40.BÖLÜM - Romeo

10.1K 405 37
                                    

Bu da gecikme için küçük bir özür niyetine sürpriz bölüm. Keyifli okumalar..

Dün hiç yok gibi, uzak, kasımdan soğuk gibi
Kar yağıyordu yalnızdım, savaşlar, cepheler..
Sonra sen geldin, arasından sislerin
Büyük yakaların vardı, gösterişliydin
Dedin ki ben, Romeo gerçek aşkın savaşçısı
Yalnızlık bitti sil gözyaşlarını..

Kavga etmez sever beni
Romeo Romeo Romeo Romeo..

Sabaha kadar kucaklar beni
Romeo Romeo Romeo Romeo..

Hassas tüy gibi, umut, giyindim zırh gibi
Ağlıyordum yalnızdım, seyirciler, sahneler..
Sonra sen geldin, arasından sislerin
Büyük yakaların vardı gösterişliydin
Dedin ki ben Romeo gerçek aşkın savaşçısı
Yalnızlık bitti sil gözyaşlarını..

Kavga etmez sever beni
Romeo Romeo Romeo Romeo..

Sabaha kadar kucaklar beni
Romeo Romeo Romeo Romeo..

 

Kristen sabah uyandığında kendini daha iyi hissediyordu. Kendini hemen duşa atıp, kahvaltı hazırlamak için mutfağa indi. Bir yandan omletleri yaparken bir yandan da domatesleri doğruyordu.

“Günaydın.” dedi Joseph mutfağa girerken. Kristen kendini işlere öyle kaptırmıştı ki, Joseph’in sesini duyunca bir anda yerinden zıpladı ve elini kesti.

“Ah!!”

“Kris, iyi misin?!” dedi Joseph panikle, avucundan akan kanları durdurmak için musluğu açan Kristen’a bakarak.

“İyiyim Jo. Bir anda öyle gelince, korktum.”

“Bakayım şu eline.”

“Bir şeyim yok. Geçer şimdi.”

“Kanaması durmadı ama. Bari sargı beziyle tentürdiyot alayım da mikrop kapmasın.”

“Tamam.”

Kristen musluğun başında kanın durmasını beklerken Joseph sargı bezlerini getirip, sandalyelerden birini çekti. Kristen musluğu kapatıp, sandalyeye oturdu ve Joseph’in elini sarmasını bekledi.

“Çok dalgınsın bu aralar.” dedi Joseph Kristen’ın hala kanayan elini dikkatlice sararken.

“Evet. Dalmışım işte.” diye geçiştirdi Kristen. Aslında Taylor’a nasıl anlatacağını düşünüyordu. Tabi bir de Joseph’e..

“Bir sorun yok değil mi?” diye ilgiyle sordu Joseph.

“Hayır.” dedi Kristen. Aslında Joseph’e anlatabilirdi. Ama deli gibi korkuyordu.

“Peki bana anlatmak isteyip de anlatamadığın bir şey?” dedi bu kez Joseph gözlerini karşısındaki Kristen’a dikerek. Kristen korkuyla tereddüt ettikten sonra derin bir nefes aldı ve Joseph’in bakışlarına karşılık verdi.

“Aslında var.” dedi çekingen bir sesle.

“Seni dinliyorum o zaman.”

“Şey..”

“Kristen, gevelemeden anlatır mısın lütfen?” dedi Joseph gözlerini devirerek.

“Peki, tamam.”

“Evet.”

“Şey..ben..yani..biz..off..” dedi Kristen parmaklarıyla oynayarak.

KÜÇÜK SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin