p.o.v Lottie
Al na een kwartier staan we met zijn 3e buiten. Jax ligt vredig te slapen in zijn kinderwagen terwijl Niall de wagen met 1 hand vooruit duwt en hij mijn hand met de andere vast houd.
In het park aangekomen zijn we helaas niet onopgemerkt. Allemaal fotograven lopen achter ons aan en stellen ons vragen. Maar beide reageren we niet. Het gaat nu niet om hun. We willen gewoon even een dagje met zijn 3e doorbrengen.
'ik vind het zo fijn om met jullie door het park te lopen' zegt Niall. 'het is prachtig en dadelijk komen we bij een speeltuintje dus dan kan Jax even in de schommel ofzo' zeg ik. 'ik zet hem dan wel een zonnebril en een pet op' zegt Niall gelijk kijkend naar al de mensen achter hem. 'dat is een goed plan' stem ik in.
En zoals gedacht komen we al snel uit bij een speeltuintje. Niall zet bij Jax een kleine zonnebril en een pet op en haalt hem dan uit de kinderwagen. Ik geef toe dat het hem echt grappig staat. En dan ook nog Niall die precies dezelfde pet en zonnebril draagt, maar dan een maatje groter, maakt het helemaal af.
Niall brengt Jax naar de schommel, zet hem daar in en duwt hem dan heel zacht. Natuurlijk maken de fotograven alleen maar meer foto's, maar gelukkig blijven ze wel op een afstand staan.
Na een tijdje geschommeld te hebben zet Niall hem op de glijbaan en laat hem langzaam naar beneden glijden. Jax giert het uit van het lachen wat het alleen maar leuker maakt. Wat is het toch een mooi kind.
Na anderhalf uur lopen en spelen komen we weer thuis aan. We hebben nog een half uur om ons klaar te maken. Niall gaat snel naar boven om zich om te kleden en ik loop achter hem aan. In Jax zijn kamer aangekomen verschoon ik hem en pak dan een tas voor hem in. Er zitten luiers, een knuffel, speen, kleertjes en zijn eten in.
Al snel is het half uur om en neem ik Jax mee naar beneden. Daar staat Niall al helemaal klaar. Ik leg Jax in zijn maxi cosi en zo loop ik samen met Niall naar buiten toe. Ik klik Jax vast in de auto en ga dan zelf zitten waarna de reis begint.
Al snel komen we aan bij het concertgebouw. Dit keer is er geen voorprogramma dus ik zal de jongens niet zien. Niall haalt Jax uit de auto en zo lopen we snel het gebouw in naar de kleedkamers. Al de jongens zitten er al dus het is een gezellige boel. Helaas heeft Niall niet veel tijd voor praten want gelijk moeten ze naar de soundcheck. Daar zit ik dan, samen met Jax in de kleedkamer.
Rond 8 uur begint het concert dan eindelijk. Ik sta samen met Jax in het vip gedeelte van de zaal. Jax draagt natuurlijk wel een koptelefoon zodat er niks kan gebeuren met zijn gehoor. Hij maakt de hele tijd schattige geluidjes als Niall hem aankijkt. Niall vind het helemaal geweldig dat Jax hem kan horen zingen nu. 1d zingt verschillende liedjes en echt het hele publiek gaat los.
Rond half 10 is het concert afgelopen. Jax ligt te slapen in mijn armen, wat gewoon echt mooi is om te zien. Al snel is Niall klaar en gaan we weer terug naar huis toe. Gelijk leg ik Jax in bed waarna ik zelf ook ga slapen.
De volgende dag zit ik vol spanning te wachten hoe het is gegaan bij Kate. Ik zit bij Isa en Ruben, samen met Jax natuurlijk. Isa is super schattig met Jax aan het spelen, die het allemaal wel goed vind.
En dan na een half uur wachten gaat de telefoon eindelijk af. Gelijk neem ik op en zet hem op luidspreker.
Lottie, 'Kate, hoe is het gegaan'
Kate, 'hee Lottie. het ging echt goed. Natuurlijk waren ze geschokt en ook helemaal blij, maar ze wouden me niet meer laten gaan dus op dit moment zit op de logeerkamer. Ze zijn echt heel erg lief voor me maar ze weten nog niks over Jax'
Lottie, 'Kate, dat moet je wel snel zeggen. Anders zeg het nu terwijl ik aan de telefoon ben. Ze kunnen Jax dan gelijk spreken als ze willen'
Kate, 'oke'
Een tijdje hoor ik alleen maar voetstappen en dan hoor ik stemmen. 'pap, mam, ik moet wat vertellen' hoor ik Kate zeggen. 'wat wil je zeggen lieverd' vraagt een vrouwenstem.
'beloven jullie me niet buiten te schoppen' hoor ik Kate vragen. 'natuurlijk niet. We laten je niet meer zomaar gaan' zegt een mannen stem. 'oke, ik ben daar verkracht en toen heb ik een kind gekregen. Hij heet Jax en is nu 6 en een halve maand' zegt Kate.
Een tijdje hoor je gewoon niks meer. 'het is schokkend maar je kan er niks aan doen' zegt een vrouwenstem dan. 'waar is hij' vraagt de vrouwenstem weer. 'hij is in Londen bij een vriendin van me en haar vriend. Je kan hem spreken want ik heb haar hier aan de lijn' hoor ik Kate zeggen. 'dat zou fantastisch zijn' zegt de mannenstem dan opgewekt.
Kate, 'ben je daar nog Lottie'
Lottie, 'ja, ik ben er nog. Jax zit hier op mijn schoot. Je kan me ook videobellen'
Kate, 'dat doen we'
Al snel krijg ik een oproep voor videobellen. Ik neem hem aan en zie dan Kate in beeld komen. 'Jax' is het eerst wat Kate verbijsterd zegt.
Jax maakt een schattig raar geluidje terug en probeert met grijphanden mijn telefoon te pakken. 'nee nee kleintje. Doe maar met mama praten' zeg ik. Het enige wat hij doet is raar naar me kijken.
Dan kijkt hij weer terug naar de telefoon waarna een kleine grinnik uit zijn mond komt. 'hoe gaat het met hem' vraagt Kate. 'het gaat wel goed. Ik heb gelukkig geen slaaptekort en Niall houd ervan om met hem te spelen. Helaas zit de paparazzi achter ons aan als we buiten spelen dus dan heeft hij een zonnebril en pet op wat er echt cute uitziet' vertel ik. 'ik zag het, iedereen vraagt zich maar af wie het kleine kindje is' grinnikt Kate.
Na nog wat praten hangen we beide op. Jax was super moe dus die ligt hier op mijn schoot te slapen. 'wat goed dat ze haar ouders heeft kunnen overhalen om te komen' zegt Ruben. Jup, Kate heeft haar ouders overgehaald om naar Londen te komen.
Als het goed is vertrekken ze morgen al. Dan komen ze over 2 dagen aan.
Ik ga Jax wel echt missen en ik weet zeker dat Niall dat ook doet.
JE LEEST
the girl ✔ (5sos And Niall Horan)
Fiksi PenggemarLottie heeft een 'normaal' leven. ze lijkt niet op haar gezin en kan ook niet met ze overweg. op een dag krijgt ze het nummer van de Niall Horan. en dan begint het pas. ze worden hele goede vrienden. en dan nodigt Niall haar bij hem thuis uit. ze gi...