Yorumlar ve voteler için hepinize çooook teşekkür ederim :) Bölüm geciktiği için de özür dilerim :/ İyi okumalar ;)
Sen bana müjde misin, umut musun sevgili?
Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar?
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili
Benim olgun gönlümde aşkının telaşı var..
Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum?
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar?
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var?
Tabi ki ben böyle olduğum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var..
Sen bana vaat misin, lütuf musun sevgili?
Kim ne derse desin al beni sinene sar
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim gönül ülkemde bir tek senin aşkın var
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim yorgun gönlümde bir tek senin aşkın var..
Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum?
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar?
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var?
Tabi ki ben böyle olduğum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var..
Kristen arabaya bindikten sonra Robert sürücü koltuğuna geçti. Ama Kristen hala Kellan’ın son söylediklerine gülmekle meşguldü. Robert ise rezil olduğunu düşünüyordu. Kellan en anlatılmayacak şeyleri özenle seçip Kristen’a anlatmıştı. Bir de ‘Bu akşam kız gidene kadar sana bulaşmayacağım.’ demişti.
‘Bulaşsa ne olurdu acaba?’ diye düşündü Robert sinirle. Eve gidince kıyameti kopartacaktı ama şimdi bunları düşünmenin sırası değildi. Göz ucuyla hala gülen sevgilisine baktı. Ve gözlerini kısıp tehdit dolu bir sesle konuştu.
“Eğer biraz daha gülersen..”
Kristen ise kendini tutamayıp bir kahkaha daha patlattı. Sonra da ona tehditkar bir şekilde bakan Robert’a döndü.
“Ne olur?” dedi masumca.
“Çok kötü şeyler..” dedi Robert oyunu bozmayıp.
“Ah gerçekten çok korktum.” diye yanıtladı Kristen sahte korkuyla gözlerini açıp. Sonra da Kellan’ın anlattıkları aklına gelince dayanamayıp tekrar güldü. O gülerken Robert arabayı durdurdu ve ona doğru döndü.
“Kristen sen böyle gülerken ben nasıl araba kullanacağım söyler misin?”
“Neden ki? Sana bir zararım yok.” dedi Kristen anlamayarak.
“Yanılıyorsun. Sen böyle gülünce ben kendimi tutmakta zorlanıyorum ve yola konsantre olamıyorum.”
“Kendini mi tutuyorsun? Ne için?”
“Seni öpmemek için. O yüzden beni daha fazla zorlamasan iyi olur. Çünkü gülünce çok güzel oluyorsun.” dedi sırıtarak.
“Beni öpmek için bir başka bahane daha he?”
“Aynen öyle.” diyen Robert’ın gülümsemesi daha da genişledi.
“Ama ben bu bahaneleri yutmam Bay Pattinson.” dedi Kristen gülerek.
“Hmm.. O zaman başka şeyler düşünmeliyim.” dedi Robert gözlerini yukarı dikmiş düşünürken. Kristen ise Robert’ın bu halini çok şirin buldu ve yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK SEVGİLİM
FanficHayatın tam ortasında büyülü bir aşk.. Tek sorun yaş.. Aşkın yaşı olur mu peki?