Kıyamam, ağlama
Karaları bağlama
Geçer bu da geçer
Umuduna darılma..
İnsanız, arada bir
Dengemiz şaşabilir
Akıl başa dönünce
Yine sevgiye eğilir..
Arada bi ben de
Kadere küsüyorum
Esip, savurup
Mangalda kül bırakmıyorum..
Arada bi bile bile
Aşkı üzüyorum
Yeniliyorum kendime
Kabul ediyorum..
Yanıyorum dostlar
Şu sıralar efkarım var
İçimde mahzun şimdi
Hüzünlü, acılı şarkılar..
Bir damlayım okyanusunda
Kum tanesiyim kıyında
Unutma ki bu gönül
Divanen aslında..
İnsanız, arada bir
Dengemiz şaşabilir
Akıl başa dönünce
Yine sevgiye eğilir..
Kristen elindeki dosyaları dikkatlice odaya götürürken başının feci şekilde ağrıdığını hissetti. Yaklaşık iki buçuk saattir toplantıdaydı ve not tutmaktan beyni uyuşmuştu. Jackson kendisini koltuklardan birine atarken, Kristen birkaç telefon görüşmesi yapmıştı. Son kez telefonu kapadığında Jackson’a bakarak derin bir iç geçirdi.
“Çok yoruldum Kris.” dedi Jackson yüzünü buruşturarak.
“Ben de Jazz.”
“Kahve içmeye gidelim mi? Nasıl olsa çıkış saati on dakika sonra. On dakika erken çıkmamız sorun olmaz.”
“Tamam. İyi olur.”
Kristen çantasını aldıktan sonra birlikte asansöre bindiler. Jackson muzipçe sırıtıp, Kristen’a baktı.
“Neden gülüyorsun Jazz?” diye sordu Kristen anlamayarak.
“Sadece Rob’un, Paul’le nasıl başa çıkacağını düşünüyorum. Bizimki canına okuyacak.”
Kristen bunun üzerine kıkırdadı ve Jackson’ı neşeyle dürttü.
“Hadi ama Jazz. O sadece bir çocuk.”
“Sen öyle san. Onun isterse bir canavara dönüştüğünü söylemeliyim.” dedi Jackson gülerek.
“Robert ona birkaç hediye almasının iyi olacağını söyledi. Belki gezmeye de götürecek.”
“Hahaha.. Biraz zor sıyıracak paçasını. İzlemeye değer.”
“Aynen öyle.”
Asansör durduktan sonra indiler ve çıkışa doğru ilerlediler. Jackson’un arabasının yanına geldiklerinde Jackson, aniden durdu ve ceplerini karıştırmaya başladı.
“Bir sorun mu var Jazz?” diye sordu Kristen merakla.
“Cep telefonumu odada bıraktım sanırım Kris. Sen arabaya bin, ben geliyorum.”
“Tamam.”
Jackson koşar adımlarla geri dönerken Kristen onu izledi ve daha sonra da arabaya doğru ilerledi. Tam arabanın kapısını açarken, birinin kolundan tuttuğunu fark etti.
***** *****
Robert şirketin tüm işlerini tek tek incelerken, bir yandan da çalışanlarına emirler yağdırıyordu. Bugün kendini çok gergin hissediyordu. Elindeki dosyayı bırakırken, Kellan tüm neşesiyle içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK SEVGİLİM
FanficHayatın tam ortasında büyülü bir aşk.. Tek sorun yaş.. Aşkın yaşı olur mu peki?