{6}

1.3K 48 6
                                    

p.o.v Lottie

Ik word wakker van mijn wekker die af gaat. Met een zucht zet ik mijn wekker uit en open mijn ogen. Na dat ik een beetje wakker ben kleed ik me aan, en eet wat waarna ik mijn tanden poets.

Als ik helemaal klaar ben stap ik op mijn fiets naar school. Het zal me echt niets verbazen als Niall straks weer de les in komt lopen, al denk ik wel dat de meester dan echt pissig wordt. Hij is al niet de vrolijkste en ik weet dat hij boos is dat ik de klas uit ging voor dat de school uit was omdat hij mijn ouders heeft gebeld.

Op school aangekomen komt Fenna gelijk op me afgerend. Ik zet mijn fiets weg en geef haar een korte knuffel. 'wie was die jongen die jou gister uit de klas kwam halen' vraagt Fenna gelijk.

'dat was James. Die sukkel wist waar ik op school zat en kon niet langer wachten met de date. Ik heb nu wel huisarrest van mijn ouders omdat ik zei dat het misschien wel Ashton is' zeg ik lachend.

Ook Fenna weet dat mijn ouders een hekel hebben aan Ashton. 'was dat echt Ashton' vraagt ze met grote ogen. 'nee. Natuurlijk niet. Hij heeft blond haar' lach ik. 'misschien is het wel Luke die je naar Ashton toe bracht' zegt ze alsof ze een hele uitvinding heeft gedaan. 'nee, hij heet James, geen Luke' zeg ik haar. Ze zucht en kijkt me bedroeft aan.

Zodra we de bel horen lopen we samen naar binnen toe en zo begint de saaie dag. Zoals ik had verwacht gaat bij de laatste les de deur weer open. Daar staat hij weer, in precies dezelfde kleren.

'daar is hij weer' zegt de docent gelijk. 'James, ik had gezegd dat je moest wachten' zeg ik hem duidelijk. 'dat maakt mij niet uit' glimlacht hij. 'mevrouw Lottie. Ik mag u niet laten gaan van u ouders. U heeft huisarrest en moet gelijk na school naar huis' zegt die meester.

'goed dat ik jou even een geheimhoudingsplicht opleg' glimlach ik waarna ik samen met Niall de klas uit loop. 'je bent echt een oen' zeg ik. 'maar wel een verschrikkelijk knappe oen' glimlacht hij terug.

'kun je alsjeblieft die foto van ons offline halen? Ik kan echt wel tegen haat maar als mijn vriendin het zien wordt ze helemaal gek. Ze zal gaan gillen en me stalken. En als mijn zusje het ziet ben ik al helemaal de klos. Zij klikt alles door aan mijn ouders' vertel ik.

'oo, sorry' zegt Niall, oprecht schuldig. 'hee, het maakt niet uit. Je kon het niet weten' antwoord ik. 'wat gaan we doen' vraagt Niall nieuwsgierig. 'we gaan naar een pretpark' zeg ik enthousiast. 'we moeten er alleen wel rijdend naartoe dus kun je ons er heen rijden' vraagt ik beschaamd. Niall lacht hard en zegt dan 'ik zal ons er naartoe rijden'.

Bij zijn huis aangekomen stappen we beide in zijn auto. Ik voer het adres in en zo rijden we naar het pretpark. Bij het pretpark stappen we beide uit en gelijk pakt Niall mijn hand vast. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht.

Er staat echt een lange wachtrij dus ben ik blij dat ik online al kaartjes heb gekocht. Samen met Niall loop ik langs een grote rij mensen en geef dan bij de kassa mijn kaartjes af. Samen lopen we naar binnen en hebben we een leuke dag.

Rond 5 uur lopen we weer samen het pretpark uit. 'ik vond het echt super leuk' glimlacht Niall. 'ik vond het gezellig' zeg ik terug. Samen stappen we in de auto en rijden we terug naar huis toe. Aan het einde van mijn straat stopt Niall de auto.

'ik vond het gezellig. Ik kan morgen alleen niet afspreken' zegt Niall. 'maakt niet uit. We zien wel wanneer we gaan afspreken' antwoord ik.

'wacht, ken je 5 seconds of Summer' vraagt Niall. Ik kijk hem verbaast aan. 'ja, ik vind ze geweldig' antwoord ik. 'kom dan zondag naar mijn huis toe. Hun zullen er ook zijn' zegt Niall. Met grote ogen kijk naar Niall. 'meen je dit' vraag ik enthousiast. 'ja, ik meen dit' zegt Niall grinnikend. Ik spring in zijn armen en zeg dan 'heel erg bedankt'. Hij laat me los, geeft me nog een kusje op mijn wang en stapt dan weer in zijn auto.

Ik zwaai hem nog uit en loop dan terug naar mijn huis. Voordat ik de deur open maak zucht ik nog eens goed waarna ik de deur open. Gelijk zie ik de boze gezichten van mijn ouders. 'nu ben je echt te ver gegaan' schreeuwt papa boos. 'mooi zo' antwoord ik.

'je mag een maand het huis niet uit, alleen voor school. We zullen je in de gaten houden' zegt mijn moeder. 'fijn voor jullie' antwoord ik. Ik doe gewoon alsof het me niks boeit, dat lijkt me het makkelijkst. Anders hebben ze er ook nog lol van ook.

'nu naar boven en laat ik je nooit meer zien bij die ene James' zegt mijn vader. Ik loop naar boven en ga dan naar de kamer van mijn ouders. Na even zoeken heb ik de sleutel voor mijn deur gevonden. Met de sleutel loop ik terug naar mijn kamer, waarna ik de deur op slot doe.

Ik pak mijn box en mijn telefoon en zet dan heel hard 5 Seconds Of Summer op. Gelijk hoor ik voetstappen op de trap en niet lang daarna wordt er aan mijn deur getrokken en geduwd.

'maak die deur open' schreeuwt mijn vader. 'nee, ik vind het wel prima zo' roep ik terug. Ik zet de muziek nog harder zodat ik ze niet meer hoor en pak dan mijn telefoon erbij. Ik klik op een nutteloos spel en begin het dan te spelen.

Ik heb wel echt heel erg veel zin in zondag. Ik ga gewoon 5 Seconds Of Summer ontmoeten. Ik ben zo blij dat ik Niall heb ontmoet, al vind ik het nog steeds raar. Alsof het de bedoeling was dat we elkaar zouden ontmoeten. We kunnen het goed moet elkaar vinden, dat wel. Misschien heeft Niall wel een gave dat hij aan kan voelen of hij het goed met iemand kan vinden of niet. Ik weet het allemaal niet.

Na een tijdje begin ik toch honger te krijgen. Ik zet de muziek uit en maak rustig de deur open. Ik weet dat er niemand thuis is omdat Isa naar haar dansles moet. Papa en mama gaan dan altijd mee. Ik loop naar beneden, en maak daar wat pannenkoeken voor mezelf.

Na dat ik de pannenkoeken heb gemaakt loop ik weer terug naar boven.

Rond half 6 hoor ik de voordeur weer open gaan. Snel draai ik mijn kamerdeur weer op slot. Zoals gedacht hoor ik gelijk voetstappen die de trap op komen lopen en wordt er weer tegen mijn deur aan geduwd. 'je moet er ooit uit komen om te eten' zegt mijn vader. 'ik heb al gegeten'. Ik hoor mijn vader wat mompelen en dan weg lopen. 1 - 0 voor mij.

Rond half 10 begin ik toch wat moe te worden. Ik doe mijn gebruikelijke avondroutine en ga dan in bed liggen. Niet lang daarna val ik in slaap.

/\

the girl ✔ (5sos And Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu