salacağını Kristen’a söylememeyi tercih etti. Bu dayak sayılmazdı öyle değil mi?
“Bana bakarsa bile mi?” diye sordu Kristen.
“Evet.”
‘Hele bi baksın!’ diye düşündü Robert’ın iç sesi.
“Gülümserse?”
“Dövmeyeceğim.” dedi Robert.
‘Ağzını kırar, dişlerini eline veririm sadece!’ diye düşündü zevkle.
“Peki yanıma gelirse?” diye sordu Kristen bu kez.
“Hayır.” diye cevapladı Robert sakince.
‘Bir daha ömrü boyunca yürüyemez herhalde! Şansı varsa belki..’ diye geçirdi içinden Robert.
“İltifat ederse bile mi?”
“Evet.”
‘İltifatmış! Masayı kafasına geçirdiğimde bakalım nasıl iltifat edebilecek!’ diye düşündü Robert.
“Peki elimi tutup-”
“Bir daha tutacak bir eli olmaz!” dedi Robert dayanamayarak Kristen’ın cümlesini bölerken. Kristen ise koca bir kahkaha patlattı.
“Bu zamana kadar iyi dayandın. Ben daha önce pes edersin sanıyordum. Tebrikler.” dedi Kristen gülümseyerek.
“Evde sık sık dayanma çalışmaları yapıyorum.” dedi Robert alay ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK SEVGİLİM
FanfictionHayatın tam ortasında büyülü bir aşk.. Tek sorun yaş.. Aşkın yaşı olur mu peki?