[15]

1.3K 45 2
                                    

p.o.v Lottie

Ik wordt wakker van een hand die over mijn wang gaat. Ik open mijn ogen en zie dan dat Luke met wallen onder zijn ogen boven me hangt.

'Luke' zucht ik. 'je bent zo mooi' zegt hij. 'heb je geslapen vannacht' vraag ik. 'nee, ik vond het leuker om naar jou te kijken' antwoord hij. 'heb je gedronken' vraag ik hem dan. 'ja' reageert hij. 'kom op Luke, ga slapen' zeg ik. Ook al is het ochtend, toch is het goed als hij even gaat slapen.

'we kunnen ook samen wat tijd doorbrengen'. 'kom op Luke, slapen nu' zeg ik. Voorzichtig duw ik hem op het matras en leg dan de deken over hem heen. 'lekker slapen Lukie' zeg ik. Snel ga ik weer terug onder de dekens bij Niall liggen en val al snel weer in slaap.

Ik wordt al snel weer wakker, en zie dan dat ook Niall wakker is. 'hee Lottie' zegt hij. 'hee' zucht ik. 'ben je nog moe' vraagt hij. 'ja. Ik werd wakker van Luke die mijn wang aan het aaien was. Hij was blijkbaar dronken en heeft de hele nacht naar me liggen kijken wat ik een best wel eng idee vind. Ik heb hem toen weer terug in bed gelegd en ben toen weer gaan slapen' zucht ik.

'ik ga Luke echt vermoorden' sist Niall boos. 'kom op Niall. Hij was dronken' zeg ik. Hoe vervelend Luke ook kan zijn, toch geef ik veel om Luke. En ik zeg niet dat hij lelijk is want dat is hij niet, maar toch voel ik geen liefde voor hem.

Al snel is iedereen behalve Luke wakker. 'normaal is hij als eerste wakker' zucht Calum. 'laat hem gewoon even slapen. Misschien is hij wel heel erg moe. Ik ga me nu in ieder geval klaar maken voor school' zeg ik.

Ik loop naar boven waar ik me douche en dan mijn kleren aan trek. Best wel gênant dat ik op dit moment een onderbroek van Niall aan heb omdat ik er zelf geen bij me heb. Als ik helemaal klaar ben zie ik dat ook Niall is omgekleed. Hij kijkt niet blij maar ik ga hem er echt niet naar vragen.

'ik breng je naar school' zegt Niall. 'volgens mij hebben de jongens je gedwongen, is het niet' vraag ik. 'nee, ik wil je echt naar school brengen. Ben gewoon wat boos op iemand' zegt Niall. Ik loop de woonkamer in waar ik de jongens zie zitten

'we moeten het een tijdje over app doen he' zeg ik. 'ja, maar het komt wel goed' zegt Ashton die me in zijn armen neemt. Ik weet zeker dat ik hem het meest ga missen van hun allemaal.

'ik moet naar school Ashie' grinnik ik. 'ik weet het' zucht hij. 'het gaat goed komen kleintje' glimlacht Ashton. Hij geeft me een kusje op mijn wang en stapt dan bij me weg. Ook de andere geven me weer een knuffel. Net zoals normaal legt Luke zijn handen op mijn kont.

'we blijven appen he' vraag ik als ik in de deuropening staat. 'natuurlijk' zeggen ze gelijk. 'doei' zeg ik. 'doei' roepen ze terug. Samen met Niall stap ik in zijn auto, op weg naar school.

Op school aangekomen zie ik al veel kinderen buiten staan. 'ik zie je nog wel Niall en ik houd contact via mijn telefoon. Als ik na een dag nog niet heb gereageerd dan is mijn telefoon afgepakt. Zeg dat dan ook tegen de jongens' zeg ik achter elkaar.

'ik zal het doen en houd je gedeisd he. Ik wil niet dat je nog langer huisarrest hebt' zegt Niall. Ik knik en stap dan uit de auto. Ik draai me nog een keer om naar hem en glimlach dan nog naar hem. Met een zucht loop ik de school in, gelijk naar de les.

'daar is mevrouw Lottie ook weer' zegt de meester. 'ik heb gehoord dat je na de 2de pauze spoorloos was' zegt hij. 'ja, sorry. Ik had een noodgeval' zeg ik. 'maar we werden in de avond door je ouders gebeld dat je toen nog niet thuis was. Je ouders zijn bezorgd' zegt de docent.

Dan komt de directeur binnen. 'kan ik Lottie lenen' vraagt hij. 'ja hoor' zegt de docent. Ik loop naar de directeur en loop samen met hem naar zijn kantoor. 'je ouders zijn er omdat je na de 2de pauze weg was' zegt hij.

the girl ✔ (5sos And Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu